Joolz kinderwagen icm loopplankje

23-05-2018 07:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met een Joolz kinderwagen met een loopplankje? Hoe vinden jullie dit?
Ik vraag mij namelijk af of je dan nog wel makkelijk boodschappen kunt meenemen? Volgens mij als mijn zoontje dan op het loopplankje staat, is er geen plek meer om iets van boodschappen en/of luiertas mee te nemen.
Waarom zou dat zo zijn? Dat loopplankje zit toch achter de kinderwagen, en niet op de plek waar jij je boodschappen legt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een geo en heb de hele bak om mijn boodschappen in te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
De luieetas kan er inderdaad niet meer hangen maar je boodschappen kunnen gewoon onderin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met het plankje! Ik neem meestal een rugzak mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Joolz kinderwagen met een meerijdplankje van Kidsit, daar kan zoon ook lekker op zitten. Dit plankje is wel wat langer, waardoor ik er met mijn voeten tegen stoot als ik recht achter de kinderwagen loop, maar dit is gemakkelijk op te lossen door een beetje schuin achter de wagen te lopen. Ik vind het ideaal en maak er heel veel gebruik van!

Boodschappen doe ik in het boodschappenmandje onder de wagen en de luiertas hang ik er ook gewoon aan. Die schuif ik wel helemaal naar beneden, zodat zoon er geen last van heeft.
Hier lukt het ook prima. Boodschappen gaan in het netje of in dat bakje onderin. Ik trek de duwstang op zijn langst en kan prima zoon mee nemen op het plankje als de jongste in de wagen zit. Ook heb ik nog twee van die haken aan de stang waar een klein tasje aan gehangen kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven