Het Grote Babyvragentopic deel 3

13-05-2018 09:23 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je vragen en deel je ervaringen, iedereen is welkom in alweer het derde deel van het babytopic!

Of je nu nog moet bevallen of al een of meerdere babies in huis hebt, iedereen is welkom om gezellig met ons mee te praten over luiers, hapjes, slapen en andere mijlpalen!
Alle reacties Link kopieren
HNT :hello:
Ik ben er bij
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook volgen en evt m'n vragen stellen, zoon is 5,5 week oud :-P

Toch fijn zo'n topic!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Zo de enige man is er ook weer bij!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig allemaal! En fijne moederdag!

Ik weet dat het niet om cadeaus gaat, maar man had hier het gevoel dat hij wat goed te maken had (of ik heb hem dat gevoel gegeven), want vorig jaar had ik niks, niet eens een tekening, uitslapen of ontbijtje op bed. Opmerking van man: "moet ik daar voor zorgen dan?"

Aan WP (en andere mannen die stiekem meelezen): ja, zolang je kind niks op de opvang of op school maakt, is het jullie taak ;-)

Zelf kunnen ze het nog niet :lol:
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
13-05-2018 09:40
Ik ga ook volgen en evt m'n vragen stellen, zoon is 5,5 week oud :-P

Toch fijn zo'n topic!
Gefeliciteerd :heart:


Enneh fijne (eerste) moederdag allemaal :daisy:
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
13-05-2018 09:40
Ik ga ook volgen en evt m'n vragen stellen, zoon is 5,5 week oud :-P

Toch fijn zo'n topic!
Gefeliciteerd! :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man had moederdag ook nog niet helemaal begrepen, ik kreeg een dikkie dik boek :-D .
Zoonlief vond het wel een prachtcadeau, dat scheelt. Ik vind daarom wel dat ik deze moederdag heb verdient dan man met zoon alleen naar oma gaat en ik voor het eerst dit jaar van een bad kan gaan genieten 8-)
ballys_ wijzigde dit bericht op 13-05-2018 09:57
0.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Maartje wat heb jij gekregen?

Ik kreeg van bonusdochter van 6 een heel lief zelfgemaakt receptenboekje en een chocolade roos. En van mijn vriend, namens mijn baby natuurlijk, 1 mooie bloem (ik houd niet van boeketten) en chocolade hartjes. Oh en ik mocht uitslapen, vriend deed het flesje om 7u.
Superlief!

Ben benieuwd naar jullie cadeaus!
Fijne Moederdag allemaal! Hier een mooie knutsel van dochter gekregen en van manlief en dochter samen een heel fijn rosé gouden kettinkje met een mini hartje eraan. Heel blij mee! Ik geef niet zo om sieraden, tenzij met betekenis. En dit is er zo eentje. Helaas is omdoen we een ding, want dochter is een ekster en trekt aan alle kettingen, oorbellen, horloges ( en haren) die ze maar ziet. ;-)

Samen uit kunnen slapen tot half 8, dochter kreeg ontbijt op bed en zelf vond ik het om 8 uur wel mooi geweest en ben lekker rustig naar beneden gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Fijne moederdag!

't Is m'n eerste en ik kon direct opgedweild worden :flirting:.

@Ballys: mijn bad loopt nu ook vol! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Jooo, ik ben ook weer vd partij! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Al heel veel:
- van Pukkelien een verkoudheid en om de 1,5uur een nachtvoeding (individuele aandacht dus)
- van Puk een geweldig kleiwerk in zijn luier en een hartverzakking toen die van een krukje viel (een knutselwerkje dus)
- van man namens de kinderen een armbandje

:flirting:
Mn eerste moederdag :)

1.5 week geleden van de opvang al een knutsel gekregen (die ik toen al heb opengemaakt :) ) en oma zei gister dat rozetje nog een verrassing voor me heeft. Ben benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees (en schrijf?) graag mee, mijn dochter is ruim zes weken oud.
Heerlijk zo'n plek waar je antwoord op al je vragen kan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee, mijn zoon is 4,5 maand oud. Fijn topic dit.
Ja gevonden!

Wp haha ja als de kleintjes dan een nacht weg zijn slaap je nog niet heel herkenbaar.

Maartje nou dat zijn nog eens cadeaus zeg whahha.

Iedereen lekker verwend vandaag heerlijk mama’s geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Fijne Moederdag! :heart:

Ik heb man afgelopen twee weken een paar keer eraan herinnerd dat het vandaag Moederdag is. :P Het was duidelijk; Hij is gisteren gaan shoppen met dochter en heeft vanmorgen ontbijt gemaakt voor ons. En dochter heeft "geknutseld" op het kdv. :love:
knotje_ wijzigde dit bericht op 13-05-2018 12:21
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijne Moederdag! :flirting:

Manlief heeft van mij ook alle hints goed begrepen! Ontbijtje, bloemen, bonbons en een knutsel van de opvang met zijn voetjes erop... lief! En nu slapen ze allebei, rust! :heart:
Happy New Topic!

En fijne moederdag allemaal :cheer2:

Hier ook verwend door kdv, man en zoon zelf met geknutsel, cadeau (mag ik pas openmaken na mijn dienst vanavond :P want ja deze moeder moet gewoon werken zo :sigh: ), ontbijt, bloemen en heel veel heeeeeele natte kwijlkusjes :love:
Alle reacties Link kopieren
Fijne Moederdag! :rose:
En allemaal al lekker verwend!
Ben verwend met een 'tekening' , geurtje en sleutelhanger, waar haar vingerafdrukjes in staan :love:
En idd, mij kon je ook opdweilen hoor.. Toch wel bijzonder, de eerste keer :heart:
Voor de dames die lekker gaan badderen, geniet ervan!
En de andere dames en heer, fijne dag!

Jullie gaan wel snel met schrijven zeg.. Hoop dat ik het bij kan houden, start morgen met nieuw werk (eerst 6wk opleiding 40u, slik..)
Make it one day
Alle reacties Link kopieren
Aankleefsjaan en KiaOra bedankt voor de felicitaties :hyper:

Fijne moederdag voor jullie allemaal!
Ik geniet ook super van deze 1e moederdag. Vriend heeft hond uitgelaten en daarna kreeg ik ontbijt op bed en een cadeautje, een mooie armband met een bedeltje waar zoon z'n naam op staat, helemaal blij mee :-D
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus niks voor Moederdag gedaan.... gelukkig was mijn vrouw niet boos als ik t de volgende jaren maar wel deed.

Dat ik dit van huis uit niet mee heb gekregen kon ik nog 1 keer als excuus gebruiken dus.....
Leer momentje wp :)

Ik heb van oma een kettinkje met 2 hartjes gekregen, een lieve kaart en een 'liefste moeder van de wereld' mok:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven