Absurde traktatie

13-07-2018 21:47 97 berichten
Ik ken twee personen, laten we de vrouw Gekkie en de man Loser noemen.
Gekkie en Loser hebben samen vier kinderen en zijn al zeker 25 jaar getrouwd.
In de zomer lopen Gekkie en Loser hand in hand op vakantie, de foto's ervan staan op Facebook.
Enkele maanden later zijn Gekkie en Loser uit elkaar.

Gekkie zet op Facebook neer dat haar relatiestatus "gescheiden" is. Op openbaar, zodat iedereen met een account het kan zien. Waarom zou je dat doen? :')
Gekkie reageert op haar eigen foto's, wanneer iemand plaatst hoe mooi en stralend ze op de foto staat, met dat ze inmiddels is gescheiden.

Enkele maanden later bekijk ik Gekkie's Facebookpagina. Deze staat vol met likes op pagina's en lidmaatschappen van groepen voor vrouwen die slachtoffer zijn van een narcistische man. :') Ook zijn er pagina's geliket van bekende advocaten en overige juridische dienstverlening. _O-

Alles staat nog steeds openbaar. Iedereen die weet dat Gekkie en Loser gescheiden zijn en de pagina van Gekkie bekijkt, weet op wie de verwijzingen naar narcistische mannen slaan. :')
Waarom moet iedereen eigenlijk kunnen zien dat Gekkie al die pagina's en groepen volgt?

Als je kijkt op het Viva Forum zie je dat het tegenwoordig heel normaal is om je ex-man narcist te noemen. Ik heb maar eens opgezocht wat een narcist is. Dat is iemand die een bepaalde, hele nare stoornis heeft en daar waarschijnlijk zelf ook hinder van ondervindt.
Zo'n iemand als Gekkie zal haar man wel narcist noemen omdat ze gewoon boos is over de scheiding, hoe kan je anders toch 25 jaar getrouwd zijn en samen 4 kinderen hebben?
Kunnen vrouwen echt niks beters verzinnen dan zomaar roepen dat hun ex-man een narcist is?

Vrouwen die mannen een narcist noemen vind ik dus klaagwaardig.
anoniem_372882 wijzigde dit bericht op 12-12-2018 19:53
82.77% gewijzigd
Alweer?
Lieverds, het is nu echt niet grappig meer hoor. Ga een andere fiep zoeken.
Weer een traktatie topic? Heeft iemand een hek opengezet?
Alle reacties Link kopieren
Dropveter?? Wat is dat nou voor een idiote traktatie??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dropveter, slecht voor bloeddruk
Alle reacties Link kopieren
Onee je kind heeft een stukje pizza op. Nu vergaat de wereld echt
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen.
Over welke leeftijd hebben we het?
Natuurlijk is het raar om te trakteren op een bijna complete maaltijd. Maar je gaat toch geen klacht indienen!
Ik zou niks doen. De leerkracht heeft het toegestaan dus blijkbaar oké. Laat ze er lekker van genieten. Zo schadelijk is het voor een keer nou ook weer niet.
:zzz:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-07-2018 21:49
Dropveter?? Wat is dat nou voor een idiote traktatie??
Als je dáár nou een klacht over in zou dienen!
:facepalm:
Niet op ingaan mensen, niet op ingaan :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-07-2018 21:49
Dropveter?? Wat is dat nou voor een idiote traktatie??
Droplul
Jufjoke schreef:
13-07-2018 21:50
Gewoon niet doen.
Over welke leeftijd hebben we het?
Natuurlijk is het raar om te trakteren op een bijna complete maaltijd. Maar je gaat toch geen klacht indienen!
Een complete maaltijd? Een zesde deel van een pizza stop ik in mijn holle kies.
Alle reacties Link kopieren
Ik miste het al :yes:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2018 21:48
Lieverds, het is nu echt niet grappig meer hoor. Ga een andere fiep zoeken.

Fiep ?

Afbeelding
nounou
Waarschijnlijk zal de school zelf al actie hebben ondernomen om te voorkomen dat er straks twee keer per week pizza’s worden uitgedeeld.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2018 21:54
Een complete maaltijd? Een zesde deel van een pizza stop ik in mijn holle kies.
Dan moet je wat beter op de portiegroottes van je voeding gaan letten.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2018 21:54
Een complete maaltijd? Een zesde deel van een pizza stop ik in mijn holle kies.
Snap ik. Maar misschien gaat het hier wel om 4-jarigen. Of in ieder geval Noorse 4-jarigen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2018 21:54
Een complete maaltijd? Een zesde deel van een pizza stop ik in mijn holle kies.
Dit in de andere!

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Pizza is wat deeg met een paar geplette tomaten en kaas erop. Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
DrogeHenque schreef:
13-07-2018 21:56
Dan moet je wat beter op de portiegroottes van je voeding gaan letten.
Ik zou me eerder zorgen maken om de maat van de kies.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kind direct van deze school halen.
DrogeHenque schreef:
13-07-2018 21:55
Waarschijnlijk zal de school zelf al actie hebben ondernomen om te voorkomen dat er straks twee keer per week pizza’s worden uitgedeeld.
Dat kan helemaal niet. Een jaar heeft 52 weken, daarvan hebben de kinders 12 weken vakantie dus dan blijven er 40 schoolweken over dus dan zou je 80 leerlingen in de klas moeten hebben. En ja ik weet dat het echt verschrikkelijk vreselijk is tegenwoordig met die grote klassen, maar 80 kinderen per klas bestaat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven