Contact met gekken

17-06-2018 18:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter zorgt ervoor dat ik in contact kom met gekken en dat wil ik niet.

Het begon al op de basisschool. Ze was vriendinnen met een meisje. Dat meisje deed ineens lelijk omdat mijn dochter van haar een t-shirt van de C&A moest kopen.
Vervolgens werd ik door de moeder van gebeld met dat mijn dochter haar belofte moet waarmaken.
Welke belofte? Dochter was 8.
Tot groep 8 was het gekibbel en ben ik gebeld door die moeder die dreigde een verzonnen klacht bij de directie over mij in te dienen zodat ik “vast en zeker” een pleinverbod krijg.

Eenmaal op de middelbare school kreeg ik contact met nog meer gekken door foute vriendinnen van mijn dochter.
Ze sloot vriendschap met een meisje dat dat vriendinnetje van de basisschool kende van karate. Dat basisschoolvriendinnetje had bij dat meisje een oorbel eruit getrokken en dus een gescheurde oorlel.
Wat doet dochter? Onder dwang met haar nieuwe vriendin naar dat meisje van de basisschool fietsen en ruzie gaan maken bij hun woning.
Gevolg: politie thuis gehad en de moeder van dat vriendinnetje legt alle schuld bij mijn dochter. Gelukkig liep dit met een sisser af.
Dat meisje is gelukkig ook na een jaar naar speciaal onderwijs gegaan en zien we nu niet meer.

Dan gaat het goed tot in de derde klas krijg ik signalen van de mentor dat mijn dochter andere kinderen pest. Na klas 2t/h heeft de determinatie plaatsgevonden en heeft dochter weer idioten als vriendinnen. Na de gym ging dat meisje douchen en hebben mijn dochter en haar nieuwe vriendinnen haar kleding in de toiletpot gegooid.
Ik heb contact gezocht met de ouders van slachtoffer en allereerst excuses aangeboden.
Daarna heb ik de ouders van de nieuwe vriendinnen gebeld, die niet openstonden voor een gesprek hoe we onze dochters kunnen laten stoppen met dit gedrag.

Inmiddels zit dochter eind vierde klas en is ze opgehouden met foute vriendinnen zoeken en zich gedragen als een idioot om maar bij hun te horen. Ze heeft inmiddels spijt betuigd aan slachtoffers die zij pestte en is met dat meisje uit de derde klas inmiddels vriendinnen.
Maar wat gebeurt er nu? Mijn dochter wordt nu voor van alles en nogwat uitgemaakt, vooral op internet, omdat ze een “verrader” is. Dit komt mede omdat op een bepaald moment mijn dochter de foute vriendschappen liet vallen en alles opgebiecht heeft aan o.a. de mentor.
Inmiddels heeft mijn dochter een ander mailadres genomen omdat ze van allerlei onbekende namen die haar niks zeggen mails kreeg met teksten als “je bent een hoerendochter” en wordt er sushi bij ons bezorgd.

Ik word er zo moe van...
Troll. Doei.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 17-06-2018 18:47
8.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Papatsaus schreef:
17-06-2018 18:46



Ik word er zo moe van...
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Wij worden hier ook heeeeeeel erg moe van. Echt, ga wat zinnigs doen.

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pfffffffffffffffffffffffffffffffff.
Alle reacties Link kopieren
Jemig. Wat een toestand.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ook... haaaai
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Tja, soort zoekt soort.
En gekte is erfelijk.
impala wijzigde dit bericht op 17-06-2018 18:51
32.35% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
goed verhaal...
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Sleutel.. hek. .helpppp
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf gek.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-06-2018 18:46
Troll. Doei.

En een hele slechte ook.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.
School is vreselijk.
Blij dat iker af ben:P
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Nouschi schreef:
17-06-2018 18:48
Wij worden hier ook heeeeeeel erg moe van. Echt, ga wat zinnigs doen.

Afbeelding
altijd kijken naar het rubbertje
Alle reacties Link kopieren
Pff bezorgde ze hier maar sushi.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat er hier nooit iemand met sushi voor de deur?

(O) (O)
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekkies allemaal :hihi:

Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nooit 100% goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
[quote=zazamaenade post_id=28648809 time=1529257658 user_id=273975]
Alle reacties Link kopieren
En dan ken je Mijn_naam nog niet eens
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven