Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Ik ben er bij



Voor de tabel: zoonlief zit nu volledig in maat 92
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!



Voor de tabel: zoon zit inmiddels in maat 116.
Alle reacties Link kopieren
Joe! Een fris nieuw topic!
Hallo?!
Tvp
I'm in! Leuk om iedereens keuzes en smaken te zien.



GAP valt smal vind ik. Mijn zus heeft twee dochters en de dunne spriet oogt goed in GAP en de andere robuustere oogt slonzig en 'uit haar kleren gegroeid' terwijl ze bijna even lang zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee! En ik wil ook wel eens in de tabel:



dochter van februari 2015, maat 80 (ja, kleintje)



Net vanochtend wat kleding besteld bij next. Dochter is een bleekscheet en al die mooie zachte pasteltinten werken niet zo goed bij haar. Ik heb onder andere deze trui besteld:



Hoop dat ie past. Next valt geloof ik vrij groot maar het is maat 74-80 dus dan hoop ik dat het goed gaat. Het zou morgen al in huis zijn, ben benieuwd!
het is wat het is
Dank je Aurora. Denk dat ik dan nog even wacht, die dubbele maat is dan net niet handig...

Maar gelukkig al een mooi pakje van Moodstreet gezien
tvp!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Aurora, ik vind Gap juist Amerikaans breed vallen! Mijn jongens zijn van die sprietjes en die verzuipen echt in Gap. Het staat zo hobbezakkerig en ik koop het niet graag. (wel hebben ze regelmatig ontzettend goede deals!)



Next valt groot en de kwaliteit is niet echt je dat. Vaak ziet het er op het plaatje leuker uit dan in het echt. Wel zijn de pyjama's fijn!



Als je smalle jongens hebt is Sissy-Boy prettig. De kwaliteit is prima en ze hebben vaak leuke prints vind ik. Volgens mij is het niet voor baby's, maar vanaf maat 110 ofzo. Ik koop er regelmatig voor mijn zoons en gelukkig vinden zij het leuke kleding.



Dochter draagt veel Jottum. (altijd uitverkoop!) Ik vind het veel lastiger om haar leuk te kleden dan de jongens. Of het is te hip, of te stom, of te druk, of er is iets anders wat ik niet leuk vind. Jurken staan haar het beste en er zijn verrassend weinig goedkope jurken die mooi vallen te koop. Ik kom voor haar eigenlijk altijd uit op Jottum en sla in de uitverkoop mijn slag.
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor:
Alle reacties Link kopieren
Een vaste meelezer hier.



Mag ik ook in de tabel?

Dochter van december 2014. Maat 92
Alle reacties Link kopieren
Jeej, Happy New topic!

Ik kom vanav wat plaatjes plakken, heb weer wat leuks gekocht afgelopen weekend, nu eerst naar een afspraak.



Voor de tabel: zoon heeft nu maat 68 (paar uitzonderingen daargelaten).

In het huidige tempo wordt t helemaal niks met de leuke winterjassen die ie heeft gekregen. So be it..
Alle reacties Link kopieren
Yes; nieuw topic! Mag ik meedoen? Hier twee dochters: Maat 98-104 en maat 80 (augustus '15).
Happy new topic!



Ik vind de jurken van someone en molo heel leuk.

Maar wss niet je smaak mejufmuis want jottum vind ik niet zo heel leuk, iets te chique naar mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Dat jullie maar weer veel plaatjes mogen plakken in t nieuwe topic



(Ja, tvp van meelezer )
Alle reacties Link kopieren
Hier de kledingkast uitgemest en anders ingedeeld. Ik ben er erg blij mee.

Ik had twee leuke broeken bij Next gezien, maar helaas niet meer in de juiste maat, dus nu 2 bij H&M besteld.

Nu nog wachten op de kersttruien en dan ben ik voorlopig weer klaar met kopen.



Ik ben trouwens wel heel tevreden over Next. Ik vind de kwaliteit wel goed en juist vaker leuker in het echt dan op de foto's.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook tevreden over Next! Een keer een (heel goedkope) longsleeve gehad die snel ging pillen, maar verder is het top. Na 2 jaar zijn de truien en T-shirts en truien van mijn zoon nog steeds in heel goede staat.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Happy New Topic!!!



Gap valt groot en breed.
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic!



Weinig tijd afgelopen weken en ik kan nog steeds niet plakken



GAP valt hier idd ook groot. Binnenkort weer eens kijken want in vind het wel leuk. En Next idd prima kwaliteit / prijs verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Hier op zoek naar nieuwe schoenen, opeens zijn bij beide kinderen alle schoenen (inclusief de nieuwe schoenen voor sport...) te klein. Jongste moest vandaag met laarzen aan naar school bij gebrek aan iets passend. Ik zoek maat 25 & 29 jongensschoenen. Niet te duur, geen veters, niet te hip (geen leren laarzen oid) en bestand tegen wat loopfiets/ schoolplein-geweld. Voor oudste zijn witte schoenen het mooiste wat hij zou kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk trouwens om alle meelezers ook even te zien zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven