Lelijke kleding van schoonmoeder gekregen.

27-03-2016 18:21 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve schoonmoeder verwend onze kinderen graag, ontzettend lief natuurlijk maar vaak zijn de dingen mijn smaak niet. Met speelgoed heb ik er minder moeite mee maar met kleding vaak wel. Nu hebben we dit wanstaltige jurkje met legging gekregen voor de zomer. Met de tekst Sweet Heart Wat vinden jullie hier nou van? Dit kun je een kind toch niet aan doen, vind het zo tokkie achtig. Vrees dat dit pas het begin is, vind het zonde van haar geld als de kinderen het toch niet aan krijgen maar wil haar ook niet kwetsen.
Alle reacties Link kopieren
Gaat om dit



http://www.zeemanshop.com ... cts/baby-meisjes-jurk--10
Misschien combineren met een stoere spijkerbroek of een vestje er overheen wanneer je schoonmams opzoekt?
Met een rood vestje erover vind ik het best prima
Alle reacties Link kopieren
Nou als je het echt niet wil geef je het aan de kleding bank
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:huisvrouw86 schreef op 27 maart 2016 @ 18:22:

Gaat om dit



http://www.zeemanshop.com ... cts/baby-meisjes-jurk--10Oh oeps dat is wel erg extreem
Alle reacties Link kopieren
Nee daar hou ik ook niet zo van.Wat ik zou doen,het als een pyjama laten dragen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
En ik vind het nog best prima...
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Eén keer aandoen, foto van maken en naar schoonmoeder sturen. Daarna als reservekleding voor het kdv gebruiken, na een paar maanden is het te klein en kan het in de bak van het Leger des Heils.

Opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Ideaal voor een dagje zandbak
Geloof mij maar dat de kleding nog veel erger kan! Denk aan tuinpakken in maat 110 voor een kind met maat 80 met streepjes en krabbetjes en auto's. Ik mik het elke keer regelrecht de kliko in. Heb al duizend keer gezegd dat ze geen kleertjes moet geven of de bon erbij moet doen en de kaartjes eraan moet houden.
Ik vind het lelijk, maar wat is er mis met Sweet Heart?
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:26:

Geloof mij maar dat de kleding nog veel erger kan! Denk aan tuinpakken in maat 110 voor een kind met maat 80 met streepjes en krabbetjes en auto's. Ik mik het elke keer regelrecht de kliko in. Heb al duizend keer gezegd dat ze geen kleertjes moet geven of de bon erbij moet doen en de kaartjes eraan moet houden.Aso.
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:26:

Geloof mij maar dat de kleding nog veel erger kan! Denk aan tuinpakken in maat 110 voor een kind met maat 80 met streepjes en krabbetjes en auto's. Ik mik het elke keer regelrecht de kliko in. Heb al duizend keer gezegd dat ze geen kleertjes moet geven of de bon erbij moet doen en de kaartjes eraan moet houden.Iemand anders er blij mee maken is teveel moeite?
Inderdaad, ze slaapt er vast prima in.



Als ze vaker van dit soort kleding geeft, zou ik toch voorzichtig aankaarten dat het niet zo jullie smaak is.
Ik hoop trouwens dat je schoonmoeder niet op het forum zit, want dit is natuurlijk wel heel herkenbaar....
Ik ben een aso omdat ik kleertjes weggooi? Nou dat is wel heel erg belachelijk zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:26:

Geloof mij maar dat de kleding nog veel erger kan! Denk aan tuinpakken in maat 110 voor een kind met maat 80 met streepjes en krabbetjes en auto's. Ik mik het elke keer regelrecht de kliko in. Heb al duizend keer gezegd dat ze geen kleertjes moet geven of de bon erbij moet doen en de kaartjes eraan moet houden.Hahhaha ja die ken ik! Mijn moeder gaf als kraamcadeau nagenoeg het outfit van Chucky (childs play)! Heb meteen om de bon gevraagd en gezegd dat dit niet onze smaak is.
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:30:

Ik ben een aso omdat ik kleertjes weggooi? Nou dat is wel heel erg belachelijk zeg.Ja, dan ben je een ontzettende aso.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 18:29:

[...]



Iemand anders er blij mee maken is teveel moeite?Kan het de volgende keer idd beter aan de kledingbank geven ja. Goede tip!
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 18:31:

[...]





Ja, dan ben je een ontzettende aso.Omdat?
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 18:31:

[...]





Ja, dan ben je een ontzettende aso.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er gevoelig uit voor in de was
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:31:

[...]



Omdat?Je er een ander een plezier mee kan doen.
quote:Lovely1987 schreef op 27 maart 2016 @ 18:31:

[...]



Omdat?Je kent de betekenis van het woord asociaal niet? Zoek het eens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven