Tips voor "spelletjes" babyshower

04-05-2008 22:14 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met nog 2 vriendinnen een babyshower organiseren voor 2 andere vriendinnen.

Vorig jaar heb ik er al eentje georganiseerd en mijn ideeen zijn nu even op. Heeft iemand anders nog leuke ideeen?

Vorig jaar hebben we het volgende al gedaan:

baby foto's raden, olvarit potjes proeven en smaak raden en geblinddoekt een pop een luier aan doen. Boekje voor beide gemaakt met wensen van ons allemaal erin.

Wie weet er nog iets anders? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 05 mei 2008 @ 00:12:

Goh, wat ben ik soms blij met die generatiekloof ......... of zou ik later ooit als moeder-van op dat soort enige avondjes acte de présence - moeten - geven ?




Ik heb 1 heuse baby-shower mee gemaakt, zonder spelletjes, maar een high tea en kado's voor de baby en moeder en vader . Daar waren de a.s. oma's ook bij aanwezig.



maar dat was leuk, gezellig, en nuttig.
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 05-05-2008 00:25
Reden: vader vergeten X-D
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je tegenwoordig ook iedereen zo enorm op kosten jaagt met dat soort dingen . En het verplicht tot creatief zijn , aanwezig zijn , je knip trekken , zelfde gebaar terug maken , .........gedoe allemaal .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker waar, het was iets van 25 euro pp voor de high tea ( cateraar aan huis ) en dan moest je zelf nog een kado'tje voor moeder en kind en vader kopen....



Het ging om mijn schoonzus ( en broer en nichtje dus ) en ik was uiteindelijk 75 euro kwijt ofzo.... En na de bevalling "natuurlijk" nog een kado.



Omdat het om mijn broer ging vond ik het niet zo'n probleem, zou het om "een vriendin" gaan, zou ik voor de kado's veel minder doen. Gewoon een cremmetje, rompertje en een sigaar voor de vader ofzo X-D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
O, de vader en moeder moeten dan ook meteen een kado ? T*ring........ je zal zes zwangere collega's hebben , zeg .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ppff ik lees t allemaal nog s, maar eerst moet de aanstaande moeder geentertained worden, dan de beide ouders als t kind er is, en dan komen alle kinderfeestjes die van begin tot eind vol moeten zitten met geknutsel en entertainment

wat is er mis met gezellig koffie en koek?

ik word n hoe langer hoe blijere kinderloze vrijgezel met vrienden die het kindertijdperk voorbij zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef op 05 mei 2008 @ 00:35:



wat is er mis met gezellig koffie en koek?

Niets ...........tenzij je die eerst zelf moet weurksjoppen X-D !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nala24 schreef op 04 mei 2008 @ 22:14:

Ik ga met nog 2 vriendinnen een babyshower organiseren voor 2 andere vriendinnen.

Vorig jaar heb ik er al eentje georganiseerd en mijn ideeen zijn nu even op. Heeft iemand anders nog leuke ideeen?

Vorig jaar hebben we het volgende al gedaan:

baby foto's raden, olvarit potjes proeven en smaak raden en geblinddoekt een pop een luier aan doen.
8-O
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog wel een geweldig spelletje: Raad in welk flesje de borstvoeding zit.

Zet flesjes met bv en flesjes met kunstvoeding neer en dan geblindoekt raden in welke de bv zit...

Is toch net even anders dan potjes olvarit proeven. ;-) 8-P
Alle reacties Link kopieren
*Probeert dit topic weer te verdringen*
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
hahah, raad de borstvoeding X-D



Ik zou iig een spel bedenken ( zwangerschapjetest piesen bijv. ) waarbij de winnaar dan aanwezig mag zijn bij de bevalling. Superdepuperleuk.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat TO inmiddels genoeg inspiratie heeft opgedaan door de aangedragen tips... ;-)
Geweeeldig, ik ga NU mezelf even verschonen, dankjewel :worship:
Alle reacties Link kopieren
paling schreef op 05 mei 2008 @ 20:56:

Geweeeldig, ik ga NU mezelf even verschonen, dankjewel :worship:
X-D
Alle reacties Link kopieren
Nou, wij hebben dit weekend een babyshower. Ik heb er erg zin in. Ik moet het helpen organiseren. Het is voor mn zus. Wel heel erg leuk lijkt mij het. En ook aan dit forum heb ik erg veel gehad. Ik ga geen uitgebreidde dingen doen. Alleen wat grappige dingen. Maar we gaan ook gewoon lekker coctails (en uiteraard ook alcohalvrije coctails) maken en lekker drinken en praten. En we zien wel hoe het gaat lopen.. :P
Alle reacties Link kopieren
En waarom kom je dat melden in een stoffig en beschimmeld topic?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was al verbaasd dat dit topic opeens tevoorschijn kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nala24 schreef op 04 mei 2008 @ 22:14:

Ik ga met nog 2 vriendinnen een babyshower organiseren voor 2 andere vriendinnen.

Vorig jaar heb ik er al eentje georganiseerd en mijn ideeen zijn nu even op. Heeft iemand anders nog leuke ideeen?

Vorig jaar hebben we het volgende al gedaan:

baby foto's raden, olvarit potjes proeven en smaak raden en geblinddoekt een pop een luier aan doen. Boekje voor beide gemaakt met wensen van ons allemaal erin.

Wie weet er nog iets anders? Alvast bedankt.



:puke: en





wat je maar leuk vindt
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
Wat een afgrijselijke tips allemaal! Speentje prik, babypoepen, echt waar, kan het nog erger?? :puke:



Ik heb 3 jaar geleden een verassings- babyshower gekregen, dat was echt super!

Werd door mn moeder het huis uitgelokt, zijn eventjes gaan winkelen maar waren vroeg weer thuis. Toen ik mn eigen huis weer binnenkwam was dat helemaal versierd, overal lekkere hapjes en een groepje dierbare vriendinnen zaten in de kamer. Ik heb wat cadeautjes voor mezelf en ons kindje gekregen en een map waarin iedereen een a4 blad in had gedaan met een lieve tekst/wens.

Verder hebben we gewoon lekker zitten kletsen en hebben nog wel even het spel Buzz op de Playstation gedaan (dus niet gericht op de baby)

Het was een onvergetelijke avond, gewoon door het verassingseffect, lieve vriendinnen in huis die de moeite hadden gedaan dit te organiseren. Echt super!

Het hoeft dus niet zo suf te zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht heeft Nala alweer zwangere vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, 2 van mijn kleindochters zijn zwanger, een is 3 mnd en de andere 6 mnd. nu wil ik een babyshower geven, dat lijkt me echt leuk voor de meiden. ik heb al een leuke tip gezien, babyfoto's raden is er een van. als ik het doe, dan zou ik wel graag een prijsindicatie willen krijgen van iemand die ook een babyshower heeft gedaan het gaat ongeveer om 30 gasten. ook wil ik weten hoe ik het aan moet pakken en wat ik in huis moet halen en zo. dus misschien kunnen jullie me helpen!! alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn ook leuke babyshower spelletjes te vinden, die je gratis kunt downloaden: https://www.illustrationsbyrenee.nl/bab ... pelletjes/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven