Ervaringen met het Wobbel balance board gezocht

21-05-2018 17:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Over een maand wordt mijn dochter twee. Ik overweeg als kado een Wobbel balance board aan te schaffen. Deze zijn echter behoorlijk prijzig nu ben ik benieuwd of er forumleden zijn die er een hebben voor de kinderen. En natuurlijk naar hun ervaring! Vinden de kinderen het leuk? Wordt de Wobbel gebruikt?

https://www.wobbel.eu/en/wobbel-origina ... cquer.html
where ever you go, go with your heart
Ik volg even!
Alle reacties Link kopieren
Kun je daar iets anders mee dan er op staan en heen en weer wiebelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een stukje hout van €99,-!
Ik zou ff wachten totdat de namaak voor een tientje gearriveerd is!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-05-2018 17:41
Kun je daar iets anders mee dan er op staan en heen en weer wiebelen?
Kijk ff op die site ze zouden er in moeten kunnen liggen schommelen op staan met speelgoed op spelen enz
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook
Zelf geen ervaring. Maar een vriendin van mij had een wobbel voor haar kinderen gekocht. Zij was er helemaal lyrisch over. Haar kinderen, toen bijna 2 en bijna 4 jaar hebben er bijna niet mee gespeeld. Soms gingen ze er met autootjes overheen.

Uiteindelijk heeft zij hun wobbel na 4 maanden verkocht. De prijs staat niet in lijn met het speelplezier wat haar kinderen er uit haalden.
Alle reacties Link kopieren
Neefje heeft er een en is er echt gek op. Ja idd veel geld voor een 'stukje hout' en zorgt toch ook echt voor veel speelplezier.

Hij pakt hem direct zodra hij thuis komt (Nu anderhalf jaar oud) en je merkt echt dat zijn creativiteit gestimuleerd wordt. Zo gebruikt hij hem met verstoppertje spelen, om er zelf op te schommelen, zijn autootjes in en overheen te laten rijden, om op te staan en zijn balans te houden en ook om de pop erin te laten slapen. Samen erin staan en dan wiebelen vindt hij ook fantastisch! uren speelplezier is voor hem ook tig keer over de wobbel heenlopen!

Oja en zeker niet het belangrijkste maar toch wel aardig; deze wobbel staat nog best leuk in je interieur ook als er niet mee wordt gespeeld;)
Alle reacties Link kopieren
elke dag spelen ze hier er mee, driedubbel en dwars het geld waard.
de 360 ook.
Dochter heeft de wobbel voor Sinterklaas gekregen, ze was toen 14 maanden. Nu 21 maanden en speelt er dagelijks mee. Op wiebelen, op de kop en vanaf glijden, met ander speelgoed erbij spelen of met een dekentje lekker er op liggen. Elke euro hier nog waard geweest!
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
21-05-2018 17:47
Een stukje hout van €99,-!
Ik zou ff wachten totdat de namaak voor een tientje gearriveerd is!
ik ben bang dat je dan nog heel lang moet wachten. Hout is duur en je wilt geen splinters uit je peuter hoeven te trekken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Okay dank allen voor het delen van jullie ervaringen.
Ik lees merendeel positieve dingen. Het blijft waarschijnlijk afhankelijk van je kind en zeker weet je het natuurlijk nooit.
where ever you go, go with your heart
Leen er eens eentje.

Of huur er een voor een tientje:
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr

Wij hadden vroeger thuis een schommelstoel.
Sommige vriendinnetjes waren stapel op die schommelstoel. We moesten dan de tijd in de gaten houden: Isa 5 minuutjes in de schommelstoel, Emma 5 minuutjes.
Anderen vonden er geen hout aan, die schommelstoel.
Nu er kleinkinderen zijn hetzelfde verhaal: de een is er niet uit weg te slaan, de ander heeft er niets mee.

Dus: probeer het uit.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er prachtig uit,maar dochter heeft er alleen de eerste week meegespeeld. Daarna voornamelijk door vriendinnetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik had een oudje van ikea. En toen ik die op marktplaats zette liep het enorm storm. Het blijkt dat het board van ikea een randje er onder heeft waardoor bij vastpakken geen vingertjes onder de plank kunnen komen. Dat schijnt de wobbel niet te hebben. Vandaar dat ik meer dan de nieuwprijs kreeg :D
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-05-2018 17:41
Kun je daar iets anders mee dan er op staan en heen en weer wiebelen?
Spelletjes met bal, gewoon lekker liggen met een boekje . Had 'm voor zoon omdat het heel goed was voor zijn motoriek.

Wat betreft de namaak, de wobble is al namaak. 15 jaar geleden had ikea 'm al :D
Alle reacties Link kopieren
Abigail__ schreef:
21-05-2018 18:45
Leen er eens eentje.

Of huur er een voor een tientje:
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr

Wij hadden vroeger thuis een schommelstoel.
Sommige vriendinnetjes waren stapel op die schommelstoel. We moesten dan de tijd in de gaten houden: Isa 5 minuutjes in de schommelstoel, Emma 5 minuutjes.
Anderen vonden er geen hout aan, die schommelstoel.
Nu er kleinkinderen zijn hetzelfde verhaal: de een is er niet uit weg te slaan, de ander heeft er niets mee.

Dus: probeer het uit.

Wat een goed idee! Had wel op Mp gezocht op Wobbel maar deze advertentie niet gezien! Tnx

Is de Ikea variant ook nog te koop? Ik vind m zo snel niet
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
21-05-2018 20:21
Wat een goed idee! Had wel op Mp gezocht op Wobbel maar deze advertentie niet gezien! Tnx

Is de Ikea variant ook nog te koop? Ik vind m zo snel niet
Bij ikea niet meer nee, vandaar dat ik meer dan de nieuwprijs kreeg op marktplaats. Tis een geliefd object en niet meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Is echt afhankelijk van het kind. De meeste kinderen vinden het sowieso wel leuk als het nieuw is, maar hoe lang het leuk blijft is maar de vraag.

Ik vond het zelf wel een leuk ding, maar weiger er zoveel geld voor te betalen en dan ook nog een stukje vilt van €40. Principedingetje:)
Vriendinnen hebben wel een wobble. Gewoon, wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook eentje gekocht vorige maand voor tweede verjaardag van zoon en had dezelfde twijfel, maar echt.... Het is het geld waard.nik heb ook nog even gezocht naar namaak wobbles maar kwalitatief of qua service waren die heel slecht aangeschreven daarom uiteindelijk op safe gespeeld en nog elke dag blij mee.nwiebelen, met auto's op onder over de wobbel, in liggen, boekje kezen. Zelfs grote broer van 4 is er super enthousiast mee.
In de speelgroep van jongste hadden ze de oude Ikea-versie. Toen zoon er na al die tijd nog nooit naar omgekeken had, wist ik dat ik op zoek naar een ander cadeau moest. In de groep was ook echt een tweedeling: een paar kinderen vonden het leuk, anderen keken er nooit naar om. Ik denk dat het dus erg van het kind afhankelijk is.

En (maar dat is echt een hele stomme reden) ik vind Wobbel een stom woord. Ik zag mijzelf echt niet zeggen: “ zoon, leg je wobbel eens aan de kant”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven