Moeder blunders

23-07-2016 22:25 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een luchtig leuk topic.



Welke blunders heb je begaan als (nieuwbakken) moeder tov je kind(je)?



TO trapt af:



Toen ik kind net had uitgepoept had ik moeite om de slaapsignalen te herkennen. Zo sabbelde ze in t begin op haar knuisje en ik dacht "o kind heeft honger", dus hop fles erin (ook als ze kort daarvoor gegeten had ).



Na een paar maanden trok ze iedere keer aan haar oor of zat ze erin te peuren, tot 3x toe heb ik bij de HA gezeten omdat ik dacht dat kind oorontsteking had.



Schroom dus niet om je blunders te delen, die andere moeders doen ook maar wat
Alle reacties Link kopieren
In het vingertje knippen met het nagelschaartje. Maar een heel klein stukje. Kind huilde 1 minuut, ik 1 uur. Minstens
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 23 juli 2016 @ 22:27:

In het vingertje knippen met het nagelschaartje. Maar een heel klein stukje. Kind huilde 1 minuut, ik 1 uur. Minstens



Check!



Twee keer



In dezelfde vinger...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eten geven als je denkt dat je kind honger heeft geen blunder trouwens. Ze nemen wel wat er nodig is, dus alleen maar goed juist!
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo vaak het verkeerde kind meegenomen dat ik nu echt niet weet of ik de goede op de bank heb zitten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pas na 6 maanden ofzo doorhebben dat je de flapjes van de luier wel naar buiten moet "vouwen" en dat rompers ook over het hoofd uitgetrokken kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, ik had een kind idd.....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor het eerst met kind op pad gaan en er geen seconde over nadenken dat je dan schone luiers e.d. mee moet nemen. Sta je dan: kind zich helemaal ondergepoept en niks bij je hebben om te verschonen
Alle reacties Link kopieren
Deurpost/trap( in huiskamer) meerdere malen gebotst met een kind bij je ben je toch wat breder/langer
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 22:31:

Oh shit, ik had een kind idd.....Waar ben je allemaal geweest afgelopen week?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb m'n zoontje vorige week per ongeluk in z'n vinger gebeten . We deden een soort 'kiekeboe'-spelletje, maar ineens had 'ie z'n hand in m'n mond toen ik iets zei. Superzielig; z'n gezichtje betrok van schateren ineens in hard huilen. Bijna in staat om zelf mee te gaan huilen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 22:30:

Ik heb zo vaak het verkeerde kind meegenomen dat ik nu echt niet weet of ik de goede op de bank heb zitten .
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 22:33:

[...]





Waar ben je allemaal geweest afgelopen week?Ja, druk druk druk natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 juli 2016 @ 22:34:

[...]





Ja, druk druk druk natuurlijk.Misschien zit ie nog in het fietsenhok? In een supermarktkarretje? In het openbaar vervoer?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een deur dicht trekken met zijn vingertje eronder. Hij gaf geen kik, maar t nageltje was nog weken blauw! veel vragen over gehad door omgeving, maar nooit gezegd dat het eigenlijk mijn schuld was
Alle reacties Link kopieren
Dochter is van het kleinzerige soort. Na bezoek bij de dokter was ze aan het dreinen en zeuren. Ik volhouden dat ze niet zo moest piepen... Tot ze haar verbrande vinger liet zien. Bij de dokterspraktijk blijkbaar lampen in de muur verwerkt op kinderhoogte die heel heet worden...
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 22:37:

[...]





Misschien zit ie nog in het fietsenhok? In een supermarktkarretje? In het openbaar vervoer?Ze was tot vrijdag op kamp...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik nog. Zelf heengebracht maandag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik moest stoppen met borstvoeding dacht ik meestal wel aan poeder en water voor onderweg, maar meerdere keren drinkfles vergeten....
Tvp
quote:framboos_ schreef op 23 juli 2016 @ 22:38:

Een deur dicht trekken met zijn vingertje eronder. Hij gaf geen kik, maar t nageltje was nog weken blauw! veel vragen over gehad door omgeving, maar nooit gezegd dat het eigenlijk mijn schuld was Stoere bikkel!
Alle reacties Link kopieren
De vacuüm getrokken fles niet uit elkaar krijgen en dan met een hongerige baby in je armen door 2 supermarkten rennen om een fles te vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:prrrt schreef op 23 juli 2016 @ 22:40:

Nadat ik moest stoppen met borstvoeding dacht ik meestal wel aan poeder en water voor onderweg, maar meerdere keren drinkfles vergeten....



Ik ben naar een verjaardag gegaan zonder poeder of fles....

Dus toen de kleine honger had... Man in stress naar de dichtstbijzijnde Kruidvat fles en poedermelk scoren. Wat voelde ik me een oen, nota bene m'n 2e kind. Je zag iedereen op die verjaardag denken tssssk tsssssk tssssk
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 23 juli 2016 @ 22:41:

[...]





Stoere bikkel! Ja echt hoor! Sommige momenten kosten mij een jaar van m'n leven, maar hij kruipt gewoon weer vrolijk verder :-)
Alle reacties Link kopieren
Laatst aan het spelen met kind op de grond. De hond wilde ook meespelen, bracht zijn frisbee, ik een beetje trekken aan de frisbee, hond liet los en de frisbee kwam vol tegen kind's snufferd aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven