Onesie voor jongens

20-07-2017 10:05 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voorheen had de Hema van die fijne pakken. Een onesie van joggingstof voor een prima prijs.
Ik zoek zoiets nu weer in de maten 122/128 en 146/152. Voor jongens dus.
Ik krijg het niet gevonden. Iemand de gouden tip?
Het is niet echt het seizoen voor onesie's.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Maar voor op vakantie zo fijn! En kwam er laatst achter dat die we nu hebben echt niet meer passen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.onepiece.com/en-ie
Draagt een jongen met maat 152 (10 jaar?) nog onesies? Wat is het voordeel daarvan boven een normaal joggingpak of pyjama? Lijkt me niet dat je ermee naar buiten gaat...
https://www.hema.nl/winkel/kind/jongens ... (23077861)

Gaat tot maat 164.

Maar niet in de maat voor de jongste.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 10:13
13.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.bonprix.nl/product/pyjama-c ... lsQAvD_BwE
MinkeDeWit schreef:
20-07-2017 10:11
Draagt een jongen met maat 152 (10 jaar?) nog onesies? Wat is het voordeel daarvan boven een normaal joggingpak of pyjama? Lijkt me niet dat je ermee naar buiten gaat...

Waarom niet? Op de camping kan dat best fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Primark heeft ze af en toe. Aliexpress vast ook wel (maar weet niet hoe snel je ze nodig hebt, dus mogelijk niet op tijd binnen).
En als je Google zoekt op 'kinder huispak' + maat kom ik er ook een aantal tegen.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Helaas boven budget. 😊
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
20-07-2017 10:13
Waarom niet? Op de camping kan dat best fijn zijn.
Wat is er fijn aan een onesie? Ziet er echt uit als pure armoe en welk kind van minimaal 10 (maat 152) is er nu echt blij mee om door zijn moeder in een onesie gestopt te worden?!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
20-07-2017 10:11
Draagt een jongen met maat 152 (10 jaar?) nog onesies? Wat is het voordeel daarvan boven een normaal joggingpak of pyjama? Lijkt me niet dat je ermee naar buiten gaat...
Hij is bijna 9 en met 146/152 kan hij weer een tijd vooruit.
Maar inderdaad niet voor onze dagelijkse gang. Voor de camping vindt hij ze nog steeds het fijnst. En in de winter thuis ook.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
20-07-2017 10:12
https://www.hema.nl/winkel/kind/jongens ... (23077861)

Gaat tot maat 164.

Maar niet in de maat voor de jongste.
Had ik gezien ja, maar zijn te dun voor wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Super! Hier ga ik verder zoeken. Zou het best eens kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Muze84 schreef:
20-07-2017 10:13
Primark heeft ze af en toe. Aliexpress vast ook wel (maar weet niet hoe snel je ze nodig hebt, dus mogelijk niet op tijd binnen).
En als je Google zoekt op 'kinder huispak' + maat kom ik er ook een aantal tegen.
De term huispak had ik nog niet aan gedacht. Stom..... Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
20-07-2017 10:20
Wat is er fijn aan een onesie? Ziet er echt uit als pure armoe en welk kind van minimaal 10 (maat 152) is er nu echt blij mee om door zijn moeder in een onesie gestopt te worden?!
Hahaha! Ieder zijn ding toch? Maar ik neem het risico dat hij het me over een paar jaar kwalijk gaat nemen. 😊
Vooralsnog vraagt hij er zelf om.
Tadderak30 schreef:
20-07-2017 10:20
Wat is er fijn aan een onesie? Ziet er echt uit als pure armoe en welk kind van minimaal 10 (maat 152) is er nu echt blij mee om door zijn moeder in een onesie gestopt te worden?!
Armoe? Hahaha. :rofl:

En mijn 10jarige dame zweert bij haar onesies. Ook op een camping. Maar meestal is het te warm en heeft ze dan erg leuke onesie's aan zonder lange mouwen en pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Primark
Alle reacties Link kopieren
Bonprix heeft fijne onesies, mijn zoon woont er het liefst in. Dat zijn deze:

https://www.bonprix.nl/product/jumpsuit-zwart-921294/

Goede kwaliteit, blijven heel goed in de was en zijn van lekkere dikke sweatstof.
Am Yisrael Chai!
Ik begrijp niet wat ze eraan vinden. Het is toch reuze onhandig met naar de wc gaan, zeker op de camping? Mijn 12-jarige heeft er overigens ook een, in panterprint nog wel. Die draagt ze alleen 's winters omdat ze het snel warm heeft.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
20-07-2017 10:37
Ik begrijp niet wat ze eraan vinden. Het is toch reuze onhandig met naar de wc gaan, zeker op de camping? Mijn 12-jarige heeft er overigens ook een, in panterprint nog wel. Die draagt ze alleen 's winters omdat ze het snel warm heeft.
Die van mij vindt pyjama's kinderachtig en joggingpakken stom maar een onesie is dan weer helemaal goed. Hij moet er in lopen dus ik vind het wel best.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
20-07-2017 10:27
Armoe? Hahaha. :rofl:

En mijn 10jarige dame zweert bij haar onesies. Ook op een camping. Maar meestal is het te warm en heeft ze dan erg leuke onesie's aan zonder lange mouwen en pijpen.
Ja echt! De onesie is een ware opvolger van de Crocs. Ieder zn ding natuurlijk, maar ik hoop bij dit soort dingen altijd dat de evolutie qua smaak nog in de kinderschoenen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij! Bij Bonprix gevonden wat ik zocht. Bedankt!
Tadderak30 schreef:
20-07-2017 10:42
Ja echt! De onesie is een ware opvolger van de Crocs. Ieder zn ding natuurlijk, maar ik hoop bij dit soort dingen altijd dat de evolutie qua smaak nog in de kinderschoenen staat.
Overdrijven is ook een vak.
Alle reacties Link kopieren
Primark. K*tkwaliteit, maar puber woont er in.
Alleen thuis en op speelkamp, waar meer beesten-onesie-pubers rondlopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven