Idee traktatie kdv ivm verhuizen

12-12-2018 11:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan verhuizen. Zoontje neemt afscheid van kdv. Ik zoek ideetjes voor een traktatie ikv verhuizen voor de kinderen en iets voor de leidsters. Ik wil hen wat leuks geven voor de goede zorgen voor mijn kind en de extra aandacht die ze hem hebben gegeven ivm moeilijke slaper en moeilijk afscheid kunnen nemen. Maar ja... wat in godsnaam?
Cadeautjes voor kindjes als traktatie mogen niet en ook geen snoep of chips.
Ik wil opzich best iets knutselen met hem samen maar geen al te ingewikkelde dingen.
Ik kom niet veel verder dan een doosje rozijnen...maar dat heeft hij al vaker gedaan.
Jullie wellicht leuke ideetjes?
Alle reacties Link kopieren
een mooi voorleesboek voor de hele groep
lilalinda schreef:
12-12-2018 11:04
een mooi voorleesboek voor de hele groep

Dit.
Een knijpfruit met een plaatje van een huis erop geplakt.
En voor de leidsters/het kdv een mooi prenten- of voorleesboek. Wil je persé iets persoonlijks aan de leidsters geven dan zou ik ieder een tijdschrift geven.
Alle reacties Link kopieren
Mag ontbijtkoek? Daar kan je makkelijk een huisje van snijden en versieren met rozijntjes oid naar wens afhankelijk van hoeveel tijd je hebt. Je kan ook het donkere randje van de ontbijtkoek eraf snijden en met boter weer vastplakken als deur/raampje. Zie bijv. https://www.tajine.nl/recept/huisjes-van-ontbijtkoek/
Dit is zo te bestellen:

Afbeelding

Doe je er een doosje rozijntjes in.

Voor de groep:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
RoseHip schreef:
12-12-2018 11:06
Een knijpfruit met een plaatje van een huis erop geplakt.
En voor de leidsters/het kdv een mooi prenten- of voorleesboek. Wil je persé iets persoonlijks aan de leidsters geven dan zou ik ieder een tijdschrift geven.
Met de begeleidende tekst: ik knijp er tussenuit
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Een peer voor alle kindjes met een lintje aan; ik peer hem!

En voor de leidsters chocolade of een boek voor de groep
Alle reacties Link kopieren
Plastic schilderhandschoenen vullen met vb druifjes. “Ik zwaai jullie gedag”
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke ideeen!
Ik peer m en knijpfruit zijn favoriet en lekker makkelijk. Voorleesboek voor groep ook erg leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven