Andere school?

22-05-2018 17:28 87 berichten
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:02
99.77% gewijzigd
Wat doe je als ze wél weer de verkeerde vriendinnen uitkiest?

Wat zegt kind zelf over de pesterijen?
En op een schoolwissel?
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het door haar vriendinnen komt? Anders gebeurt het op de volgende school weer.

Ben je al in gesprek met haar gegaan. Met school? Eventueel een kinderpsycholoog?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde vriendinnen? Je kind is zelf 1 van die verkeerde vriendinnen :facepalm:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je actie wil ondernemen en niet het type "dat-doet-mijn-kind-niet" bent.

Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet dat ik op die leeftijd ook vrienden had op andere scholen en we elkaar toch iedere dag opzochten.
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.23% gewijzigd
Op zeilkamp? Is dat nieuw tegenwoordig?
Maar ik heb even geloept, weet genoeg.
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.55% gewijzigd
Dus je gaat het laatste schooljaar of zo van school veranderen?
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:07
99.76% gewijzigd
HoogvlietKASSA schreef:
22-05-2018 17:37
We hebben al zoveel gedaan.
Verleden week zag ik op haar scherm van haar telefoon een bericht verschijnen over meisjes uit de klas.
Ze moest toen van mij haar Whatsapp laten zien, waar bleek dat ze eerder die dag had gestuurd over een klasgenootje "haha, waarom wil ze met ons vriendinnen zijn, ze moeten vriendinnen worden met X en Y die passen wel bij haar"
En dat zijn namen van meiden die de "studiebollen" van de klas zijn.
Wat geeft dochter als reactie: nou en dat ***wijf vraagt er toch zelf om
echt absurd dit gedrag en ik wil dat ze zich zo niet gedraagt.
Al eens naar een psycholoog met haar geweest?
Wat doe je overigens als een paar van haar oude vriendinnen volgen en ook verkassen naar die school?

Een naam van de school is snel doorge-appt.
En als ze even grote pestkoppen zijn, liggen ze misschien binnenkort vanzelf buiten en moeten sowieso een nieuwe school.
Alle reacties Link kopieren
Jouw dochter heeft dringend hulp nodig. Blijkbaar kunneen jullie haar die niet geven.
De huisarts kan therapie aanraden
.
anoniem_369528 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 15:08
99.62% gewijzigd
Waarom krijgt zij nog de kans om te whats appen als ze zich zo gedraagt? Ik zou haar privileges afpakken. En kijken of er niet iets van een mogelijkheid is om haar eens te confronteren met de gevolgen van haar gedrag door haar eens te laten praten met iemand die vroeger is gepest en wat voor effect dat heeft gehad op de rest van het leven.

Pesten kan littekens opleveren die iemand voor de rest van zijn leven met zich meedraagt. Waarschijnlijk beseft ze zich dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Dochter is 15, ouders hadden al ver voor haar 12e moeten beginnen met opvoeden.
Bestaat de tuchtschool nog?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
22-05-2018 17:35
Op zeilkamp? Is dat nieuw tegenwoordig?
Op school,van dochter kunnen ze al sinds mensenheugenis kiezen voor een zeilkamp in de 2e, dus dat vind ik totaal niet raar.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je in ieder geval iets probeert te doen ! Wat t juiste is.. geen idee. Heb je met leerkracht overleg gehad? Ik denk dat niet op zeilkamp gaan een zware maar goede straf is.
Ik weet niet waar verder de pesterijen uit bestaan.. Maar als t vooral t stomme app gedrag is.. telefoon afnemen!! Nee ook niet mee naar school. Hadden wij vroeger ook niet. Pech gehad! Eerst gedrag verbeteren.
Andere school zoeken vind ik vrij ver gaan.
Succes met je puber!!
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie èn de huidige school hebben al vanalles gedaan om dit te stoppen?

Dan zou ik inderdaad eens op andere scholen gaan praten.
Alle reacties Link kopieren
Kaaskroket schreef:
22-05-2018 18:00
Wat fijn dat je in ieder geval iets probeert te doen ! Wat t juiste is.. geen idee. Heb je met leerkracht overleg gehad? Ik denk dat niet op zeilkamp gaan een zware maar goede straf is.
Ik weet niet waar verder de pesterijen uit bestaan.. Maar als t vooral t stomme app gedrag is.. telefoon afnemen!! Nee ook niet mee naar school. Hadden wij vroeger ook niet. Pech gehad! Eerst gedrag verbeteren.
Andere school zoeken vind ik vrij ver gaan.
Succes met je puber!!
Loep en huiver
Dit is geen normale puber, dit is een losgeslagen etterbak, die andere terroriseert
School? Psycholoog.
Kaaskroket schreef:
22-05-2018 18:00
Wat fijn dat je in ieder geval iets probeert te doen ! Wat t juiste is.. geen idee. Heb je met leerkracht overleg gehad? Ik denk dat niet op zeilkamp gaan een zware maar goede straf is.
Ik weet niet waar verder de pesterijen uit bestaan.. Maar als t vooral t stomme app gedrag is.. telefoon afnemen!! Nee ook niet mee naar school. Hadden wij vroeger ook niet. Pech gehad! Eerst gedrag verbeteren.
Andere school zoeken vind ik vrij ver gaan.
Succes met je puber!!
Zo ver vind ik het niet gaan.

Nu worden kinderen door kind opstartster geterroriseerd en gepest.
Dat wil opstartster dus stoppen.

Vraag blijft alleen hoe je tegenhoudt dat ze dat op de volgende school niet weer begint.
Met andere kinderen / pubers die weer het slachtoffer worden van haar gedrag.

Je zou dit kind bijna privé-onderwijs gaan geven zodat ze anderen niet pest.
Andere school? Tripje naar de huisarts eerder.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
22-05-2018 17:53
Dochter is 15, ouders hadden al ver voor haar 12e moeten beginnen met opvoeden.
Bestaat de tuchtschool nog?
Kind is een puberende pester, en dat komt dan dus door (gebrek aan) opvoeding.
Beetje kort door de bocht.

En ja, iets dergelijks bestaat nog. VSO heet dat.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Hoe erg ik t ook vind lilalinda.. Dit app gedrag is helaas wel orde van de dag en wordt door de meeste pubers als normaal gezien. Ik keur t ook echt af!! Maar losgeslagen etterbak vind ik naar t voorbeeld over t appen niet terecht..

Miss kunnen de ouders eens nieuwsberichten erbij pakken over wat pest gedrag doet... en wat als dit bij jouw zusje/nichtje/buurmeisje gebeurt gesprek aangaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven