Kale plek ooievaarsbeet

14-07-2018 16:02 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 1 heeft al een beginnende haar die. Echer achter in haar nek zit een kale plek waar de ooievaarsbeet zit. Iemand hier bekend mee?
Alle reacties Link kopieren
Que?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-07-2018 16:05
Que?
https://www.24baby.nl/baby/babykwaaltje ... beet-baby/
Weet je zeker dat het een ooievaarsbeet is?Volgens mij zorgt die namelijk niet voor kaalheid. En over het algemeen verdwijnt zo'n vlek ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens de dermatoloog wel een ooievaarsbeet
Alle reacties Link kopieren
Het ging mij meer om de eerste zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-07-2018 16:12
Het ging mij meer om de eerste zin.
Sorry :$ Ja, die kan ik ook niet helemaal volgen.
Deniece1980 schreef:
14-07-2018 16:12
Ja volgens de dermatoloog wel een ooievaarsbeet
En wat zegt die over die kale plek? En wat is eigenlijk je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Is het op de plek waar het hoofd de matras raakt? Daar waren mijn kinderen ook wat langer kaal, is vanzelf goed gekomen.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
Onberekenbare vogels :O

*had er nog nooit van gehoord*
Wat is een haar die?
Ik heb ooievaarsbeet (zie je nog steeds als je oplet) maar die zit aan de voorkant van hoofd (voorhoofd en kin) ... wist niet dat die ook achter kan zitten, maar ja alles kan natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle baby’s zijn toch kaal op hun achterhoofd? Waarom stel je deze vraag niet bij het CB?
Thuis-in-eigen-huis schreef:
14-07-2018 17:15
Ik heb ooievaarsbeet (zie je nog steeds als je oplet) maar die zit aan de voorkant van hoofd (voorhoofd en kin) ... wist niet dat die ook achter kan zitten, maar ja alles kan natuurlijk
Op je voorhoofd wordt een engelenkus genoemd. Mijn dochter heeft haar ooiervaarsbeet aan de zijkant van haar nek.
Gatekeeper* schreef:
14-07-2018 18:13
Op je voorhoofd wordt een engelenkus genoemd. Mijn dochter heeft haar ooiervaarsbeet aan de zijkant van haar nek.
O? Ik had ook een ooievaarsbeet op mijn voorhoofd, rond mijn 1e verjaardag bijna weg en tot ik een jaar of 5 was (aldus mijn moeder) zag je hem als ik me heel druk maakte of als het heel warm was nog een beetje.
Engelenkus lees ik vandaag voor het eerst van mijn leven, wel grappig ik hou het op ooievaarsbeet gezien mijn ouders Hagenezen waren.

Maar een engelenkus is ook leuk, tnx.

Het topic begrijp ik verder niet zo goed, wat is een haar die?
Gatekeeper* schreef:
14-07-2018 18:13
Op je voorhoofd wordt een engelenkus genoemd. Mijn dochter heeft haar ooiervaarsbeet aan de zijkant van haar nek.
O, grappig.
Het zijn twee plekken dus daarom ooievaarsbeet dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een ooievaarsbeet.
De beet zit in de nek, net bij de haar grens..
Kind is acht, beet nog steeds zichtbaar. Vooral als kind zich druk maakt, het warm is.
Mijn zoontje van drie heeft hem ook nog steeds, op zijn voorhoofd boven zijn neus. Vooral als het warm weer is of als hij boos of verdrietig is.
Alle reacties Link kopieren
De dermatoloog... ik ruik een overbezorgde moeder.
Mijn zus van 44 heeft ook nog steeds een ooievaarsbeet die je ziet wanneer ze gesport heeft of wanneer ze boos is. Ik vind het wel schattig.
Maar TO, wat is een haar die?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven