Zwangerschapsmode in grote maten

13-03-2009 14:05 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_82695 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 23:41
Reden: onbegrip
% gewijzigd
Ik had ook een grote maat toen ik zwanger was. Zwangerschapsmode was er niet in mijn maat in die tijd. Maar kon gewoon kleding dragen van de grote maten winkels met een elastieken band. Shirts een maatje groter kopen, gaat vast goed komen!
Alle reacties Link kopieren
http://grotematenmode.punt.nl/



http://www.25maternityfas ... ekleding_grote_maten.html



En natuurlijk marktplaats/speurders
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Bij de Neckermann heb je in grotere maten positie broeken
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Hey Kim,



zelf heb ik geen bijzonder grote maat kleding, maar ken vrouwen die graag bij Ulla Popken shoppen (mt 42 t/m 62).

Ik weet overigens niet of ze positiekleding verkopen, maar de kleding is mooi aangepast op een vol figuur en er zitten veel elastische stukken in de collectie, dus misschien is het ook geschikt als positiekleding.

De kleding is soms prijzig, maar van goede kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
Ulla popken heeft geen positiekleding
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me eerder zorgen maken of het wel gezond voor je is om zwanger te worden als je al zo zwaar bent dan dat ik me zorgen zou maken over leuke zwangerschapskleding...
Hallo Kim,



Geen ervaring in de grote maten maar wel met zwangerschapsmode. Moet bekennen dat ik nog heel veel 'eigen' kleding aan heb. Vooral de wat langere shirtjes kunnen prima en als ze een beetje aan de korte kant worden gebruik ik vaak een buikband. Waar shop je normaal?



Voor broeken zal je echt wel moeten gaan shoppen bij speciaalzaken want daar kom je op een gegeven moment niet meer onderuit.



Succes
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf geslaagd bij miss etam. Daar vallen aantal broeken vrij ruim.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met AgentL..

Volgens mij is ook het beter om eerst eens te informeren welke gezondheidsgevolgen het voor jou kan hebben om zwanger te worden.

Begreep dat die er wel degelijk kunnen zijn.

Bij mijn 'pufclub' zat ook een vrouwtje dat veel te zwaar was en om die reden heel vaak bij gyn. op controle moest toen ze zwanger was... Ook werd ze verplicht om in het ziekenhuis te bevallen... bijv. Dat zal niet voor niets zijn.
Ik denk het wel, het stikt ervan op Marktplaats.

En voor de rest, daar zal TO ook wel over nagedacht hebben. Zo niet, dan zou dat zou dat niet zo slim zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim,



Een herkenbaar probleem. Met maat 48/50 is het ook zoeken naar leuke positiekleding.

Bij Etam verkopen ze idd t/m maat 48 positiebroeken. shirts, blouses etc gaan wel groter. Sommige broeken kan ik inderdaad ook goed dragen maar een aantal ook niet.



Er zijn wel een aantal speciaalzaken waar grotere maten broeken worden verkocht. Via de eerder genoemde grotenmatenmode.punt.nl worden er een heel aantal genoemd.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werd niet de vraag gesteld of het verstandig is maar de vraag of iemand weet of er betaalbare grote maten positiemode te krijgen is. Ik vind het nogal wat om zulke reacties te plaatsen.

Een vriendin van mij loopt momenteel bij de gynaecoloog en natuurlijk wordt er gezegd dat fors overgewicht niet ten goede komt. Ze wordt echter niet naar huis gestuurd omdat het onverstandig is. Je kunt je kinderwens toch ook niet zomaar opzij zetten?

Ik weet van mijn vriendin dat zij ook bezig is met de kledingissue.

Is toch ook iets waar je mee bezig bent. Zij weet nu een aantal online shops. Ik zou eens kunnen informeren voor je.
Pardon Liekje? Je kunt je kinderwens wél zomaar opzij zetten. Sterker nog, als het niet lukt, zal de gyn. de eerste zijn die zegt dat je eerst maar even af moet vallen.
quote:liekje1974 schreef op 13 maart 2009 @ 16:55:

Volgens mij werd niet de vraag gesteld of het verstandig is maar de vraag of iemand weet of er betaalbare grote maten positiemode te krijgen is. Ik vind het nogal wat om zulke reacties te plaatsen.

Een vriendin van mij loopt momenteel bij de gynaecoloog en natuurlijk wordt er gezegd dat fors overgewicht niet ten goede komt. Ze wordt echter niet naar huis gestuurd omdat het onverstandig is. Je kunt je kinderwens toch ook niet zomaar opzij zetten?

Ik weet van mijn vriendin dat zij ook bezig is met de kledingissue.

Is toch ook iets waar je mee bezig bent. Zij weet nu een aantal online shops. Ik zou eens kunnen informeren voor je.Dat ligt dan aan de gyn. Zat gyn's die je wél naar huis sturen om eerst af te vallen voor ze 'verder' met je willen.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is toch een heel andere discussie?



TO wil graag weten of ze zwangerschapskleding kan krijgen in grote maten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het fijn dat er mensen zijn die zich druk maken om mijn gewicht en een eventuele zwangerschap...maar dat is iets wat mij en alleen mij aangaat :-). Het onderwerp is inderdaad zwangerschapskleding in grote maten.



Ik zal de vraag wat anders formuleren. Als er een webwinkel zou bestaan waar je zwangerschapskleding kunt kopen in de maten 46 t/m 60 voor een betaalbare prijs, zou je die dan kopen? En dan heb ik het over leuke moderne kleding die alleen rondom je buik meer ruimte geeft en aan je armen etc gewoon mooi aansluit en slank afkleed.
Ah, je zit hier gewoon een onderzoekje te doen over een op te richten site! Zeg dat dan gewoon.
Alle reacties Link kopieren
He jakkes, wat een achterbaks gedoe. Klinkt inderdaad als een marktonderzoek.

Als TO daadwerkelijk bezig is met het krijgen van kinderen zou ik naast energie steken in afvallen ook eens energie steken in hoe je het kind wilt bijbrengen dat liegen niet de juiste weg is..
Maak je niet dik!
Zwangerschapsmode is toch áltijd grote mode ?



En met de huidige mode kun je maar beter wél zwanger zijn

Ik paste laatst een gewoon shirtje bij een gewone kledingzaak (One Way). Wát een noodkijk, snel uitgetrokken dat ding. Zelfs zonder zwangere buik léék je in elk geval anderhalf jaar zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Tjesus ben je nou dik en wil je een kind of vogel je uit of er vraag is naar positiekleding voor dikke(re) zwangeren?

Sorry voor de botte omschrijving maar dit is echt triest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven