Campingbed inpakken

16-10-2017 19:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb laatst een prenatal campingbedje gekocht. Het in- en uitklappen gaat prima maar het lukt me met geen mogelijkheid om die bodem weer om het bedje te rollen zodat deze in de hoes kan. Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Alvast bedankt!
Even op YouTube zoeken? Daar staat nagenoeg alles op.
Alle reacties Link kopieren
Plat op de grond leggen en erop gaan zitten /hangen zoals je een overvolle koffer dicht maakt.zo doe ik het :D .
Is 'ie wel weer helemaal 'vierkant' geworden na het invouwen?
Zo ja, bodem op de grond leggen, frame er op (de wielen steken er uit, de bovenrand ook. Als je de bodem over de bovenrand heen rolt wordt het te dik). Dan rollen zoals je een slaapzak oprolt zegmaar. Dan de klitteband-banden door de oogjes halen en flink aantrekken.
Daarna past 'ie bij mij in de hoes terug.
Alle reacties Link kopieren
Ooit deed ik het ook zoals hierboven wordt genoemd. Wat ik nu doe vind ik veel praktischer: De bodem eerst vastmaken (dus de klittenband door de lussen doen en vastklitten, zodat je een leeg omhulsel hebt) en rechtop zetten. Dan het ingeklapte campingbedje er van boven inschuiven.
Trouwens.... bij mijn versie passen de wielen niet in de hoes. Dat is juist handig zodat je het pakketje daarop kan rijden als een rolkoffer. Ik weet niet of je probeerde om de wielen er ook bij in te pakken?

Milestone: dat klinkt ook handig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie opties eens proberen. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Milestone schreef:
16-10-2017 20:39
Ooit deed ik het ook zoals hierboven wordt genoemd. Wat ik nu doe vind ik veel praktischer: De bodem eerst vastmaken (dus de klittenband door de lussen doen en vastklitten, zodat je een leeg omhulsel hebt) en rechtop zetten. Dan het ingeklapte campingbedje er van boven inschuiven.
Top tip! Dit ging idd heel makkelijk. Bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik heb kunnen helpen. :-D
Mel-k schreef:
19-10-2017 14:30
Top tip! Dit ging idd heel makkelijk. Bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven