Hekel aan kinderen

01-05-2018 00:01 1134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even om van me af te schrijven en hopelijk herkent iemand zich hierin.

Ik ben 31 jaar, bewust kinderloos...
Ik heb zo een grote hekel aan kinderen..
Al het geluid dat er uit komt, van janken tot lachen, het constante gedrijn...
Hoe ze lopen, hoe ze rennen, het constante aandacht vragen : mama mama mama.... Keihard, overal...
En dan ouders die doodleuk negeren, ze gerust een half uur laten krijsen.. Verschrikkelijk!!
Vervolgens geef ik een blik... ( die waarschijnlijk boekdelen bespreekt) en dan heb ik het gedaan?!! Voedt je kind op!
Ja,ik ben ook kind geweest, maar er werd mij goed duidelijk gemaakt hoe te gedragen.. Kijken doe je met je ogen! Denk om je medemens, ook al ben je kind, wil niet zeggen dat je alles en iedereen moet terroriseren.
Tuurlijk ligt het grotendeels bij de opvoeding, en draagt al het snoep etc (suikers) televisie, pc, mobieltjes etc niet bij aan het gedrag...maar mijn god, wat zijn kinderen irritant.
En dan nog maar niet te spreken over alle problemen die ze met zich meebrengen , de opvoeding, de kosten, lichamelijke ongemakken tijdens de zwangerschap en / of daarna. Je eigen leven is zo goed als voorbij, constant oppas regelen, nooit geen vrije tijd meer, pff .. Ja, ik ben er waarschijnlijk te egoïstisch voor. Ben me hier goed van bewust, daarom begin ik er ook niet aan... En dan vragen mensen, wie zorgt er dan later voor je? Wie zegt dat als je een kind hebt, dat die later voor je zorgt? En is dat dan de reden om een kind te nemen?? Nee, we hebben er zoveel plezier van.... Yeah right, geen oog meer dicht doen s' nachts... gezeur, s'avonds ben je kapot...
Nee dit dan... Laten we een kind nemen.. We werken allebei fulltime, dus het kind kan / moet heel de week naar opvang... Leuk ! ( duur ook) of we zadelen opa/ oma er mee op... Die net weer van hun eigen leven kunnen genieten en nu weer opgeschoten zitten met jou koter...
Na een jaar of 3,4 gaat het naar school, probleem opgelost, kind is het grootste gedeelte van de dag onder de panne. Top 👍
Kind is een jaar of 12..gaat zich misdragen, afzetten tegen zijn ouder (s) goh, hoe zou dat komen...
Klote pubers ontstaan niet zomaar, die hebben vaak al het 1 en ander meegemaakt in hun korte leventje.
En ouders maar denken, het ligt niet aan mij...
Nou, nieuws...
Waarschijnlijk wel...
Kort door de bocht? Vast...
Maar er zijn zoooooveel mensen die maar kinderen nemen, terwijl ze
- er niet voor kunnen zorgen
- het niet kunnen betalen
- totaal geen idee hebben hoe met een kind om te gaan
- te egoïstisch zijn
- zelf problemen hebben
- waarschijnlijk nog wel een paar redenen.

Krijg ik nu allerlei verwijten? Waarschijnlijk wel... Er zijn nu eenmaal meer mensen die wel van kinderen houden dan niet.
Maar dat geeft niet,iedereen mag zeggen wat die vindt.
Maar kom wel met iets ' normaals'.
Als ik ergens een D of een T vergeet, laat dan je reactie maar weg.
Dat valt in de categorie ' kinderachtig'
Maar misschien zijn hier ook mensen die er ongeveer hetzelfde over denken.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een oprechte kinderhaat ( ja, klinkt hard... Maar het is nou eenmaal zo)
Ja, gelijk heb je hoor. Alle kinderen zijn etters. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Wat een nutteloze tirade.
Gebrek aan opvoeding als je het mij vraagt
Jij hebt gewoon een knuffel nodig :hug:
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft helemaal niet van kinderen te houden. Je mag zelfs een hekel aan ze hebben. En het is verstandig dat je besloten hebt om zelf geen kinderen te gaan krijgen.
Verder nogal een kinderachtig stukje tekst van je, sorry.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jouw ouders hebben wel wat steken laten vallen zo te zien. Of was dat je punt niet?
Hoe was je zelf als kind?
Alle reacties Link kopieren
Oke...next...
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Wow....zit het je zo hoog vrouw?
Fijn dat je het even van je af het kunnen schrijven en een welterusten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Redbulletje kom er maar in!!!!!!!!!1

Ik heb ook weinig met kinderen.. Zijn er maar een paar in mijn omgeving die echt leuk zijn en de rest heeft stomme ouders, die inderdaad niet opvoeden.
Louise70 schreef:
01-05-2018 00:07
Redbulletje kom er maar in!!!!!!!!!1

Ik heb ook weinig met kinderen.. Zijn er maar een paar in mijn omgeving die echt leuk zijn en de rest heeft stomme ouders, die inderdaad niet opvoeden.
:rofl: :idee:
Alle reacties Link kopieren
@tiana_76

Nu niks... Zoals ik al schreef ; om van me af te schrijven, wellicht iemand die zich in herkent...

@amaqanda
Hoezo dat dan? Een gebrek aan opvoeding omdat ik kinderen haat...
Maar de kinderen die alles maar terroriseren, die hebben geen gebrek aan opvoeding wil je zeggen?
Alle reacties Link kopieren
:there:

Jouw biologische klok begint op een dag heus ook wel met tikken.
Alle reacties Link kopieren
Je mag een hekel aan kinderen hebben TS. Zolang je maar niet lelijk tegen ze doet.
Alle reacties Link kopieren
Na een jaar of 3,4 gaat het naar school, probleem opgelost, kind is het grootste gedeelte van de dag onder de panne.

Hm, zijn die koters ook al verantwoordelijk voor (continue?) autopech?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig wil jij geen kinderen....
LovelyE4u schreef:
01-05-2018 00:09
@tiana_76

Nu niks... Zoals ik al schreef ; om van me af te schrijven, wellicht iemand die zich in herkent...

@amaqanda
Hoezo dat dan? Een gebrek aan opvoeding omdat ik kinderen haat...
Maar de kinderen die alles maar terroriseren, die hebben geen gebrek aan opvoeding wil je zeggen?
Neem gewoon een dagboek, meid. Daar doe je jezelf en je omgeving een plezier mee.

En ja zeker, een groot gebrek aan opvoeding. Bij jou dus vooral. Haten? Weet je wel wat dat is? Hebben je ouders je dat niet geleerd?
Alle reacties Link kopieren
Je mag van mij best een hekel aan kinderen hebben hoor, en maar goed dat je ze dan zelf niet hebt. Alleen gaat de helft van je post over waarom het voor de ouders zo vervelend zou zijn (lichamelijk gedoe, kosten, slaapgebrek enz enz). Daar heb jij toch geen last van, wat kan je dat dan schelen? Ik vind kamperen niks, maar ik wat kan mij het nou schelen dat anderen dat wel leuk vinden? Ze gaan hun gang maar, en ik neem aan dat zij in de regen in een tent, wc rol onder je arm naar een vieze wc en geen fatsoenlijk bed wel leuk vinden, anders deden ze het vast niet.
S-Groot schreef:
01-05-2018 00:11
Hm, zijn die koters ook al verantwoordelijk voor (continue?) autopech?
Tsss, ze schreef nog specifiek dat er niet gelet mag worden op spelfouten. :whip:
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
01-05-2018 00:12
Neem gewoon een dagboek, meid. Daar doe je jezelf en je omgeving een plezier mee.

En ja zeker, een groot gebrek aan opvoeding. Bij jou dus vooral. Haten? Weet je wel wat dat is? Hebben je ouders je dat niet geleerd?

Of een psych?
S-Groot schreef:
01-05-2018 00:11
Hm, zijn die koters ook al verantwoordelijk voor (continue?) autopech?
Voor alle ellende in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
01-05-2018 00:13
Tsss, ze schreef nog specifiek dat er niet gelet mag worden op spelfouten. :whip:

Neenee, dat ging alleen over een teveel (of was het te weinig?) aan D of T.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een grote hekel aan mensen van 31. Hoe ze lopen en praten. En dat gedrein dat eruit komt..... net stampvoetende kleuters. En dan hebben ze vaak ook nog een partner die er niks van zegt en ze maar hun gang laten gaan. Bah.... walgelijk vind ik ze. En dan zijn ze ook nog bijna bejaard. Laat ik daar maar niet over beginnen.
Alle reacties Link kopieren
LovelyE4u schreef:
01-05-2018 00:09
@tiana_76

Nu niks... Zoals ik al schreef ; om van me af te schrijven, wellicht iemand die zich in herkent...

@amaqanda
Hoezo dat dan? Een gebrek aan opvoeding omdat ik kinderen haat...
Maar de kinderen die alles maar terroriseren, die hebben geen gebrek aan opvoeding wil je zeggen?
Niet omdat je kinderen haat.
Het feit dat je het niet snapt, zegt genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik voed mijn kinderen bewust als terroristjes op, fluister ze af en toe wat in als ze weer eens braaf zitten te doen. Opgevoed doen moeten ze thuis maar doen, niet buiten de deur. Zeg altijd maar dat ze het van hun vader hebben als het uit de hand loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven