baby ziek

22-02-2018 01:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

er zullen vast wel meer topics over zijn maar wil even mijn verhaal kwijt.

ik heb een zoontje van 4.5 maand oud, bij 4 weken is hij geopereerd omdat zijn uitgang van zijn maag dicht zat. hierna is hij nog vaak ziek geweest. ging een tijdje goed maar nu is die dus weer ziek, heeft nu eindelijk na een week gepoept maar heeft nu ineens 39 graden koorts, drinkt super slecht en natuurlijk veel huilen ben bij de huisarts geweest maar hij moet het uitzieken. op internet staat dat een baby 2 tot 3 spullen per dag mag, mag hier echt niet over heen gegaan worden?
beetje warrig verhaal geworden en ja ik weet dat baby's wel vaker ziek zijn maar ik zie het even niet meer zitten.
Alle reacties Link kopieren
Bel even naar de HAP voor overleg/advies. Ga vooral niet verder googlen, daar bereik je niets mee. De HAP kan je vertellen wat je nog kunt doen of misschien willen ze je zoontje nog even zien zodat ze zijn algehele toestand kunnen beoordelen.

Veel succes, het is echt zielig voor die kleine hummeltjes.
meyana wijzigde dit bericht op 22-02-2018 02:09
Reden: Typo
0.33% gewijzigd
"Nee" is ook een antwoord.
Meyana schreef:
22-02-2018 01:38
Bel even naar de HAP voor overleg/advies. Ga vooral niet verder googlen, daar bereik je niets mee. De HAP kan je vertellen wat je nog kunt doen of misschien willen ze je zoontje nog even zien zodat ze zijn algehele toestand kunnen beoordelen.

Veel succes, het is echt zielig voor doe kleine hummeltjes.
+1

Beterschap voor de kleine man en sterkte voor jou, je hebt erg veel voor je kiezen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Of de Polie belen van de afdeling waar hij geopereerd is en daar overleggen met dit verhaal.

Als de maag dicht heeft gezeten, kan het zijn dat er dan iets anders ook 'niet goed' is aangemaakt waardoor hij nu deze klachten heeft?

Beterschap en hopelijk knapt hij snel weer op!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen durf ik best een zetpil extra te geven mocht dat echt nodig zijn. Maar die hebben geen voorgeschiedenis zoals jou baby.
Ik zou dus ook overleggen met de hap, daar zijn ze voor, juist op dit uur.

Veel sterkte, zo sneu als ze ziek zijn! :hug:
Alle reacties Link kopieren
heb even gebeld en moest even aankijken, koorts lijkt nu in ieder geval iets gezakt. als hij vandaag goed drinkt hoef ik niet langs te komen.
bedankt allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven