Feestdagen

19-10-2018 11:57 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Eind nov begin dec ben ik uitgerkend. Dus dat betekend dat ik snel ze eerste kerst al heb :). Nu zitten we te denken wat geef je een baby van ongveer 2/3/4 weken oud hij heeft al zoveel dat we niks kunnen bedenken. Meschiendat jullie nog leuke ideeèn hebben

En dan nog een vraag. Ik wil me partner iets specials geven met de kerst. Iets waar hij trots op kan zijn iets met wat van die kleine of wat anders. Als het maar met ze kind en teken staat. Meschien hebben jullie nog ideeèn

Thanks alvast.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf mijn baby’s nooit wat voor de kerst, onder de 6 maanden scheuren ze het papier nog niet eens dus ik gaf niks.
Een kerstbal.

Doe ik nog steeds elk jaar, vanaf een jaar of 3 kiezen ze zelf. Heb een mooie collectie herinneringen inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
ik zou de feestdagen dit jaar gewoon overslaan. Grote kans dat je dan alleen maar met de nieuwe wereldburger bezig bent, aan het ontzwangeren en aan het overleven. Kom je echt iets leuks tegen voor je partner, dan kan je het kopen. Maar om daar nu specifiek voor opzoek te gaan ...
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een spaarrekening openen voor kind. En een extra portie melk geven.

Voor je partner: wat denk je van een tegoedbon voor een fotoshoot met jullie als gezin, inclusief een fotoalbum of foto of canvas.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er dan net een kind uitgepoept. Is dat niet genoeg cadeau voor je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ieder jaar een kerstbal krijgen van mijn ouders echt leuk hebben gevonden! Dit zou ik dus doen als ik jou was.

Maar verder heeft een baby echt geen flauw idee dat het kerst is dus zou niks erbij doen. Bal kopen en apart houden wanneer hij/zij wat ouder is.

En als je echt wat wil geven aan je vriend is een foto idd leuk maar verder hallo je hebt hem een kind gegeven dus echt zat.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Niets
Afbeelding
Geef jezelf zo'n foto kado (wel 'n goeie fotograaf inhuren)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
wat een atypische post voor redbulletje :) leuk hoor
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Voor baby kan je prima iets kopen waar hij/zij over een maand of 3 iets aan heeft. Anders een mooie spaarpot met naam en geboortedatum gravure.

Voor vriend evt een tattoo met de naam van baby?
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 12:20
0.52% gewijzigd
belgali schreef:
19-10-2018 12:18
wat een atypische post voor redbulletje :) leuk hoor
Nou inderdaad !
Alle reacties Link kopieren
Zn rijbewijs, je kan t maar alvast in de pocket hebben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
19-10-2018 12:18
wat een atypische post voor redbulletje :) leuk hoor
Eens! Erg leuk en bovendien goede ideeën.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar ik denk dat ik pas aan cadeaus zou doen bij de eerste verjaardag ofzo. Als ik in een wilde bui ben krijgt het kerstsokken.
Voor vriend zou ik denk ik ook niet iets heel speciaals doen, goede kans dat ik al lang blij zou zijn als we niet zonder luiers komen te zitten terwijl de winkels dicht zijn. Een bijzonder cadeau scoren is waarschijnlijk de laatste prioriteit.
Heb je er wel energie voor, geef een cadeau voor jullie samen in de vorm van de foto van redbulletje.
Alle reacties Link kopieren
Spaarrekening krijg tie sowesio al daar zijn we al mee begonnen. Fotoshoot staat al op de planning. Spaarpot met naam hebben we ook al, Kerstbal wordt geschilder in de styl van ze geboorte kaartje. Maar de idee voor elke jaar is een hele leuke die ga ik zeker onthouden thanks voor het idee.

Hij zeg ook al dat de kleine genoeg is.. maar wil hem toch iets geven me vriend.. en tattoo krijgt tie sowesio al voor ze verjaardag van me :)

En ik moet wel wat geven aangezien we 1è en 2è kerstdag bij ons geviert wordt allebij de dagen familie over de vloer :)
Succes, net drie weken bevallen en twee dagen alle familie over de vloer! o_o jij liever dan ik!

Ik ben dan heul hoogzwanger en schuif lekker aan bij anderen!
Alle reacties Link kopieren
Zo’n Squla-abonnement (maar dan voor jezelf).

Een rammelaar, badspeeltjes, badcape, besteksetje, muziekmobiel.
Oh en een baby van drie weken geef je niets natuurlijk met kerst behalve melk, aandacht, kusjes, knuffels en warmte. Jullie eerste kerst als gezin, dát is al een cadeau op zich. Laat je vertroetelen en kruip lekker in je huispak op de bank mét baby en kerstmuziek :heart:
Waarom wil je een baby van een paar weken een kerstcadeau geven? Hang zo'n sok op of ga kerstballen sparen, maar echt een gericht kerstcadeau? T moet niet gekker worden.
Alle reacties Link kopieren
En ik zou écht niet 3 weken na de bevalling zoveel mensen over de vloer willen die je ook eten moet voorschotelen.
Alle reacties Link kopieren
Onze jongste is van 5 december. Hij kwam 2 weken later en er was al afgesproken dat we op 6 december (weekend) pakjesmiddag met de hele familie zouden doen, bij ons thuis. Nog geen 24 uur na de bevalling zat mijn huis dus vol en ik zat op de bank ;-) Achteraf denk je, waarom deden we dit??
Kon amper zitten ;-)

Maar om op je vraag terug te komen: wij gaven wat babyspeelgoed en kleertjes aan onze kersverse zoon. Altijd goed! Cadeaus voor elkaar doen man en ik niet; in plaats daar van gaan we zo nu en dan een avondje uit of weekendje weg.
Blossem-Flower2018 schreef:
19-10-2018 12:27

En ik moet wel wat geven aangezien we 1è en 2è kerstdag bij ons geviert wordt allebij de dagen familie over de vloer :)
DOE-HET-NIET!
Jij weet niet wat je te wachten staat dus ik snap dat je nu nog denkt dat dit een goed idee is. Maar hoe kan jouw familie nou zoiets doen??
Echt doe jezelf dit niet aan! Het is niet voor niets dat een eerdere poster het woord 'overleven' gebruikt.
Je bent echt niet wijs om iedereen bij jou uit te nodigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven