Vraag over trapeze/ringen

24-04-2018 17:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag: ik heb zo'n trapeze met ringen besteld en nu hang ik net dat ding in de haken maar hij komt zelfs met de touwen helemaal ingekort maar tot ongeveer 1.40 meter boven de grond.

Het was eigenlijk bedoeld voor voor mijn dochter van 1.35 om aan te slingeren en dat gaat op die manier natuurlijk niet lukken maar nu lees ik ergens anders dat zo'n ding vooral bedoeld is om op te staan, zowel die stang als die ringen; is dat zo?!

Hebben jullie nog tips voor een merk met trapezes met in te korten touwen waar je wel gewoon aan kunt slingeren?
De haken hangen overigens op zo'n kleine drie meter hoogte dus dat is volgens mij niet het probleem.


Afbeelding
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Je kan erop staan, maar dat vind ik vaak maar een gevaarlijk zicht.

Op de foto zie ik precies dat je bovenaan toch echt nog wat kan "spelen" met de lengte.
Heb je zeilers in je kennissenkring: die kunnen de touwen zo voor je inkorten en een nieuwe lus bij het oog maken.
Maak je toch gewoon een knoop in het touw om hem in te korten?
Alle reacties Link kopieren
http://www.debruineschommels.nl/schommelringen-kopen/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
24-04-2018 17:24
Je kan erop staan, maar dat vind ik vaak maar een gevaarlijk zicht.

Op de foto zie ik precies dat je bovenaan toch echt nog wat kan "spelen" met de lengte.
Dat heb ik inderdaad ook gedaan; de foto die je ziet is van de webwinkel.
Maar zelfs als ik ze helemaal kort maak valt het resultaat dus nogal tegen.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Volgens mij heb je idd gewoon niet de juiste gekocht, deze kan je bv inkorten tot 80 cm touw lengte.


http://www.debruineschommels.nl/houten- ... ingen.html
Niet helemaal wat je in gedachten hebt maar wie weet vind je het wat; wij hebben van die crossfit turnringen gekocht. Stevig, fijn in de hand en super makkelijk in lengte verstelbaar. Wordt hier enhousiast mee gespeeld (en als je wil zou je er ook nog zelf oefeningen mee kunnen doen).
Effe googelen zegt, een normale schommel is 210-243 hoog dus ik denk dat daar het probleem zit.

Wij hebben de haken ook hoger hangen en zijn hier ook al eens tegenaan gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Sansa_ schreef:
24-04-2018 18:59
Volgens mij heb je idd gewoon niet de juiste gekocht, deze kan je bv inkorten tot 80 cm touw lengte.


http://www.debruineschommels.nl/houten- ... ingen.html
Daar begint het dan toch op te lijken ja; jammer... :-(
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
jusa schreef:
24-04-2018 19:27
Effe googelen zegt, een normale schommel is 210-243 hoog dus ik denk dat daar het probleem zit.

Wij hebben de haken ook hoger hangen en zijn hier ook al eens tegenaan gelopen.
Maar dan zou hij toch juist nog lager moeten hangen of snap ik het nou niet goed?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Mijn dochters zitten allebei op circus en doen o.a. de trapeze. Hartstikke leuk, maar je moet erop letten dat als jouw kind ermee speelt je kind een t-shirt en een niet te korte broek aan heeft! Zit er geen veiligheidswaarschuwing bij en stond op de website niet wanneer wel en niet de trapeze bij jou thuis bevestigd kan worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven