Welk tentje voor baby op het strand?

18-04-2018 21:40 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen dit weekend een weekendje naar zee met ons dochtertje van 4,5 maand. Ik zag dat zo’n tentje handig is, maar ik vraag me af welke het handigst is, UV werend lijkt me goed en dat je er naast kan zitten lijkt me ook handig of zie ik dat verkeerd? Zo een lijkt me dus handig maar daar kan je niet bij zitten.. ik hoor graag jullie tips!

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/b ... gLSufD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Kinderwagenbak met grote hydrofiel werkt net zo goed
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen babyvariant kopen, maar zo iets:
https://www.decathlon.nl/p/schuiltentje ... gLOCvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Pop-up- ... gKhe_D_BwE

Zoiets hebben wij.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je 1x en daarna nooit meer.
Twalingmutske schreef:
18-04-2018 21:45
Kinderwagenbak met grote hydrofiel werkt net zo goed
Nooit een doek over die bak hangen, levensgevaarlijk. De temperatuur loopt onwijs op in die bak.
Dacht dat dat toch onderhand wel eens algemeen bekend was....
Wat is het voordeel ten opzichte van de reiswieg? Onze reiswieg had een kap die je open kon ritsen met van dat gaas ertussen voor frisse lucht. Is net zo handig lijkt me. En zaten ook 2 draagbanden aan om hem mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hebben wij ook een kinderwagen bak met gaas! Maar ze wil natuurlijk ook een beetje spelen en niet alleen in die bak liggen de hele dag. Vandaar dat ik zo’n tentje wilde kopen!
Alle reacties Link kopieren
De gewone beachshelter die wij hebben gebruik ik al jaren, gaat altijd mee naar het strand en op vakantie en mijn kinderen speelden er vroeger tentje mee, ze hebben er ook wel eens binnen in gelogeerd.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gewoon zo´n half tentje. Leek een beetje op die linkjes van Gatinmijnsok. Daar heb je veel meer plezier van uiteindelijk. Groot genoeg om in te spelen en te slapen, maar ook groot genoeg voor jezelf. En het beschermt niet alleen tegen de zon, maar als het een keer wat harder waait ook tegen het opwaaiende zand.

Werd bij ons ook in de tuin gebruikt door kinderen en katten ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen middag strand verwachten met een baby. Ik vond het met name veel gedoe. Een strand is voor een baby veel te heet. Overal zand en alles plakt. En je kunt er verder weinig. Met die leeftijd kunnen ze nog niet spelen met zand of water. Alleen liggen en huilen als ze er geen zin meer in hebben. In zee was ook geen succes ivm golven en je wilt absoluut niet dat ze het zoute water in het gezicht krijgen.
Wij gebruiken ook een beachshelter, want dan kun je er gewoon naast gaan liggen/zitten. En ook omdat je die vaker kunt gebruiken en zo'n babyding niet meer.
mycupoftea schreef:
18-04-2018 22:16
Ja dat hebben wij ook een kinderwagen bak met gaas! Maar ze wil natuurlijk ook een beetje spelen en niet alleen in die bak liggen de hele dag. Vandaar dat ik zo’n tentje wilde kopen!
Parasol en een kleed? Of zeg ik nu wat raars? Of inderdaad zo’n half tentje, tegen de wind. Ik zou er echt geen speciaal ding voor kopen. Groeien ze zo uit en ik snap niet wat het voordeel ervan is ten opzichte van zo’n half tentje. Die koop je voor nog geen tientje bij de action ofzo.
Opblaasbaar kinderzwembadje met kleed erin. Geen zand en speelgoed kan niet weg. Kind ook minder makkelijk. 😀
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties! Het is een tentje geworden en de hele dag op het strand ging prima! Ze heeft lekker geslapen en ze heeft haar ogen uitgekeken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven