Au pair in het buitenland

18-06-2018 13:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ervaring met een Nederlandse au pair in het buitenland? Wij gaan binnenkort verhuizen naar een land wat interessant zou kunnen zijn voor een au pair, maar ik kan tussen de Google bomen het bos niet meer zien. Ik wil het liefst een Nederlandse (m/v), en graag via een erkend bureau. Ik kan alleen maar bureau's vinden die bemiddelen voor een au pair in Nederland, niet andersom. De overige websites zien eruit als dating sites, en om zonder bemiddeling iemand over te laten komen doe ik liever niet. Wie heeft er tips voor me waar ik moet zoeken? Dank!!
Bij een au pair bureau in het land waar je naar toe gaat.
Alle reacties Link kopieren
Neem eens contact op met een bureau die voor Nederlanders bemiddelt om in het buitenland als au-pair te werken. Dat zijn namelijk andere bureaus.

Of wordt lid van de Facebook groep, Wereldvrouwen, en vraag daar om tips en adviezen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
18-06-2018 14:14
Neem eens contact op met een bureau die voor Nederlanders bemiddelt om in het buitenland als au-pair te werken. Dat zijn namelijk andere bureaus.

Of wordt lid van de Facebook groep, Wereldvrouwen, en vraag daar om tips en adviezen.
Dank je! Die bureau's kon ik online niet vinden - maar zal nog eens kijken. Die FB groep ben ik nota bene lid van (maar het de notificaties uitgezet want het waren er wat veel, zal daar inderdaad eens een berichtje plaatsen.
-jolijn- schreef:
18-06-2018 14:03
Bij een au pair bureau in het land waar je naar toe gaat.
Ook een goed idee, dank je! Was te algemeen in mijn zoekopdracht: "Nederlandse au pair in buitenland".
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Australië, nu mijn afstuderen (leerkracht basisonderwijs) heb ik jarenlang als high paid nanny en au pair gewerkt in het buitenland.
(Inmiddels getrouwd met een Australiër en zelf net moeder)
Zoals hier al aangegeven gaat dit het makkelijkst via een bureau in het land waarin u zicht vestigt.
Overigens wil ik u wel meegeven dat ook een bureau geen garantie bied op een goede nanny, in Australië is het makkelijk om een Nederlandse nanny te vinden via internet die op een working Holliday visa mag werken. In Amerika is dit weer moeilijk omdat een nanny een bepaald visum nodig heeft wat wel door een speciaal bemiddelings bureau geregeld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf jaren geleden via Travelactive geweest. Zij werken samen met bureaus in het buitenland.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Janis_Ian schreef:
18-06-2018 14:24
Dank je! Die bureau's kon ik online niet vinden - maar zal nog eens kijken. Die FB groep ben ik nota bene lid van (maar het de notificaties uitgezet want het waren er wat veel, zal daar inderdaad eens een berichtje plaatsen.



Ook een goed idee, dank je! Was te algemeen in mijn zoekopdracht: "Nederlandse au pair in buitenland".

gewoon googlen op "au pair worden" + eventueel het land waar je naar toe gaat. Ik kom heel wat bureaus tegen dan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Sunny-in-Perth schreef:
18-06-2018 14:41
Ik woon in Australië, nu mijn afstuderen (leerkracht basisonderwijs) heb ik jarenlang als high paid nanny en au pair gewerkt in het buitenland.
(Inmiddels getrouwd met een Australiër en zelf net moeder)
Dat is precies wat ik zoek, een leerkracht met ervaring :P . Niet meer geïnteresseerd zeker?

Helaas zijn er kennelijk geen Nederlandse bureaus die samenwerken met het land waar ik naartoe ga, noch komt het voor op de voorkeurslijst van Nederlandse au pairs.

Ik ga met de overige tips aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven