Vandaag uitslag examen middelbare scholen!

13-06-2018 09:19 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wacht er vandaag ook op het telefoontje voor 1 van zijn kinderen? Of voor jezelf?
Hier een zenuwachtige moeder! Hopelijk is het snel 15u...
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannende dag!
Mijn oudste zoon zit in de brugklas, dus het examen is voor hem (en ons!) nog een ver-van-mijn-bed-show, maar ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte met wachten en hopelijk vieren jullie vanavond een heerlijk feestje!
Succes aan alle wachtende?
Worden jullie alleen gebeld wanneer niet geslaagd?

Bij ons op school was de standaard dat geslaagden niet gebeld werden, maar heb een mentor gehad die iedereen belde. Hij vond het leuk zijn leerlingen ook te feliciteren, maar hij was dat van te voren vergeten te vertellen :-)

Was even schrikken voor zo'n 30 gezinnen
Alle reacties Link kopieren
Toevallig wilde ook een topic openen. :)
Vanaf 1300 kan mijn zoon worden gebeld super spannend allemaal. De vlag staat klaar confetiekanon ook.Heel veel succes met wachten :hyper:
Hier ook een stresskip in huis ;-)
Wij weten het pas eind van de middag of ze geslaagd is.
De n termen zijn al bekend nu dus ze zijn druk aan het appen met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zenuwachtige puber en moeder. Tussen 12 en 13 uur worden ze gebeld. Iedereen dus. Hij baalt dat hij als 1 van de laatsten wordt gebeld vanwege achternaam....

Sommige N-termen zijn wel heftig, bv scheikunde op vmbo 1,8....
Alle reacties Link kopieren
Hier komt het telefoontje tussen 13.30 en 15u. Als je wordt gebeld door de coach dan ben je geslaagd. Als je wordt gebeld door de teamleider ben je gezakt. Zoon heeft het zo'n goede band met zijn coach, hij zei gister al, het zal de eerste keer zijn dat ik blij ben dat mijn coach belt.
Hij stond er voor het examen niet bar goed voor. Dus het kan echt alle kanten op. Hoop echt zo voor hem dat ie het wel gehaald heeft!
Alle reacties Link kopieren
wij worden (niet, hoop ik) gebeld tussen 16.00 en 19.00 uur
Ik ben aan het werk, puber is thuis
Alle reacties Link kopieren
Ach wat spannend. Heel veel succes alle kinderen en hun ouders.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon wordt tussen half 5 en half 6 gebeld...of niet. Niet gebeld is geslaagd en dan om 8 uur cijferlijst ophalen.
Iedereen is door zoon geïnstrueerd om de hele middag niet op de vaste telefoon te bellen :-)
Hij maakt zich niet zo heel druk, hij kon na afloop van de examens op een site van de overheid de oplossingen en antwoorden inzien en kon op een andere site weer cijfers berekenen en kwam bij bijna alle examens als slechtste cijfer met een 7 uit de bus en beste een 9 (hangt van de n-termen af). Alleen voor Nederlands had hij de antwoorden niet overgeschreven dus van dat examen heeft hij geen idee hoe hij het heeft gedaan, kan vriezen of dooien.
Jee dat alleen gebeld worden als je gezakt bent... Ik zou toch altijd bang zijn dat ze me gewoon vergeten zijn om me te bellen.

Hier heb ik dit spannende moment gelukkig nooit mee hoeven maken. Ik kwam op school dagen voor de officiële uitslag een leraar tegen die me toefluisterde dat ik geslaagd was.
anoniem_366913 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 09:58
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier dubbel spannend.

Mijn middelste heeft vervroegd examen Engels gedaan (5 vwo) we weten alleen niet hoe hij de uitslag hier van krijgt, is niet verteld :facepalm:

Oudste moet straks op voor zijn autorijbewijs, vind ik eigenlijk spannender.

Zelf zit ik ook op examen uitslagen te wachten, maar dat kan nog 2 weken duren.

Duim dat iedereen die wacht te horen krijgt dat hij geslaagd is.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
13-06-2018 09:58
Hier dubbel spannend.

Mijn middelste heeft vervroegd examen Engels gedaan (5 vwo) we weten alleen niet hoe hij de uitslag hier van krijgt, is niet verteld :facepalm:
Daar heeft hij dus ook niet om gevraagd :biggrin:

Op wat voor examanuitslag zit jij te wachten? Ook middelbare school? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt er tussen 14 en 15 uur gebeld.
Dochter ging met zevens en achten het examen in dus dat zit wel goed.
Voor haar vriendje is het wel spannend dus alle zenuwen zijn voor zijn uitslag.

Zoon heeft tussen neus en lippen al gehoord dat hij geslaagd is voor zijn MBO dus de vlag kan dubbel uit hier.
Wat worden jullie allemaal laat geïnformeerd. Hier weten we het al in de ochtend. Zoon zit (zogenaamd ontspannen) te computeren, ik ben een beetje aan het rommelen.
Een N-norm van 1,8 voor scheikunde is erg hoog. Zoon vond het helemaal fantastisch want hij heeft scheikunde (denkt hij) heel goed gemaakt.
Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Lobeliaroze schreef:
13-06-2018 10:00
Daar heeft hij dus ook niet om gevraagd :biggrin:

Op wat voor examanuitslag zit jij te wachten? Ook middelbare school? Succes!
Nee maar 100x gezegd, vraag ff hoe het gaat.... maar blijft een puber 😂😂

Toelatingsexamens voor de Pabo.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes en sterkte met de zenuwen! Ik ben vorig schooljaar geslaagd. Het wachten was een ware hel, maar de uitslag maakte alles goed :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Lobeliaroze schreef:
13-06-2018 09:57
Jee dat alleen gebeld worden als je gezakt bent... Ik zou toch altijd bang zijn dat ze me gewoon vergeten zijn om me te bellen.
Mij zijn ze dus een keer vergeten te bellen om door te geven dat ik was blijven zitten (MBO)
Kom ik doodleuk de klas inlopen zegt die leraar "Dacht je nu werkelijk dat je over was" (6)
Ik ga zelf bellen en dat is ook best spannend kan ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-06-2018 10:23
Ik ga zelf bellen en dat is ook best spannend kan ik zeggen.
Begrijp dat je gezakte/geslaagde leerlingen gaat bellen? Zeker gezakte bellen, lijkt me een vervelend iets om te doen.

Succes
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
13-06-2018 10:26
Begrijp dat je gezakte/geslaagde leerlingen gaat bellen? Zeker gezakte bellen, lijkt me een vervelend iets om te doen.

Succes
Jup. Ja, het is soms niet leuk, maar voor de leerling is het nog vervelender natuurlijk. Daar staat tegenover dat ik soms de hele familie hoor (dan sta ik op speaker) en dan gilt iedereen van blijdschap. Dat is echt heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Succes allemaal op deze stressdag! B-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Lobeliaroze schreef:
13-06-2018 09:57
Jee dat alleen gebeld worden als je gezakt bent... Ik zou toch altijd bang zijn dat ze me gewoon vergeten zijn om me te bellen.
hier staan vanavond de cijfers online, dus extra check mogelijk voor puber naar school fietst
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt dus iedereen gebeld, eerst de gezakten, dan herexamens en dan geslaagden. Ze beginnen pas tussen 12 en 13 uur te bellen. Ik dacht dat ze om 13 uur al klaar waren.

Zoon is nu echt heel erg zenuwachtig, hij gaat zo mijn auto poetsen om iets te doen te hebben ;-) . Zelf ben ik ook bezig met poetsen, niet mijn favoriete hobby, maar heb stompzinnige afleiding nodig.

Vorig jaar werd een meisje bij ons in de buurt gebeld met mededeling dat ze was geslaagd en half uur later: sorry, je hebt een her... gelukkig daarna wel geslaagd. Maar wel even zuur.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook:) denk dat het wel goed komt, maar blijft spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven