Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Happy New Topic!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer!

En laten we allemaal die valerie op negeer zetten, dan hebben we daar geen last meer van.
Ik schrijf hier niet heel veel, maar ik lees graag mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 18 maart 2017 @ 22:01:

Alle reacties Link kopieren
Happy New topic. Het wachten is op de eerste die komt zeuren,net als bij alle vorige 21 nieuwe topics.
quote:viennas schreef op 18 maart 2017 @ 22:20:

Happy New topic. Het wachten is op de eerste die komt zeuren,net als bij alle vorige 21 nieuwe topics.Ongewenst gedrag negeren, net als bij honden Zou dat bij kinderen ook werken?
Alle reacties Link kopieren
Koek! Ik vind je wel stoer hoor. Ik ben doodsbang van naalden en ander medische apparatuur, dus ik zou dat nooit aan durven.
quote:nerdopviva schreef op 18 maart 2017 @ 22:21:

[...]





Ongewenst gedrag negeren, net als bij honden Zou dat bij kinderen ook werken?Yep, en bij mannen. Ongewenst gedrag negeren, gewenst gedrag (zijn sokken zelfstandig in de wasmand gegooid) de hemel in prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Yay.... happy new topic



@vien.... ikwerd pas nerveus op de ochtend zelf. En t is het waard denk ik dan.... ff doorzetten en t kan alleen maar beter gaan. Ben wel benieuwd hoe mn natuurlijke ongesteldheid voelt aangezien ik alles 20jr onderdrukt heb met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik had dit topic (of de vorige delen) gek genoeg nooit eerder langs zien komen. Geen idee of ik mee ga schrijven maar ik ga wel meelezen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
HNT
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 18 maart 2017 @ 22:28:

[...]



Yep, en bij mannen. Ongewenst gedrag negeren, gewenst gedrag (zijn sokken zelfstandig in de wasmand gegooid) de hemel in prijzen.



Hoe heet die cursus waar je dat leert? Is dat de puppycursus?



Haha ik zie mezelf al staan op de hondenclub zonder hond.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 18 maart 2017 @ 22:30:

Ha, ik had dit topic (of de vorige delen) gek genoeg nooit eerder langs zien komen. Geen idee of ik mee ga schrijven maar ik ga wel meelezen denk ik.Weet je het zeker? Wij zijn namelijk een stelletje verzuurde vrouwen met een hele negatieve kijk op zowat alles. Heb ik uit betrouwbare bron.
Alle reacties Link kopieren
O en generaliseren. Dat doen we ook. Al die moeders over 1 kam. Hoppa. Lekker makkelijk. Tis zwart. Of wit.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 18 maart 2017 @ 22:37:

[...]



Weet je het zeker? Wij zijn namelijk een stelletje verzuurde vrouwen met een hele negatieve kijk op zowat alles. Heb ik uit betrouwbare bron.Hm ik moet het natuurlijk zelf nog gaan ondervinden (even laatste pagina van vorige topic gelezen, vooralsnog niet veel verzuring tegengekomen), maar ik trek de betrouwbaarheid van je bron (ernstig) in twijfel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 18 maart 2017 @ 22:38:

O en generaliseren. Dat doen we ook. Al die moeders over 1 kam. Hoppa. Lekker makkelijk. Tis zwart. Of wit.Is er een andere manier dan?
Alle reacties Link kopieren
Jeuj, happy new topic!



Koekie, ben erg benieuwd hoe de ingreep je bevalt. Ik zit zelf aan mijn derde mirena en dat bevalt vrij goed (m.n. in het kader van de menstruatieklachten), maar ja....hoe lang moet ik dat ding blijven vervangen?



Ondertussen kom ik net terug van een avondje happen en wijnen in de stad met vriendlief. Mocht mijn taalgebruik wat te wensen overlaten... iets met een wijntje of zeven ofzo
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren




Al 18 berichten en nog niet eens de opmerking wat dit op de kinderpijler doet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje.. een wijntje of 7?

Respect...

Dan was ik al klinisch dood gewwest

Succes met de koppijn vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Als t niet op de kinderpijler kan.... waar dan wel?

Het gaat toch juist best vaak over kinderen...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren






I looooove Someecards
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven