Email adres aanmaken kind- creditcard afschrijving?

21-09-2018 23:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie o wie heeft er ervaring met het aanmaken van een e-mail adres voor je kind? Als ik een Gmail account probeer aan te maken voor mijn zoontje vraagt hij om zijn leeftijd. Omdat hij nog jonger is dan 16 moet een ouder toestemming geven, tot zover heel logisch. Maar als ik dan via de link in mijn mail toestemming geeft, moet ik uiteindelijk mijn creditcard doorgeven en een afschrijving van 50 cent doen. Dit verbaast me nogal, is dit echt nodig? Zoonlief zal zijn mail voornamelijk voor school etc gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit echt nodig? Of kun je anders desnoods een andere leeftijd opgeven? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Vul gewoon in dat hij 18 is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Invullen dat hij 18 is en voor de zekerheid een veelvoorkomende nepnaam gebruiken. Jan Janssen ofzo.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Dat kreeg ik onlangs op zoons hotmail ook. Account,wat hij al had was geblokkeerd, moest eerst geverifieerd worden dmv een creditcard,omdat hij minderjarig was.
Ik heb maar een nieuwe aan gemaakt op mijn gegevens.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een nieuwe aanmaken.
Ik geloof dat mijn zoon ineens 43 jaar is geworden nadat zijn vorige mail werd geblokkeerd. Dan maar geen donaldduck en lego mailtjes meer.

Via de school zal hij toch ook een mailadres krijgen? (@naamschool.nl)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven