Het leed dat voorkomende tandjes heet?

22-04-2018 11:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter is volgende week 7 maanden en krijgt beneden haar 1e 2 tandjes door. Je ziet ze al zitten zeg maar.

Sinds afgelopen woensdag is ze niet te genieten. Ze huilt om niks en is niet in haar hum. Snachts ging het goed maar afgelopen nacht tot 3 uur met haar bezig geweest. Ze wil niet slapen ook nu overdag. Sinds vrijdag heeft ze overdag steeds rond 38.2 en savonds 39.2 koorts. Zijn dit typische klachten bij het doorkomen van tandjes? Wat is jullie ervaring?

Mijn 1e heeft er nooit last van gehad dus ben even nieuwsgierig.
Dat kan. Hadden mijn kinderen ook . Maar het kan ook wat anders zijn. Griep ofzo. Gewoon uitzitten.

je kan detinox kopen om op het tandvlees te wrijven als je een wit puntje ziet.
Dat wil nog wel eens helpen tijdelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan, het was hier ook een ellende. Ik gaf paracetamol voor de pijn, en verder ijskoud drinken, gekoelde bijtringen enzo. Veel knuffelen en hopen dat ze snel hun hele gebit hebben!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook team zetpil, in elk geval voor het slapen zodat iedereen nog nachtrust krijgt.
Kan. Zou inderdaad paracetamol tegen de pijn proberen, zeker ‘s nachts. En iets van een bijtring (koud), en je hebt ook spul wat je erop kan smeren (kan even niet op de naam komen).
Dentinox en zonodig paracetamol.
Wat zijn dat? Beleefde tandjes?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook altijd een paar dagen flinke koorts. Ik geef voor de nacht dan altijd een zetpil. Slapen we tenminste goed.
Alle reacties Link kopieren
Wil je nou voorkomen dat de tandjes doorkomen????
Alle reacties Link kopieren
Team dentinox en zetpil voor het slapen.

Ik had laatst zelf kiespijn, of nou ja wortelpuntbehandeling. Toen heb ik het zelf gebruikt. Heerlijk spul.
Alle reacties Link kopieren
Nina en Eva Luna begrijp jullie reactie niet.

Er staat in de titel voorkomende maar dit moet zijn doorkomende.

En anderen bedankt voor de reacties.
Ja dit zijn typische klachten die hier helaas bij horen. Ik zou overwegen of je haar niet iets wil geven tegen de pijn. Er zijn verschillende middelen en die zou je kunnen proberen. Of good old paracetamol zetpillen.

De ene is fan van Chamodent, andere weer van dentinox of gengigel. En je kunt ook speciale bijtringen kopen die je kunt koelen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zijn beide oortjes doorgebroken. Oortonsteking dus. Zo zielig wat zal ze een pijn gehad hebben die pop.
Alle reacties Link kopieren
O wat sneu, dat doet veel pijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven