Icsi traject oktober 2017

12-11-2017 21:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon geen ander topic meer vinden dus vandaar dat ik een nieuwe start om in ieder geval mijn verhaal te delen en hopelijk die van andere te horen....

Begonnen met icsi traject in oktober. Super spannend de eerste keer zo!
Door decapeptyl en Gonal-f gestimuleerd en 14 eitjes laten ontstaan. Uiteindelijk bij de punctie hebben ze er 12 weggehaald. Wat een hel die punctie trouwens.... Wow.
Van die 12 eicellen zijn er 5 bevrucht geraakt. 1 is er nu bij me teruggeplaatst en 2 zitten momenteel in de vriezer.

Zit nu in wachtweek 1 dag 7... Momenteel geen klachten behalve vermoeidheid en opgezette borsten. Vind het mega spannend.

Iemand die ook bezig is? Ik hoor graag jullie verhalen.

Liefs x
Alle reacties Link kopieren
Op de zwangerschapspijler staat een heel topic over zwanger worden met IVF/ICSI (Deel 5). Je kunt je daar aansluiten.

Hier een positief verhaal: na 4 terugplaatsingen en twee ICSI behandelingen sinds 5 weken moeder! Ik hoop dat je straks een positieve test hebt!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ah bedankt voor je snelle reactie!
Ik kwam hem nu net tegen.. Zal morgen eens op mijn gemak kijken.

Geniet van je zwangerschap! X
Hier ook een positief bericht. ICSI 1 gelijk zwanger, prachtige dochter van nu 2. Zwangerschap van zoon kwam 6 mnd later “spontaan”. Is nu 1.

Ps. Ik heb de punctie met een ruggenprik laten doen. Gelukkig niets gevoeld.
Ik wou je ook net verwijzen naar het topic van Baggal ;-D

Hier een geweldig mannetje van 6.5 maand na een succesvolle IVF :)

Veel succes, duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier van de eerste keer gelukt, zoon wordt al bijna 13!

Punctie was inderdaad pijnlijk, nu gebeurt die onder narcose.

Veel succes! Hopelijk gaat het bij jou net zo vlot!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer.... Voel me vandaag slecht. Sinds gisteren ongesteldheid pijntjes en supermoe. Dagen ervoor flink hoofdpijn gehad. Je wordt zo op het verkeerde spoor gezet ofzo... Je weet niet meer wat er wel bijhoort of niet. Want eerste x, dus wat weet ik ervan.... Ik ben verder geïnstrueerd in het ziekenhuis dat ik op dag 14 na tp mag testen. Kan dit eerder?
Alle reacties Link kopieren
Ter info... Overstimulatie en opgenomen momenteel. Wel een kans dat ik zwanger ben. Hcg waarde was iets hoger dan niks.
Alle reacties Link kopieren
De moed niet opgeven!!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Ik twijfelde in de wachtweken aan alles!! Mentaal is het pittig.

Heb je je HCG waarde gekregen? >5 is zwanger, maar op dag 14 wil men bij voorkeur 100 zien en daarna de verdubbeling.

Succes (en Sterkte @ ziekenhuis). Heb je het topic waar ik naar ver wees Nog gevonden?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Heb hcg an 200 dus zwanger! Heel erg verrast!
Wel nog steeds in het ziekenhuis... Vocht neemt niet af dus nog meer geduld hebben.

Bedankt voor jullie berichtjes.
Oo wat rot dat je OHSS hebt, hopelijk gaat het snel beter!

En whaaaa gefeliciteerd, je bent zwanger! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Super! Gefeliciteerd!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven