Andere school?

22-05-2018 17:28 87 berichten
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:02
99.77% gewijzigd
Wat doe je als ze wél weer de verkeerde vriendinnen uitkiest?

Wat zegt kind zelf over de pesterijen?
En op een schoolwissel?
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het door haar vriendinnen komt? Anders gebeurt het op de volgende school weer.

Ben je al in gesprek met haar gegaan. Met school? Eventueel een kinderpsycholoog?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde vriendinnen? Je kind is zelf 1 van die verkeerde vriendinnen :facepalm:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je actie wil ondernemen en niet het type "dat-doet-mijn-kind-niet" bent.

Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet dat ik op die leeftijd ook vrienden had op andere scholen en we elkaar toch iedere dag opzochten.
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.23% gewijzigd
Op zeilkamp? Is dat nieuw tegenwoordig?
Maar ik heb even geloept, weet genoeg.
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.55% gewijzigd
Dus je gaat het laatste schooljaar of zo van school veranderen?
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.76% gewijzigd
HoogvlietKASSA schreef:
22-05-2018 17:37
We hebben al zoveel gedaan.
Verleden week zag ik op haar scherm van haar telefoon een bericht verschijnen over meisjes uit de klas.
Ze moest toen van mij haar Whatsapp laten zien, waar bleek dat ze eerder die dag had gestuurd over een klasgenootje "haha, waarom wil ze met ons vriendinnen zijn, ze moeten vriendinnen worden met X en Y die passen wel bij haar"
En dat zijn namen van meiden die de "studiebollen" van de klas zijn.
Wat geeft dochter als reactie: nou en dat ***wijf vraagt er toch zelf om
echt absurd dit gedrag en ik wil dat ze zich zo niet gedraagt.
Al eens naar een psycholoog met haar geweest?