Buggy; ervaringen met easywalker Xs

16-08-2018 23:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn op zoek naar een fijne buggy die makkelijk mee kan in de bakfiets (babboe city). Liefst onder het bankje zodat er niets uitsteekt.

Nu is mijn oog gevallen op de easywalker Xs. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Zijn de verschillende standen fijn en is de duwstang hoog genoeg?

Andere tips voor een makkelijke buggy zijn altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook houders voor je bagagedrager voor een buggy.
Dit topic is van gister: kinderen/ervaringen-nuna-pepp-buggy-op- ... #p28903701

Ik heb een Mutsy Nexo en vind hem goddelijk :worship: Hij vouwt 4kant op wat mij handig lijkt in een bakfiets. Ik vervoer hem voor op de transportdrager van mijn fiets.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/jHt0CnO1D2Y
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Easywalker XS net voor de vakantie aangeschaft en ben er heel blij mee.

Hij moest de Bugaboo Cameleon 3 vervangen en dat is prima gelukt.

Hij is enorm wendbaar, rijdt lekker stil, uitgeklapt is hij zo smal dat hij moeiteloos door de smalle ns-poortjes past, is megasnel opgevouwen en past in de auto dan prima tussen Maxi-Cosi en voorstoel in.

Duwstang is prima, had de Bugaboo ook altijd op z'n max ... Maar ben met 1.65 niet de langste.

En wat betreft de standen, deze bedien je met een trekband en is van rechtopzittend bijna helemaal plat te maken. De standen ertussenin bepaal je door de trekband helemaal zelf. Met warme weer kan je de kap zelfs losmaken voor extra ventilatie. Onze kleine van 10 maanden sliep er (overdag op het strand) iig prima in. Was gelijk een succes.

Hebben zelf geen bakfiets dus kan niet zeggen of hij onder het bankje zou passen, maar dit is makkelijk te checken met de afmetingen. De overhead-bin in het vliegtuig was iig geen probleem :)
Alle reacties Link kopieren
Dank! We hebben m ook gekocht. We gaan het ervaren maar voelt erg degelijk en super comfortabel in gebruik voor ons en de kleine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven