wie ervaring met nextdirect

03-07-2014 11:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik kwam zonet op de site van nextdirect waar ze echt hele stoere jongenskleding verkopen, nu vroeg ik me af of iemand ervaring met deze site heb.



Ik ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit van de kleding en of het bezorgen ook goed is gegaan.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ervaring mee. De helft wordt niet bezorgd en als het wel bezorgd wordt dan wordt de verkeerde maat of de verkeerde kleur bezorgd en moet je er vreselijk lang op wachten.



Daarnaast is de kwaliteit bedroevend slecht.



Als je een klacht indient dan wordt het niet opgelost want de service is ook nog bedroevend slecht.



NIET KOPEN DUS.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel regelmatig kleding bij next direct, nog nooit problemen gehad.

Ik vind de kleding wel wat klein vallen, dus ik bestel meestal een maat groter
Alle reacties Link kopieren
Hier ook goede ervaringen. Qua kwaliteit vind ik ze redelijk maar daar is de prijs ook wel naar. Nog nooit problemen gehad met bezorging. Alles in goede orde ontvangen.



Edit: ik zie iemand iet schrijven over jassen en bedenk me net dat we inderdaad ook een jas hebben en nog wel wat meer maar die kwaliteit is inderdaad prima. Ik vind ze leuk spul hebben!
Alle reacties Link kopieren
Hier twee keer besteld en twee keer heel tevreden. Onder andere een hele mooie, kwalitatief hele goede winterjas voor mijn zoon. En ook de jumpsuits/slaappakjes voor baby's zijn van hele goede kwaliteit en pasvorm. Beter dan de grote Scandinavische merken vind ik. En veeeel goedkoper.
Ik koop vaak bij Next in Engeland. Ben tevreden over de kwaliteit en ik heb er al heel wat leuke dingen vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hebben vrij veel van Next, het meeste is in Engeland gekocht, maar een paar dingen zijn besteld en dat ging goed. De kwaliteit is verder ook prima.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:sugarmiss schreef op 03 juli 2014 @ 11:30:

Ja ik heb ervaring mee. De helft wordt niet bezorgd en als het wel bezorgd wordt dan wordt de verkeerde maat of de verkeerde kleur bezorgd en moet je er vreselijk lang op wachten.



Daarnaast is de kwaliteit bedroevend slecht.



Als je een klacht indient dan wordt het niet opgelost want de service is ook nog bedroevend slecht.



NIET KOPEN DUS.TO is geen spammer hoor
Ik bestel er ook vaak. Bezorging supersnel (kunnen H&M en Zalando nog een puntje aan zuigen) en kwaliteit/prijs ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook regelmatig besteld en nooit problemen gehad. Vaak supersnel in huis, inderdaad, daar kan H&M nog iets van leren.....



Kwaliteit is gewoon goed en ik vind de meeste dingen juist normaal tot groot vallen. Ligt er aan waar je het mee vergelijkt. Ten opzichte van Noppies valt het groot, ten opzichte van H&M hetzelfde tot klein, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 juli 2014 @ 13:15:

[...]





TO is geen spammer hoor Hoezo niet? Dit als eerste en enige bericht? Lijkt mij een duidelijk gevalletje spam, en heb het ook gemeld.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:ClaudeFiolle schreef op 03 juli 2014 @ 21:02:

[...]



Hoezo niet? Dit als eerste en enige bericht? Lijkt mij een duidelijk gevalletje spam, en heb het ook gemeld.Omdat Next in de UK zo bekend is, dat het spammen hiervan net zo idioot zou zijn als je iemand die naar de Bijenkorf linkt als spammer zou aanduiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven