Goed matras voor 5 jarige

06-12-2018 22:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje gaat over naar een groot bed en nu wil ik een goed matras voor hem kopen, maar als ik Google op wat goed is voor kinderen kom ik van alles tegen.. Wat zijn jullie ervaringen / tips?
Ikea morgedal middelhard. Bevalt super, dochter van bijna 5 vind haar bed lekkerder liggen als die van ons. En ze sliep tot voor dit bed het liefste tussen ons in. Inmiddels ook meerdere kinderen van vrienden hetzelfde matras en allemaal tevreden.
Wij hebben een matras gekocht bij Ikea. Een redelijk simpele. Kind weegt nog niet zo veel, dus dan zijn zowat alle matrassen wel prima.
Edit : de malfors middelhard hebben we.
Ikea
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op internet over koudschuimmatrassen??
Klinkt goed chandelier haha vooral dat in eigen bed liggen :-)
Ik zou gaan voor die van de lidl, die is als beste getest door het consumentenbond.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor kinderen? Soms best verschil wat goed is voor kind en wat voor volwassene? Of onzin??
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Ikea, maar het matras stinkt, nu al maanden. Zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg als ik er naast zit. Kind mag daar dus niet op slapen van mij, dus ik lees mee...
martjeb schreef:
06-12-2018 23:21
Ook voor kinderen? Soms best verschil wat goed is voor kind en wat voor volwassene? Of onzin??
Onzin, een volwassene hebben meer gewicht wat ondersteunt moet worden, dus als het daar goed voor is is dat het ook voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
ippy schreef:
06-12-2018 23:24
Wij hebben Ikea, maar het matras stinkt, nu al maanden. Zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg als ik er naast zit. Kind mag daar dus niet op slapen van mij, dus ik lees mee...
Oh wat gek, waarnaar dan? Ik heb ook voor alle kinderen een Ikea matras maar die ruiken naar niets.
Alle reacties Link kopieren
Voor zoon het Ikea Morgedal matras. Ik keek op de de site van de Consumentenbond (was toen ‘Beste koop’ )en heb dit toen gehaald. Bevalt zoon prima.

Edit: een stinkend matras zou ik retourneren. Ikea heeft een uitstekende klantenservice (in mijn ervaring).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
ippy schreef:
06-12-2018 23:24
Wij hebben Ikea, maar het matras stinkt, nu al maanden. Zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg als ik er naast zit. Kind mag daar dus niet op slapen van mij, dus ik lees mee...
Een collega van had dit ook bij de ikea. Ze is terug gegaan en heeft een nieuw matras gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen dus aan de Ikea als ik t zo lees?
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon krijgt volgend jaar ons bed en ik heb gelezen dat een koudschuimmatras goed is, pocketvering wordt niet aangeraden ivm met verdeling gewicht.
Zal onthouden dat Ikea goed is :-D
En anders bestel ik gewoon bij de wehkamp een matras ;-)
Hier slapen we allemaal op een Ikea Morgedal middelhard foammatras. Het voordeel van een foammatras is dat het met je lichaam mee vormt.
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan de reacties op mijn stink Ikea matras: ik ga nú naar de Ikea ;-D
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen met een niet-stinkend Ikea matra voor kinderen. Welke hebben jullie?
Wij hadden een stinkende nattsmyg en gaan nu een andere kopen... maar welke?
Alle reacties Link kopieren
To, ik heb me er onlangs ook in verdiept. Wat ik logisch vond klinken is dat je geen "zones" matras moet kopen, want die zitten voor een kleine uk op de verkeerde hoogte. Dus níet het matras van de Lidl dat beste koop is.
*
anoniem_369971 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 17:59
0.00% gewijzigd
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven