Vloggen...

20-04-2017 18:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogen jouw kinderen vloggen? Ik word er al niet blij van als die van mij vlogs kijken...
Alle reacties Link kopieren
Ja! Graag zelfs! Is hij tenminste een stuk actiever dan ze alleen bekijken. Mijn kind is overigens een puber.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Originele nick!!
Alle reacties Link kopieren
mijn kinderen vloggen voor hun zelf maar mogen het niet op internet zetten van mij, vooral mijn 7 jarige houd van vloggen en os ook echt een enzoknol fan haha.
Alle reacties Link kopieren
Wel kijken, wel vloggen maar niet op internet zetten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier hebben ze een youtube kanaal wat prive is. Alleen vriendjes en familieleden kunnen daarop kijken maar de buitenwereld niet. Gaat om een 10 en een 14 jarige die zo nu en dan een mentosje in een fles cola light plempen dikke lol.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het niet hebben? Ze hoeven het niet op internet te zetten.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel (8 en 10).ik check wel alles en als ik het niks vind gaat het eraf.

Het kanaal is gekoppeld aan mijn Googleaccount waardoor ik een melding krijg als ze iets gedaan hebben.

De oudste maakt livestreams van games en de andere maakt filmpjes over pokemonkaarten,10 manieren om ... (Van je stapelbed te komen bijvoorbeeld ) en hij maakt best leuke filmpjes op de camping, met spelen en activiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst een artikel over 14 jarige vloggertjes die een ton per jaar verdienen aan vloggen.

Als mijn kind goed was en hij wat bereik had, waardoor hij wat geld kan verdienen, ja dan zou ik dat toestaan.

Toch mooi dat die kids op die leeftijd al zo ondernemend in het leven staan.
Alle reacties Link kopieren
Mapima? Owkee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 20 april 2017 @ 18:28:

Originele nick!!Nou idd! Totaal onherkenbaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:47:

Mapima jouw ban loopt echt goed daar op fok!Het heeft een heuse rel van 18 posts veroorzaakt .

http://forum.fok.nl/topic/2334856
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Case closed , vlog op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kinderen uit de klas van mijn oudste doen het wel.

Er is echt niks aan. Allemaal doen ze letterlijk het zelfde.

Mijn dochter mag het niet.

Kijken mag... opnemen mag ook maar op internet zetten is een no go.
Kunnen ze dat aan denk je? De reacties zijn niet altijd even aardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het overgrote deel van de vlogs extreem irritant.

"Oh wat ben ik weer hip en interessant". Het is niet iedereen gegeven om dit op een prettige manier te brengen. Een presentatietalent hoeft niet zo vermoeiend te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Beautynezz is een vlogster van 15 jaar die niks op internet zet waar iemand last van heeft of aanstoot van kan nemen. Maar dat is ongeveer de enigste vlogster waar de ouders er goed bovenop zitten. Alles wordt vooraf bekeken door haar ouders las ik.

Als je als ouder tijd hebt om echt bovenop het vloggen van je kind te zitten en dat ook wil doen is er toch niks slechts aan? Anders natuurlijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven