Zelf wiegende wieg Snoo

22-07-2018 08:15 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen ik hoop iemand te vinden die ervaring heeft met de Snoo
de Snoo is een wieg die een auto rit nabootst.

Mijn dochter is een huilbaby. en we lopen al bij de kinderarts.

vaak als ik het echt niet meer weet stap ik met haar de auto in en ga ik maar rijden aangezien dit de enigste manier is dat ze vaak in slaapvalt.
Ook wordt ze rustig(er) als we haar in de wieg leggen en deze wiegen maar dit kunnen we ook moeilijk de hele nacht doen.
De Snoo wiegt uit zichzelf en maakt het geluid van een witte ruis en hierdoor zouden babys makkelijker ontspannen en in slaapvallen.

nou heb ik op marktplaats iemand gevonden die de Snoo verhuurt maar kost toch nog wel wat... voor de rest zijn ze nieuw alleen te krijgen in Amerika.

nou zit ik heel erg te twijfelen om deze toch te gaan huren maar zou het zonden vinden als het weer niet werkt we hebben namelijk al aardig wat geld uitgegeven aan van alles en nog wat.

is er iemand die ervaring heeft met deze wieg en deze wilt delen?

geprobeerd:
maxi swing (in maxicosi wiegen buiten auto werkt niet)
ergobaby draagzak
bay kay draagdoek
wipstoel baby bjorn
wipstoel mamroe 4 moms
inbakkeren swaddles ( hier komt ze ondertussen uit)
inbakkeren puckababy
( voor het slapen ook volgende tips geprobeert)
kamer helemaal donker maken
kamer licht houden
kamer donker met nacht lamp
My Hummy
nachtlamp met liedjes
alleen slaapliedjes

ook geprobeerd om der in slaap te laten huilen maar hiermee gestopt aangezien er gewoon echt wat met er aan de hand is dus dan gaan we der niet alleen laten als ze om hulp roept.

( ik heb vast meer geprobeerd maar voor nu kwam dit in me op.

LATER TOEGEVOEGD!

uiteindelijk hebben wij de Snoo besteld en dit hielp zeker. nee het loste het probleem niet op maar mijn dochter sliep wel aanzienlijk meer en beter. en een kind dat slaapt dat huilt niet. en dan geeft heel veel rust voor de ouders!

dus als het aan mij ligt zou ik zegen als je twijfelt over de Snoo doen!
anoniem_332469 wijzigde dit bericht op 12-04-2019 13:26
32.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je een echte huilbaby of een baby die gewoon huilt? Want bij een echte huilbaby zal het echt niet gaan werken dan kan je wiegen en rondjes rijden tot je een ons weegt maar dan werkt niets.
Alle reacties Link kopieren
dat is een discussie puntje. mijn dochter huilt dus niet in de auto wel minimaal 100km per uur rijden en als we der lang zeg 20 minuten wiegen/lopen. doen we dit niet is het huilen. ze is wel eens opgenomen kwamen ze aan de 6 uur per dag. voor sommig huilbaby mamas is dat niks maar voor ons erg veel.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een draagdoek of ergonomische drager?
Alle reacties Link kopieren
ja beide moet ze echt niks van weten...
Ach vrouw ik heb helemaal geen tips maar kan me deze fase waarin ik zó wanhopig was nog herinneren als de dag van gisteren. Ik wil je even een dikke knuffel geven en hoop dat deze fase gauw voorbij is. :redrose:
Ik deed zoon in de maxicozi, bond er een touwtje aan en zette een witte ruis app op mijn telefoon aan. Zo wiegde ik uren lang baby. Touwtje bond ik aan mijn voet om te trekken en ik keek of las ondertussen wat.

Succes :)
Alle reacties Link kopieren
Na een maand of drie is het meestal over. Bij de mijne ook toen.
Alle reacties Link kopieren
maxicosi werkt alleen in de auto. wij hadden een kinderdagverblijf waar ze een maxi swing hadden (een haak in het plafond touw er aan en dan een maxi cosi ) ik ben hier heen geweest i de hoop dat dit wat was maar was het helaas niet.

mijn dochter is trouwens als 5 maanden maar erg klein dus daarom zou ze nog in de wieg passen.

ik zal even in het eerste bericht plaatsen wat we allemaal al hebben geprobeerd.
Wat ik merkte bij de maxicozi is dat de bodem niet helemaal bol is. Dus als het wiegt ontstond er een herhaling van gewiebel en geluid. Een soort trein geluid knekedeng-knekedeng-..

Dat gewiebel en herhalen was ook in mijn buik. Als je de maxicozi aan het plafond hangt dan zweeft ie gewoon zonder weerstand. Dat lijkt niet op je buik.
En had je al een ruis app gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
My Hummy is een knuffel die ruis maakt. dus nee niet een app maar wel een ruis. ook al stofzuiger aangezet en droger. ik weet zeker als ik over 2 jaar terug kijk op alles wat ik heb geprobeerd verklaar is me zelf voor gek
Oh je bent niet gek hoor :hug: Je doet wat een goeie mama doet.

Wat hier hielp was gehurkt met baby tegen de borst hummen als een Georgisch mannenkoor en dan de baby wiegen. Dan voel je je ook niet helemaal lekker bij he hoofd. Maarja.. dat gejank is erger.

Inmiddels is onze baby bijna twee en een gewoon leuk ventje :)
Alle reacties Link kopieren
ik zal is opzoeken hoe een georgisch mannenkoor klinkt ;)

ik heb er nu even naar oma gebracht voor wat rust..

zijn ze er bij jou ooit achter gekomen wat het was?
Alle reacties Link kopieren
Inbakeren hielp hier als een malle, kreeg er een hele andere baby voor terug. Wel in een Pacco, daar komen ze echt niet uit. Alleen gezien de leeftijd van je baby (het draaien op de buik) is dat misschien toch niet zo handig.
Ze zijn vaak te leen via het consultatiebureau dus daar zou je het uit kunnen proberen..

Succes :there:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Even een hart onder de riem, het lijkt me heel moeilijk als je al zoveel geprobeerd hebt en niets lijkt te werken.
Alles komt goed
Ik heb bij de Prenatal ook zo'n wieg zien staan, die zachtjes beweegt, vond het zo bijzonder dat ik er een hele tijd bij heb staan kijken. Misschien verkopen ze die nog?

Sterkte TO, het is gewoon rot. Hoe oud is je dochter?
Ik bedoelde de MamaRoo4. Die heeft dus ook de Car Ride beweging.

http://www.4moms.nl/mamaroo/
Alle reacties Link kopieren
Ja 6 uur valt idd mee ik had ervoor getekend haha. Mijne was 20 uur per dag aan het krijsen, ik zette hem vaak in de schommelwieg en dan de stofzuiger ernaast. Niet dat hij dan ophield met huilen maar hij was iets zachter aan het huilen. En weet je we kunnen met 500 tips aankomen maar als je een huilbaby ( zonder medische oorzaak) hebt dan werkt echt helemaal niets. De opname hier heeft wel iets geholpen, weet niet hoe de opname van je dochter is verlopen maar hier was het echt om precies de 3 uur voeding, even vasthouden en weer naar bed. Hij huilde nog steeds 20 uur hoor maar het krijsen werd minder. Ik weet ook nog goed hoe wanhopig ik toen was en ben toen van de stress zelfs weer begonnen met roken.

Het echte huilbaby was er hier na 9 maanden wel af maar hij is nog steeds een enorm pittig kind met driftbuien die gewoon bizar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Clemance, de mamaroo heb ik hier voor mijn neus staan. dit werkte niet maar die schommelt een heel stuk zachter dan de Snoo. Snoo gaat best hard.

Wahtsinaname1988 ik weet het voor sommige is 6 uur huilen niks en mag ik zeker niet klagen omdat als ik in de auto zit het zeker minder wordt ( niet dat 6 uur in de auto werkt maar 1 uur zeker) ik zoek ook niet echt naar tips maar meer naar ervaringen van mensen met de Snoo
Oh dat had ik niet gezien sorry.

Dan zou ik gewoon die Snoo huren van marktplaats. Slimme tante hoor trouwens, die verhuurster. Mag je 'm ter plekke bij haar thuis even proberen?
Jarja schreef:
22-07-2018 09:03
ik zal is opzoeken hoe een georgisch mannenkoor klinkt ;)

ik heb er nu even naar oma gebracht voor wat rust..

zijn ze er bij jou ooit achter gekomen wat het was?

Bij ons was het waarschijnlijk krampjes. Daar doen sommige mensen heel simpel over maar het was echt heel zielig voor baby.

Ik zou die Snoo huren. Ik heb hem net opgezocht op Mp en voor sommigen is het veel geld maar ik zou het voor een week proberen. Alleen al die blik van die baby’s die van huilen naar gapen gingen vind ik al rustgevend. Als ie werkt zou ik er eentje kopen. Ik vind hem ook wel mooi :)
Ja! En dan kan je 'm daarna ook gaan verhuren, heb je 'm er zo uit.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt best al veel geprobeerd, ik tel 14 dingen in ongeveer 20 weken. Hoe lang probeer je iets? Elke keer iets nieuws proberen kan ook steeds weer omrust geven.
Alle reacties Link kopieren
https://e-leon.nl/product/e-leon-bestellen/

Ik kwam op de 9 maandenbeurs de ontwikkelaar tegen van een automatische kinderwagenwieger tegen met verschillende standen. Hij had een huilbaby gehad en dit ontwikkeld. Geen idee of het wat voor jou is maar noem het toch maar even.
Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven