Waarom heb ik dan ook een meisje gekregen?

13-12-2018 11:36 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Want, meisje is niet meer zo meisJE maar goed puber.

En hoera voor de natuur, nu zijn we tegelijkertijd ongesteld.


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ik heb zo te doen met de jongetjes hier in huis. :flag:
Ze moeten blij zijn dat ze zelf niet ongesteld kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Bij de oudste twijfel ik wel eens hoor ......
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, helemaal niet zielig voor jongens en mannen. Zij hebben juist geluk; zij zijn niet tussen pakweg hun 11e en 50e elke maand ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dit zijn twee jongetjes. Kleiner, qua iets minder puber en nog net kleuter...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet helemaal wat er zielig is voor mannen aan dat vrouwen ongesteld worden?

Ik word elke maand ongesteld. Mijn mannen merken daar niks van voor zover ik weet. Heb mijn man iig nog nooit betrapt op enigszins aanvoelen wanneer het qua timing niet zo handig is om het gezellig te maken in bed.

En mijn zoon heeft er al helemaal geen last van.

Gedraag je je als een heks als je ongesteld bent ofzo?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Mijnneusislanger schreef:
13-12-2018 11:55
Ja maar dit zijn twee jongetjes. Kleiner, qua iets minder puber en nog net kleuter...
Ja en?

Raar topic.
lux- schreef:
13-12-2018 12:03
Ik snap niet helemaal wat er zielig is voor mannen aan dat vrouwen ongesteld worden?

Ik word elke maand ongesteld. Mijn mannen merken daar niks van voor zover ik weet. Heb mijn man iig nog nooit betrapt op enigszins aanvoelen wanneer het qua timing niet zo handig is om het gezellig te maken in bed.

En mijn zoon heeft er al helemaal geen last van.

Gedraag je je als een heks als je ongesteld bent ofzo?
En wat dan nog als zij en haar puber zich wel als heks gedragen of last hebben van PMS en klagen?
Mijnneusislanger schreef:
13-12-2018 11:55
Ja maar dit zijn twee jongetjes. Kleiner, qua iets minder puber en nog net kleuter...

Dus?
lux- schreef:
13-12-2018 12:03
Ik snap niet helemaal wat er zielig is voor mannen aan dat vrouwen ongesteld worden?

Ik word elke maand ongesteld. Mijn mannen merken daar niks van voor zover ik weet. Heb mijn man iig nog nooit betrapt op enigszins aanvoelen wanneer het qua timing niet zo handig is om het gezellig te maken in bed.

En mijn zoon heeft er al helemaal geen last van.

Gedraag je je als een heks als je ongesteld bent ofzo?

Nou inderdaad, ongesteldheid maakt voor mijn man niet zoveel uit, de pms is erger ;)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 12:05
En wat dan nog als zij en haar puber zich wel als heks gedragen of last hebben van PMS en klagen?
Nou, dan kan ik me er nog wat bij voorstellen dat andere gezinsleden er wel ‘last’ van hebben.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 11:38
Ze moeten blij zijn dat ze zelf niet ongesteld kunnen worden.
:-D
Hier drie PMS’ers in huis. Ik vind het vooral sneu voor hen, einden fietsen en hele dagen opletten in lessen, als je je niet top voelt. Zelf mag ik aftellen naar het eind, maar zij moeten nog wel 35 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 dochters. 1 puber-nog net niet ongesteld maar duurt niet lang meer, en 1 pre-puber met bijbehorend humeur.

Soms heb ik medelijden met mijn man.

:mrgreen:
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
13-12-2018 12:08
Nou inderdaad, ongesteldheid maakt voor mijn man niet zoveel uit, de pms is erger ;)
Daar word ik gelukkig niet door geplaagd. Maar ik heb dan weer een ochtendhumeur :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
13-12-2018 12:09
Nou, dan kan ik me er nog wat bij voorstellen dat andere gezinsleden er wel ‘last’ van hebben.
Leren ze meteen hoe fijn het is dat ze zelf niet 40-45 jaar die klachten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 12:11
Leren ze meteen hoe fijn het is dat ze zelf niet 40-45 jaar die klachten hebben.

Nou, daar is mijn zoon inderdaad behoorlijk van doordrongen, na de problemen die dochter en ik ervaren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-12-2018 12:11
Leren ze meteen hoe fijn het is dat ze zelf niet 40-45 jaar die klachten hebben.
Ik vind het ook niet zielig voor ze. Zielig en last van zijn 2 verschillende dingen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Och het was niet zo serieus.
Ik heb wel medelijden met de jongens omdat hun zus zo lekker zit te vitten op ze.
Leuke dingen die hormonen zeg maar.
lux- schreef:
13-12-2018 12:03
Ik snap niet helemaal wat er zielig is voor mannen aan dat vrouwen ongesteld worden?
.
Ik begrijp ook niet zo goed wat er zielig aan is voor de mannen.

Maar TO het lijkt eigenlijk alsof je juist onwijs geniet van het volwassen worden van je dochter, kan dat? Dat mag ook gewoon hoor. Ze wordt ook volwassen vrouw, jullie relatie verandert. Misschien vind je dat wel mooi.
Mijnneusislanger schreef:
13-12-2018 12:23
Och het was niet zo serieus.
Ik heb wel medelijden met de jongens omdat hun zus zo lekker zit te vitten op ze.
Leuke dingen die hormonen zeg maar.
Nou haha. Lol.

Je hebt medelijden met de verkeerde.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
13-12-2018 12:10
Hier drie PMS’ers in huis. Ik vind het vooral sneu voor hen, einden fietsen en hele dagen opletten in lessen, als je je niet top voelt. Zelf mag ik aftellen naar het eind, maar zij moeten nog wel 35 jaar.
met drie vrouwen (1 grote, 2 kleine) in huis, is er vrijwel altijd wel iemand ongesteld. Heb inderdaad vooral met de kleine-vrouwen te doen. Ik kan gemakkelijk van mijn werkplek bij doorlekken, zij moeten dan hun vinger opsteken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder en ik, toch al geen match made in heaven, pms'ten ook samen.

Mijn vader zat dus elke maand een week lang branden te blussen tussen haar en mij en mijn broer bleef opvallend vaak bij een vriendje slapen in die weken.

Gelukkig ben ik vrij laat ongesteld geworden en vroeg het huis uitgegaan :A:

Hier in huis ben ik de enige vrouw en ik krijg mijn PMS hoe langer hoe meer onder controle, als in: zorgen dat ik de enige ben die er last van heeft.

Ik zou je dochter wat tools aanleren waardoor ze er beter mee kan omgaan en ze haar broers met rust laat.
Vind dat je zoiets niet vroeg genoeg kunt (aan)leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 30 jaar lang vreselijke migraine gehad in mijn stop week /menstruatie , mijn moeder zusje en nu nichtjes hetzelfde, dan ben ik altijd zooo blij dat ik alleen maar zoons heb.
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
13-12-2018 12:33


Hier in huis ben ik de enige vrouw en ik krijg mijn PMS hoe langer hoe meer onder controle, als in: zorgen dat ik de enige ben die er last van heeft.

Ik zou je dochter wat tools aanleren waardoor ze er beter mee kan omgaan en ze haar broers met rust laat.
Vind dat je zoiets niet vroeg genoeg kunt (aan)leren.
er zit een grens aan hoor, na mijn 40e werd mijn PMS zo heftig, dat ik begreep dat mensen doordraaiden en het vuur openden op een marktplein vol mensen. Ik werd er echt heel naar van.
(slik daar nu hormonen voor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven