Vraag over onderdelen Dr Brown fles

20-10-2018 11:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier thuis de brede halsfles van Dr Brown, 240 ml. Dat rondje waar het ventiel op moet is kapot, dus heb ik een replacementkit besteld. Zie alleen nu pas dat de replacementkit voor brede halsflessen van 270 ml is, de maat die ik heb bestaat niet meer. Weet iemand of dat dat past?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dat voornamelijk te maken heeft met dat rietje. En die passen op alle rondjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vrij zeker van dat dat past. Mijn ventiel voor de fles van 150 ml past ook op de fles van 240 ml.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, anders moet ik nou mijn bestelling gaan cancelen en compleet nieuwe flessen bestellen. Dank jullie!
Ja dat past. Wij vonden het hele fijne flessen en de enige die voor minder krampjes zorgde. Maar we hebben er 10 versleten omdat ze op een gegeven moment gewoon gingen lekken.
GlitterCupcake schreef:
20-10-2018 12:52
Ja dat past. Wij vonden het hele fijne flessen en de enige die voor minder krampjes zorgde. Maar we hebben er 10 versleten omdat ze op een gegeven moment gewoon gingen lekken.
Geen idee hoe je dat doet? In de vaatwasser?

Want ik gebruik ze al 7,5jr en nog nooit 1 leklage. Ik doe ze nooit in de vaatwasser.
Ik doe ze al 7 maanden dagelijks in de vaatwasser en ik heb ook nooit lekkage
SuperWijf schreef:
20-10-2018 13:30
Geen idee hoe je dat doet? In de vaatwasser?

Want ik gebruik ze al 7,5jr en nog nooit 1 leklage. Ik doe ze nooit in de vaatwasser.
Dan heb jij de oude versie.

Ik zou een plastic babyfles dan weer geen 7,5 jaar gebruiken :-o
Ik heb ze op verschillende manieren afgewassen en wel/niet op andere manieren gesteriliseerd en het maakte bij ons geen fluit uit. Ze gingen allemaal lekken. Op 1 na allemaal.
Ja irritant, die van mij lekken ook. Vind t ook zeer fijne flessen en hielp bij ons meisje tegen krampjes. Altijd met de hand gewassen en in magnetronsterilisator. Iemand ook ervaring dat de groene rondjes gaan verkleuren? Beetje bruin? Ze zijn wel degelijk schoon...
In de vaatwasser met rode pastasaus geweest?
GlitterCupcake schreef:
20-10-2018 14:47
In de vaatwasser met rode pastasaus geweest?
Ze gaan nooit in de vaatwasser, altijd met de hand gewassen. Dus dat kan t niet zijn...
Hier lekken de groene ventielen nooit, de roze wel.
Alles gaat in de vaatwasser en we hebben de nieuwe type fles.
Hier lekte de groene versie. Op t kdv hadden ze nog een roze, van een ander kindje die inmiddels niet meer uit fles dronk, en gebruikten die ( wel met onze speen, uiteraard), nu gebruiken we ventiel ook niet meer, bij 9 maanden was die niet meer nodig,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven