cadeau examenfeestje

19-06-2018 15:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet de juiste pijler, maar soit.

Wat neem je mee als je als 13-jarige uitgenodigd wordt op diverse examenfeestjes (geen familie - wel vrienden) ? Geld of een cadeau ?
Als ik google, lees ik over een fles wijn of een sixpack bier, maar daar ga ik natuurlijk niet een minderjarige mee op pad sturen.
Is een biosbon ok, of is dat dan weer te kinderachtig ?

Eerste keer, dus we hebben geen ervaring. Mijn dochter weet het niet en denkt "gewoon geld" maar hoeveel dan ?
Ik weet het ook niet, want niet hier opgegroeid. Advies welkom :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
voor een meisje? kado bon van HM!
Geld.
Hier gaf iedereen elkaar 10 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind geld best saai, maar als dat de norm is, dan doen we dat maar.
De H&M bon vind ik wel een leuke - maar wat is dan het mannelijke alternatief ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Mijn zoon koopt nooit bij de H&M dus gelukkig kreeg hij daar geen cadeaubon van. Ik zou niet voor een kledingbon gaan. Die voor hun eindexamen geslaagd zijn zijn jongeren van 16/17/18 jaar die hebben bij voorkeur geld voor hun mobiel,games ed
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van alles. Geld, maar ook spullen voor op kamers. Ik zou een cadeaubon van een leuke winkel geven. Of misschien een iTuneskaart, als ze weet dat de geslaagde een iPhone/iPad heeft.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Geld toch? In een versierde kartonnen doos doen als je binnenkomt. Tenminste, zo was het jarenlang.
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
19-06-2018 15:16
Ik vind geld best saai, maar als dat de norm is, dan doen we dat maar.
De H&M bon vind ik wel een leuke - maar wat is dan het mannelijke alternatief ?
ai.. daar heb je meteen een lastige... bol.com ? Tja, sommige jongens houden wel van kleding en dan is bijv. bon van Jack and Jones ofzo wel leuk maar het is wel meer een meidending.
Tiana_76 schreef:
19-06-2018 15:31
Geld toch? In een versierde kartonnen doos doen als je binnenkomt. Tenminste, zo was het jarenlang.
Hier geven ze het gewoon in een envelop aan de geslaagde.
Mijn nicht is pas geslaagd en ik vroeg wat ze het liefste wilde hebben en dat was geld.
belgali schreef:
19-06-2018 15:16
Ik vind geld best saai, maar als dat de norm is, dan doen we dat maar.
De H&M bon vind ik wel een leuke - maar wat is dan het mannelijke alternatief ?

Playstationbon als het gamers zijn.
Bol.com vind ik altijd wel een succes.. daar kunnen ze zowel games, accessoires (als tassen, zonnebrillen etc), als spullen voor op kamers of studiebenodigdheden/boeken kopen.. dus altijd wel nuttig/leuk eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
OK - Ik leg keuze bol.com bon of geld voor aan dochter en die beslist dan maar wat ze het leukst vindt om te geven

Loopt wel in de papieren zo die dure vriendenkring lol :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
19-06-2018 15:41
OK - Ik leg keuze bol.com bon of geld voor aan dochter en die beslist dan maar wat ze het leukst vindt om te geven

Loopt wel in de papieren zo die dure vriendenkring lol :)

Het hoeft niet hè? Bloemen, geld, enveloppen waren voor de volwassenen.
Wij gaven elkaar onderling gewoon zoiets, zag ze nu weer bij de Hema trouwens:

Afbeelding
Ik gaf vorige week iemand een zo’n grote kartonnen beker popcorn in cellofaan met een bioscoopbon , hij gaf de indruk er blij mee te zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
allemaal leuk hoor dat geld maar ik doe dat eigenlijk nooit. Ik zoek liever iets persoonlijks uit en als me dat niet lukt dan kies ik een bon uit waarbij ik probeer na te denken wat diegene leuk zou vinden. Beetje vanuit het idee dat ik liever zie dat iemand met die 20,- van mij zich een beetje verwend met iets van Rituals bijv. i.p.v. dat het wordt uitgegeven aan de dagelijkse boodschappen ;-)

(en ja, ik snap ook wel dat het op hetzelfde neerkomt ;-)

Heb zelf ook liever een bon
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
19-06-2018 15:50
Ik gaf vorige week iemand een zo’n grote kartonnen beker popcorn in cellofaan met een bioscoopbon , hij gaf de indruk er blij mee te zijn ;)
ja ook leuk! Ook een goed idee voor een jongen!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zijn ijsbonnen van de plaatselijke ijszaak erg populair! Vind dat soms leuker om te geven dan gewoon geld of een grote-keten-bon :)
Alle reacties Link kopieren
Als je geen cadeau kunt bedenken, dit kan voor jongen/meisje/man/vrouw en bijna elke gelegenheid of budget:

Tijdschrijft voor doelgroep
Badschuim/axe/nagellakje
Lekkere reep chocola
Blikje redbull/baco/jillz/frisdrank
Snoepje/zoutje/pepermuntje

Cellofaantje er omheen en een leuk lintje en klaar!

Bij elke supermarkt klaar te maken.

You're welcome :A:
Alle reacties Link kopieren
Geef haar gewoon alcohol mee, dat gaat ze toch wel drinken daar.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
19-06-2018 16:40
Geef haar gewoon alcohol mee, dat gaat ze toch wel drinken daar.
Ze is 13 jaar!
LoveDobby schreef:
19-06-2018 16:40
Geef haar gewoon alcohol mee, dat gaat ze toch wel drinken daar.

13.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet een 13-jarige op een examenfeest?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
19-06-2018 17:09
Ze is 13 jaar!
Ja maar als ze omgaat met examenklassers, zal ze ook wel alcohol drinken. (Was sarcastisch bedoeld, omdat ik niet snap wat een 13 jarige daar te zoeken heeft)
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven