Dreumes topic II

15-05-2018 13:21 3006 berichten
:cheer2: Deel 2!

Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen, lopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk :winkie:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Haaaaaaai!
Zijn we weer!

Zoon ligt heerlijk te slapen, dus ik kan ook even ontspannen :)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Sneeuwbal met dit weer :sun:

Jeej deel 2 :cheer2:
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Ik doe ook weer mee! Zoon en ik hebben buikgriep ☹️🤢
Alle reacties Link kopieren
:-o deel2 al!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Lola-Lily!

Dochter heeft ook nog steeds flinke diarree, maar geen helse buikpijn meer.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Happy New Topic :cheer2:

@Lola&Chiao: beterschap!
anoniem_210122 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 14:22
1.85% gewijzigd
Beterschap voor de mensen in ee ziekenboeg! :redrose:
Happy new topic :cheer: en beterschap voor alle zieken... :hug:
Alle reacties Link kopieren
Yeah
Happy new topic!

Dochter gedraagt zich normaal, maar heeft wel diaree (en niet alleen in haar luier - op de grond, op de deur, op haar benen, haar armen, overal :( bah). Dus ik ben benieuwd of dat een eenmalig geintje was, of dat ze vanavond instort en ook ziek wordt.
Beterschap voor de zieken!

Zoon had gister ook 4 keer gepoept, waarvan 2 wat dunner en diarree achtig. Maar vanmorgen zag ik (eindelijk!!!) Een tandje. Ik hoop maar dat het daar van was en niet ook dm wordt.
Verder wel heel goed gehumeurd.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :high5:

Beterschap voor degenen in de ziekenboeg.
Alle reacties Link kopieren
He bah, beterschap voor alle zieken
Hier gelukkig geen zieken! * afkloppen * Beterschap voor de zieken...

Wij hebben vanmiddag heerlijk gefietst! Wanneer zijn jullie overgegaan naar het zitje achterop de fiets? Ik las dat het vanaf 1 jaar of 9kg al mag o_o Ik dacht pas later.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken!

Gelijk een tvp :mrgreen:
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Hier een dreumesje van 13 maanden die echt een eigen willetje begint te kweken o_o Ze laat wel merken wat ze wel en niet wilt en wat ze wel en niet wilt eten :lol:
De laatste tijd begin ik ook echt kusjes van haar te krijgen, zo lief :heart: komt ze met een open mondje naar me toe als ik om een kusje vraag. Ook leuk om te zien dat ze steeds meer gaat begrijpen! En ze begint ook steeds meer woordjes te zeggen.
Ik ben af en toe echt zwaar verliefd op mijn eigen kind :biggrin:
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met 2,5jr pas over gegaan naar het zitje achter op de fiets. Toen hadden we het voorzetje nodig voor de jongste en de oudste werd ook wel zwaar.
Eerder vond ik het nooit nodig.

En geen nachtlampje.
:hello:

Hier zit Dikkiedik nog steeds voor op de fiets. Ik ben eigenlijk op zoek naar een fietzitje voor voorop waar hij langer in kan. Mijn vader wil hem niet achterop hebben. Ik zal binnenkort eens gaan kijken naar iets.

Zoon eet hier al twee dagen amper. Hij is niet ziek. Misschien kiezen of gewoon testen van ons.
Alle reacties Link kopieren
Wij fietsen pas sinds een maand ofzo (sinds het lekker weer is, tenminste), hij is bijna 16 maanden nu. Hij ging pas laat zelfstandig zitten en toen was het al winters weer. Ik denk dat voorop leuker is voor hem, en ik fiets voornamelijk voor zijn plezier :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
:bye: Hoi meiden, ik lees ook weer mee en als ik een vraag heb dan meld ik me :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven