Welke Duitse speelgoedwinkel?

17-08-2018 13:03 6 berichten
Ik heb in het verleden al eens Lego en Playmobil besteld in Duitsland, maar nu gaan wij binnenkort winkelen in Hamburg en nu vroeg ik mij af welke fysieke winkels waar speelgoed wordt verkocht mogen wij niet overslaan?

Galeria Kaufhoff ken ik, maar is bijvoorbeeld My-toys een aanrader? En welke nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Grotere Müllers hebben ook veel speelgoed.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Duitsland, maar niet in Hamburg, dus ik weet niet hoe de filialen daar zijn. Speelgoed koop ik meestal in Galeria Kaufhof, of in een Spiele Max of Toys'r'us. Die zitten als het goed is ook in Hamburg.
Maar Hamburg heeft ook een Lego Store.
Dank jullie wel voor de reacties.

Ik had inderdaad gezien dat er een lego store is, daar ga ik zeker even kijken. Al vraag ik mij af of zij goedkoper zullen zijn.

Ook wil ik kijken naar een Hudora step, enig idee waar ik daarvoor het beste kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Of de prijzen in een Lego Store hoger zijn dat weet ik niet. Maar de reden dat ik graag naar Galeria Kaufhof ga, is dat ze altijd wel een aantal Lego paketten in de aanbieding hebben. Dat scheelt soms nog best wel veel.

In de Spiele Max waar ik wel eens kom, verkopen ze ook Hudora steppen.
mulle schreef:
18-08-2018 22:53
Of de prijzen in een Lego Store hoger zijn dat weet ik niet. Maar de reden dat ik graag naar Galeria Kaufhof ga, is dat ze altijd wel een aantal Lego paketten in de aanbieding hebben. Dat scheelt soms nog best wel veel.

In de Spiele Max waar ik wel eens kom, verkopen ze ook Hudora steppen.
Oh ga ik daar ook even kijken.

Bij Galeria hebben ze inderdaad vaak mooie playmobil en lego aanbiedingen, daar heb ik online wel eens wat besteld. Ik zal me ook nog inschrijven voor de nieuwsbrief, want de korting die je eenmalig krijgt is ook geldig in de fysieke winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven