Speelgoed 3 jarige

22-03-2018 17:10 11 berichten
Dag,

Heeft er iemand tips voor leuk en leerzaam speelgoed voor een net 3 jarige jongen?
Ik vind speelgoed voor driejarigen zo gemakkelijk, dan mogen ze met alles wel spelen. Steken ze ook niet meer zoveel in hun mond.

Mijn bijna 4 jarige speelt graag met puzzels en is dol op fantasie spel. Hier dus een hele bak vol verkleedkleding en spulletjes voor in het keukentje.
Alle reacties Link kopieren
Duplo
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Speelzand en play doh, speelkeukentje en vtech vrolijke vriendjes zijn hier favoriet.
Don't cry, buy a bag and move on.
Knutselspullen (waterverf, vingerverf, lintjes, stempels, potloden en een lading papier), klei, Duplo, speelgoedkeukentje.
Alle reacties Link kopieren
Puzzels, Bambino Loco
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Playmobil
Wat voor een puzzels? (Er zijn dr zoveel)
Alle reacties Link kopieren
novaya schreef:
22-03-2018 22:35
Wat voor een puzzels? (Er zijn dr zoveel)
Met een afbeelding die hij leuk vindt.
Aantal stukjes afhankelijk van hoe bedreven hij is in puzzelen.
Vloerpuzzel is ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Heb samen met een vriendin 4 van die goedkoper Ikea kasten in elkaar gemaakt. En daar per jaar zijn speelgoed vast in klaar gezet.

Je krijgt altijd zoveel van familie en vrienden.
In kast 3 heb ik puzzels van Disney, Cars en winnie de poe. En heb bovenop de kast de grotere autos opgezet.

Heb van die vriendin zoveel speelgoed gehad. Dus die kon het mooi vertellen voor welke leeftijden dat het beste kon.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

X Patricia
Wat je kind leuk vind is natuurlijk heel verschillend.
Wat mijn zoontje ( is nu bijna 4) leuk vond en waar hij ook veel van opstak/steekt of nieuwe dingen leert;
- smartgames
- loco
- tiptoi boek met pen
- gezelschapsspellen van Haba
- Lego junior (nabouwen van het boekje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven