Dochter verwijdert profielen

17-11-2017 16:47 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter verwijdert eens in de zoveel tijd Facebook, Instagram, Snapchat en mobiele nummer van Whatsapp en Gmail. Dan neemt ze weer nieuwe profielen dan wel account. Ik word er gek van. Dus ik vroeg haar waarom ze dat doet. Ze zou steeds gestalkt worden maar kan geen bewijzen laten zien. Wat moet ik hiermee, zelfs leerlingen van haar school stellen haar vragen hierover.
Alle reacties Link kopieren
Is het toevallig niet elke keer rond dezelfde periode van de maand? Sommige mensen hebben zulke extreme moodswings dat ze rond hun menstruatieperiode dat soort dingen dus doen (accounts verwijderen).
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is ze en waarom vind jij dit lastig, heb je reden voor zorg?

Je moet er denk ik niet zo veel mee. Aangeven dat ze als ze gepest wordt oid altijd bij je terecht kan voor hulp of een luisterend oor.

Als het verder redelijk goed met haar gaat en ze heeft vrienden en normale schoolresultaten, lekker laten gaan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Goed oud is kind?
En wat is het probleem? Op een geheven moment vergeet iedereen wat haat nummer/e-mail nu weer is en kunnen ze haar niet bereiken. Ze merkt vanzelf dat ze buiten de boot valt.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik heb dat met m'n vader. Die maakt elke zoveel maanden een nieuwe Facebook aan omdat ie z'n oude wachtwoord weer kwijt is of omdat hij het niet snapt. Irritant maar niet echt een probleem toch?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar ben jij van al die profielen op de hoogte. Zou het kunnen dat ze liever niet heeft dat jij met al die profielen meekijkt en ze daardoor steeds een nieuw account aanmaakt?

Pesten / stalken is natuurlijk ook mogelijk, maar dan maakt een nieuw profiel helemaal niets uit. Dat heeft ze zelf ook snel genoeg door en dan komt ze als het goed is wel weer klagen.
Alle reacties Link kopieren
Stalk jij je kind?
Alle reacties Link kopieren
Die moodswings vind ik een goeie. Dat hoeft niet eens met haar menstruatie te maken hebben. Jongere kinderen hebben dit tegenwoordig snel.

Ga verder met haar praten, help haar. Maar veroordeel haar niet.
Bam!!!!
violetskies schreef:
17-11-2017 16:49
Is het toevallig niet elke keer rond dezelfde periode van de maand? Sommige mensen hebben zulke extreme moodswings dat ze rond hun menstruatieperiode dat soort dingen dus doen (accounts verwijderen).
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Heb ook n kennis die dat doet.volgens mij vind ze dat interessant.
Iedereen moet weten dat ze gestalkt wordt . Nou jammer dan zet er niet zo veel persoonlijks op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ken zoveel mensen die regelmatig alles killen en weer fris willen beginnen. Waarom is dat een probleem? Je hoeft haar toch niet te volgen? Laat haar lekker.

Als ze echt gestalkt wordt, moet je daar wel wat mee doen. Maar waarschijnlijk vind ze het gewoon makkelijker om opnieuw te beginnen dan mensen te blokkeren. Klasgenoten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
17-11-2017 16:57
Stalk jij je kind?


Dacht ik ook al, kind vindt wellicht dat moeder stalkt?
Alle reacties Link kopieren
Wordt ze misschien gepest en durft ze dat niet te zeggen?
Misschien omdat ze er gewoon zin in heeft?
Elke zoveel tijd denk ik ook, fuck alle social media maar ik hou mijzelf tegen alles te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Hier zou ik me eerlijk gezegd ook wel zorgen over gaan maken, wetende hoe erg het eraan toe kan gaan op scholen met pesten etc... en nu al helemaal in dit digitale tijdperk.

Er hoeft natuurlijk niks achter te zitten, maar je weet maar nooit. Ik deed als tiener alles ook heel gemakkelijk af toen ik gepest werd. En aangezien ze aangeeft dat ze gestalkt wordt... denk jij dat ze liegt? Is ze, om het zo maar even te zetten, een 'aandachtzoekend type'? Of zou er echt iets kunnen spelen?

Misschien waardeert ze het wel als je even met haar om tafel gaat zitten om haar wat meer te vragen over dat stalken. Of desnoods een vertrouwenspersoon, is dat te voorbarig? :\ Ik zou haar iig serieus nemen, of het nu de waarheid is of niet.
carpe diem.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er (met je) aan de hand dat jij daar gek van wordt?

En hoe verandert ze steeds haar mobiele nummer van Whatsapp?
Alle reacties Link kopieren
Waarom word jij daar gek van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven