Kerstcadeau puberjongen, ideeën ?

24-11-2017 13:29 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoonlief is 14 jaar en ik ben zoek naar ideeën voor kerstcadeaus.

Hij is gek op gamen (welke puber niet) maar heeft momenteel een computerverbod ivm zeer slechte cijfers op school, dus in die hoek wil ik niet zoeken.

Voor nu heb ik een boek, bluetooth speaker en oordopjes....

Wie heeft er nog leuke ideeën of tips ? Heel erg bedankt.
Binnenkort komt Harry Potter GO uit, dat is hetzelfde als Pokemon go, maar dan met Harry, misschien is dat iets voor hem, dan istie lekker veel buiten in plaats van aan de computer.
Bioscoopbon mc donalds bon
Alle reacties Link kopieren
Bijlessen. Door een student die hem alles op een leuke manier kan uitleggen.
Oakes schreef:
24-11-2017 13:38
Bijlessen. Door een student die hem alles op een leuke manier kan uitleggen.
Oei!! Dat zou écht 'n trauma for life worden als iemand mij dat geflikt had! ;-D

Als kerstkado dus zijn computerverbod intrekken én 'm iets leuks te gamen geven.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-11-2017 13:44
Oei!! Dat zou écht 'n trauma for life worden als iemand mij dat geflikt had! ;-D

nee joh, gewoon een leuke studente, die hem nu alles laat zien,w at hij altijd al wilde zien
en hij mag alles vragen
en overal aan zitten
Helpt het computerverbod ? Hier ook een puber met slechte cijfers. We hebben hier WiFi vrije tijdzones (kan je per apparaat instellen), afhankelijk hoe slecht/goed hij ervoor staat kan hij tijd bijkrijgen.

On topic, bioscoopbonnen, abbonement op Donald duck (of tijdschriftenbon), bon voor dagje pretpark (op een studiedag), ander uitje (bowlen, midgetgolfen, etc).
Dit zou mijn puber leuk vinden. En geld natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
angelique schreef:
24-11-2017 13:51
Helpt het computerverbod ? Hier ook een puber met slechte cijfers. We hebben hier WiFi vrije tijdzones (kan je per apparaat instellen), afhankelijk hoe slecht/goed hij ervoor staat kan hij tijd bijkrijgen.
Ja en nee, hij leert wel vaker en langer maar zijn cijfers blijven middelmatig. Maar met 5,5 onvoldoende punten bij het eerste rapport moesten we toch iets.

Als hij een voldoende haalt, dan mag hij 1 of 2 uur gamen. Maar hij moest echt gaan beseffen dat je moet leren om voldoendes te halen. Dat gebeurd niet vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Adidas badslippers.. té lelijk, maar hip.. badstof sokken erbij.. Puberzoon kan niet wachten tot het Sinterklaasavond is, wij daarentegen.. ;-D Bioscoopbon ook altijd welkom hier..
Nou ja.. dat dus..
Bijlessen is wel een optie als je daarvoor een supercoole en supervette leuke kerel student voor uitzoekt die ook motiveert om zelf te studeren.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 24-11-2017 14:14
4.98% gewijzigd
KyloRen schreef:
24-11-2017 13:51
''Binnenkort'' is in dit geval pas ergens in 2018... En bovendien is het gratis. Niet echt een cadeau dus :)
Ik wist niet dat het nog zolang ging duren.

Daar hoort een telefoon bij.
lilalinda schreef:
24-11-2017 13:50
nee joh, gewoon een leuke studente, die hem nu alles laat zien,w at hij altijd al wilde zien
en hij mag alles vragen
en overal aan zitten
O, het stond er al. Ik was niet nodig geweest. :)
Mijn zoon van 13 (met overigens nu ook 2 punten tekort op zijn rapport) krijgt een extra controller voor de PS4, een trui van zijn lievelingsmerk, een kaart voor de PS4, een trainingsshirt van zijn lievelingsclub en Rituals for men (hij is er gek op, met zo'n zwarte pufspons).

Ik geef cadeaus wat hij leuk vindt, Kerst is een gezellig gebeuren.

Bijlessen en praten over nieuwe aanpak op school doen we buiten de feestdagen om. Heb vertrouwen en maak gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
De puberzoons hier zijn altijd dolblij met een t-shirt of gadget van bij Getdigital.de.
Alle reacties Link kopieren
Enzo knol trui
Voetbal tenue
Alle reacties Link kopieren
mosterd
ibiopviva wijzigde dit bericht op 24-11-2017 14:59
96.52% gewijzigd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
mosterd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
mosterd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Heeft ie al 'n fatsoenlijke smartphone? Anders dat!
Alle reacties Link kopieren
Een Enzo Knol trui :rofl: Ik geloof best dat pubers die cool kunnen vinden. :applause:

De bijlessen hoeven niet als straf gezien te worden, maar als een investering in de toekomst zodat hij gewoon ernaast kan blijven gamen. :A:
Nieuwe sporttas
Maud27 schreef:
24-11-2017 14:21
Mijn zoon van 13 (met overigens nu ook 2 punten tekort op zijn rapport) ...

Bijlessen en praten over nieuwe aanpak op school doen we buiten de feestdagen om. Heb vertrouwen en maak gezelligheid!
Creativiteit ontwikkelen. Het was meer de student die al verder is én echt leuk om samen mee te leren.

Ja, is inderdaad een sterk punt.
Net als problemen in de slaapkamer bespreken = :nooo: Alleen gebruiken waarvoor het bestemd is. :)
Ik heb net als Sinterklaaskado voor ons gezin (twee jongens van dan 13 en 15) kaartjes voor de Zwarte Cross gekocht. Ik zat ook te denken aan Soldaat van Oranje.
Alle reacties Link kopieren
FIFA 18
sandy1974 schreef:
24-11-2017 14:53
Enzo knol trui
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde middelbare scholier daar gelukkig van wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven