Inname clomid

25-04-2018 22:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn hier nog mensen die net (in 2018) gestart zijn met clomid?
Of iemand ervaringen?

Groetjes
Ja hoor, wat is je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ben je er al lang mee bezig?

Ik vroeg me gewoon af of er veel zijn die bijwerkingen krijgen en vanaf welke ronde het gelukt was!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik clomid, sinds begin 2018. Een paar jaar geleden ook al een keer clomid gebruikt met positief resultaat.

Er is een topic voor ovulatieinductie, met clomid of andere hormonen, daar zitten veel ‘ervaringsdeskundigen’ misschien wil je daar meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Hey Flomo,

Ja dat wil ik mss wel, hoe vind ik dit? Ik ben nieuw hier dus weet nog niet precies hoe alles werkt ;)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hier te vinden: zwanger/ovulatie-inductie-clomid-inject ... #p27670967

Om te antwoorden op je andere vragen:
De eerste keer sloeg de laagste dosis niet aan, maar was ik met 100mg direct zwanger. Nu weer in ronde 3 van 50mg. Ik ervaar weinig bijwerkingen, soms wat opvliegers, soms wat hoofdpijn, maar meestal valt het heel erg mee. Ik heb zelf meer last van de medicijnen om een menstruatie op te wekken (Primolut of provera).
Hier werkte altijd de laagste dosis prima.
De eerste keer gelijk zwanger, de tweede keer ook snel alleen een mk helaas.
Ik kreeg in ronde 1 al last van mijn ogen en mag het dus nooit meer gebruiken. Uiteindelijk zwanger geworden met Gonal-f.
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer met clomid zwanger.

Na geboorte dochter weer in traject. En zelfde dosis had ander effect (teveel eicellen). Geen zwangerschap ook niet na 3 keer ivf.

Het kan dus alle kanten op gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mugske, jouw verhaal is mijn angst - omdat het vorige keer zo makkelijk ging, dat het nu voor de tweede heel moeizaam gaat of zelfs niet lukt :(

Hoe is dat proces precies gegaan en hoe lang heeft het traject bij jou geduurd van clomid t/m IVF?
Alle reacties Link kopieren
@mugske oh zo jammer. Dat is toch echt raar eigenlijk hoe dat allemaal zo kan lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven