Leuke en betaalbare jongenskleding

20-01-2018 13:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie favoriete merken voor jongenskleding?

Ik kocht altijd hema, noppies, name it, h en m en tumble and dry.

Hema vind ik de laatste tijd wat minder. H en m heeft voor mijn zoontje geen goede pasvorm. Tumble and dry vind ik leuk maar ook prijzig, zeker als ze er zo snel uitgroeien. Daar vind ik de sale wel heel fijn voor.

Waar kopen jullie graag? Ik houd persoonlijk zelf niet van heel kleurrijke kleding en opdrukken met disney/batman/cars etc.
Alle reacties Link kopieren
Welke leeftijd kind, want voor een tweejarige vind ik andere dingen leuk dan voor een tienjarige.
Alle reacties Link kopieren
Voor de jongste (van bijna 2): inderdaad veel Hema (met name de skinny fit broeken, leuk in verschillende kleurtjes), H en M (vooral truien). Daarnaast veel Zara :heart:, af en toe iets van River Island (ook betaalbaar!), Esprit.

Soms heeft ook de Ter Stal hier in het dorp of de Primark in de nabijgelegen stad leuk spul. En nu zoontje naar maat 98 gaat, verheug ik me op de WE (daar haal ik ook voor de oudsten regelmatig kleding).
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn smalle zoon in maat 116 koop ik graag bovenkleding van Retour, Chaod and Order, Tumble en WE. Spijkerbroeken van WE, name it of Wibra. Koop wel veel in de sale :-)
Alle reacties Link kopieren
Als H en M te wijd is kijk dan eens bij Coolcat. Ze hebben ook niet schreeuwerige kleding ;-) en vooral de broeken zijn mooi smal. WE kan ik ook meestal wel wat vinden en soms C en A.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, mijn oudste is bijna 2. Hij is vrij smal. De skinny broeken van de hema zijn inderdaad top! Die passen perfect!

Zara vind ik nooit leuk... of nou ja, afgelopen zomer paar leuke broekjes en shirts gevonden maar dat was in belgie. De zara hier heeft echt heel weinig jongens in kleine maatjes en wat er ligt vind ik naar mijn smaak te alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Retour, chaos and order ken ik niet. Dat ga ik eens bekijken.
We is hij nog te klein voor. Hij heeft maat 80.
Alle reacties Link kopieren
Oh 2 jaar, de winkels die ik noem zijn dan denk ik opties voor later ;-). Toen slaagde ik idd het vaakst bij de HEMA en Ter Stal en soms C en A.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Vrij standaard vrees ik ;-)

Hema voor de broeken, verder H&M, Zara en Name-it. Af en toe iets duurders (Tumble n Dry / Hilfiger) als ik het ergens in uitverkoop tegenkom.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hier fan van Billy&Lilly (alleen online) en Sturdy. B&L valt klein en kan 100x in de droger en is dan nog steeds mooi!
Ik bestel wel eens bij Next :)
Next vind ik tm een jaar of 5 echt geweldig. Daarna ook nog wel leuk maar niet meer zo leuk als de baby/peuter/kleuter kleding.
Broeken kopen we tegenwoordig bij de WE en ik shop ook veel online van bijvoorbeeld Kikkid.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop vaak in de uitverkoop en dan ook vast wat grotere maat/maten als ik iets heel leuk vind. Heb een bak waar kleding in ligt waar de kinderen nog in moeten groeien. Soms pak ik die bak erbij en zoek even uit of er al wat passends bij zit.
Ik vind de kleding van de Wibra vaak verrassend leuk. Vooral nu ze sinds +/- een jaar een nieuwe ontwerper hebben. Koop daar zowel voor zoon als dochter.
Verder zoek ik ook wel merken op op marktplaats. Merken als molo vind ik leuk. Of D rak. Z8 vond ik altijd heel leuk voor mijn zoon, maar blijft wel erg hangen in hetzelfde en in dezelfde stijl zie je nu ook bij Wibra terug. Scheelt nogal qua prijs en Z8 vind ik dan kwalitatief zelfs stuk slechter.
Verder vind ik Zara en soms Mango ook leuk. En Retour heeft ook leuke dingen, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Online bij Next fashion

Verder wil ik alleen maar katoenen ondergoed en dat koop ik bij zalando
Alle reacties Link kopieren
Het is al genoemd maar wibra is echt verrassend leuk en goede kwaliteit.
Ik bestel vaak bij Next, al vind ik in hun huidige collectie niet echt m’n ding.

Ohja en vast totaal not done, maar ik koop regelmatig kinderkleding op aliexpress. Vooral t-shirts, pyjama’s en zachte broeken (geen spijkerbroeken of geklede broeken, want de pasvorm is altijd een gok).
anoniem_207266 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 14:56
2.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier zoontje van 2 en een half, maatje 92. Hij is fijngebouwd al lijkt hij bij vlagen wat spekjes te krijgen maar dat betekend vaak dat er een groeispurt aankomt.
Mijn favoriete winkels zijn:
- Zara!
-Hema voor de skinny broeken en hempjes
- next
- Mango
En heel soms H&M maar die passen idd slecht. Zoon wordt er een beetje vierkant van
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Voor schoolkind: chaos and order, me and my monkey, petrol, vingino (vooral ook goede onderbroeken!), jake Fischer, tumble N’dry. Iets lager prijssegment: esprit, s.oliver, Tygo.
Spijkerbroeken veel van Name it, vallen fijn smal en lang. En als speelbroeken de spijkerbroeken van wibra of ter stal :thumbsup:
Voor tweejarige kocht ik veel noppies, name it, petit bateau, babyface ( :heart: ). De laatste heeft echt leuke dingen voor jongens, vond het jammer dat hij daaruit gegroeid was.
En ondergoed vaak van Hema, vooral die lange bio rompers! Gingen eeuwig mee! En zeeman had trouwens ook veel leuk spul voor die hele kleintjes. Daar vulde ik de voorraad mee aan.
Ik vind voor mijn smalle dochter Little Label heel leuk. Heel rustige basic kleding, ook voor jongens. Wel prijzig maar heel mooie kwaliteit, en is nu in de sale.
Jola heeft ook wel leuke kinderkleding, wat je niet zou denken als je de kleding voor volwassenen daar ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik zie veel nieuwe dingen voorbij komen, die ga ik allemaal eens bekijken. Leuk!

Wibra nog niet geweest, ben benieuwd. Ik dacht, maar das dan mijn vooroordeel, dat dat sowieso niks zou zijn. Qua kwaliteit maar ook qua stijl.

Ben laatst bij de zeeman gewerst, de sweet en soft rompers vind ik fijn. Ook paar leuke shirtjes meegenomen maar die ogen na een paar keer dragen al wel echt verwassen. En van alle shirtjes die goed passen zijn de mouwen te kort, heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 10 maanden zit in maat 80. Ik vind z8 een heel leuk merk (ik koop het vaak tweedehands via marktplaats). Voor de rest koop ik vaak bij wibra, zeeman, hema en primark.
Er zijn ook goede online webshops die merkkleding regelmatig in de sale gooien. Dan heb je een mooie kwaliteit shirt bijvoorbeeld dat maar een paar euro duurder is dan c&a. Net iets betere pasvorm en mooiere kleuren. En jammer dan maar, dat het dan collectie van vorig jaar is, toch? ^^
Ik verbaas mij over het enthousiastme over de Wibra. Bij de Wibra hier is het echt 3x niks. Bijna geen voorraad, oude dingen van het vorige seizoen en dat wat er is krimpt in de was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven