Welke centerparcs of landal met peuter van (bijna) 2 jaar?

17-12-2018 13:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen een week centerparcs of landal boeken met ons (tegen die tijd) bijna 2 jarige zoontje.
Afgelopen september zijn we naar Erperheide geweest en dit was erg leuk, maar willen nu graag naar een ander park.
Ons voorkeur gaat tot nu toe uit naar het Meerdal en dan het VIP huisje of naar het Hof van Saksen.

Iemand tips en min/ plus punten?

Weet iemand bijvoorbeeld hoe het peuterbad is en hoe de baluba is bij het meerdal?
Wij zijn net bij hof van Saksen geweest met onze 3 jarige, echt top. Leuk zwembad, binnenspeeltuin voor bij slecht weer, veel buiten speel ruimte, park is mooi en ruim opgezet. Ook worden er dagelijks activiteiten georganiseerd die ook voor die leeftijd leuk zijn, peuterzwemmen, peuter gym, knutselen, spelen met houten treintjes, ze raakte niet uitgespeeld.
Onze zoon vindt het zwembad bij Landal het Vennenbos geweldig. Zijn speciale peuterglijbanen die net stukje hoger zijn dan in gemiddelde kinderbad.
Alle reacties Link kopieren
endomiel schreef:
17-12-2018 13:52
Wij zijn net bij hof van Saksen geweest met onze 3 jarige, echt top. Leuk zwembad, binnenspeeltuin voor bij slecht weer, veel buiten speel ruimte, park is mooi en ruim opgezet. Ook worden er dagelijks activiteiten georganiseerd die ook voor die leeftijd leuk zijn, peuterzwemmen, peuter gym, knutselen, spelen met houten treintjes, ze raakte niet uitgespeeld.
bedankt voor je reactie.
Wij vinden het vooral ook leuk dat Emmen in de buurt zit en je evt. nog een dagje overdekt kan winkelen of naar de dierentuin. Want we missen wel een kinderboerderij bij dit park.

Zit er wel een leuk peuterbad bij met een glijbaantje etc. ?
Alle reacties Link kopieren
fashionx schreef:
17-12-2018 14:10
bedankt voor je reactie.
Wij vinden het vooral ook leuk dat Emmen in de buurt zit en je evt. nog een dagje overdekt kan winkelen of naar de dierentuin. Want we missen wel een kinderboerderij bij dit park.

Zit er wel een leuk peuterbad bij met een glijbaantje etc. ?
Voor kinderboerderij zou ik naar Assen gaan, daar zit 1 vlak bij de Bonte Wever. Dit ipv naar Emmen (dan wil je naar Wildlands denk ik?). Voor het winkelen is Emmen wel leuker dan Assen.

Toevoeging, ik heb geen ervaring met het park Hof van Saksen, ik woon in de buurt.
wilma36 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 14:46
7.36% gewijzigd
Hof van Saksen in het summum.
Kempervennen is ook leuk, goed kinderbad en vip is leuk. Kinderboerderij, speeltuintjes en animatie
Alle reacties Link kopieren
Mocht je Plopsaland leuk vinden dan is de Huttenheugte in Drenthe ideaal. Vanaf het park loop je zo plopsa binnen.
Landal Land van Bartje of Rabbit hill zijn ook leuk met kleintjes.
Vorig jaar toen onze dochter bijna twee was zijn we naar Landal Rabbit Hill geweest. Mooie binnenspeeltuin en zwembad. Echt superfijn omdat het de hele tijd dat we er waren heeft geregend. Op het terrein zelf ook genoeg te doen voor haar. We zijn het hele park niet afgeweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele goede verhalen gehoord over Hof van Saksen maar heb zelf nog geen ervaring met dat park. Onze peuter heeft t wel heel leuk gehad bij Landal Coldenhove.
Alle reacties Link kopieren
De Eemhof in Zeewolde! Een heel groot zwembad met veel glijbanen en een fantastisch pannenkoekenrestaurant in de buurt. Een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Net terug week landal Aederholt. Leuk voor kids. Zwembad indoor speelparadijs . Worden veel acticiteiten ondernomen voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Onder is landal orveltemarke heel goed bevallen! En dan het kinderhuisje (was bij onze kleine man ook echt nodig). Ze hebben de keukenkastjes voorzien van sloten, er is al speelgoed, leuke kinderkamer, kinder badkamer, traphekjes en een tuin met omheining en trampoline! Het zwembad stelt niet super veel voor maar heeft wel 2 glijbaantjes voor de kids!
En er is meer dan genoeg te doen in de omgeving!
Hof van Saksen. Maar vooral omdat ik voor onszelf ook wat te wensen had (au huisje en eetgelegenheden op het park)

Rabbit Hill is me ook goed bevallen vanwege de ligging. Ook wel fijn park verder maar huisje was ik -vanwege ervaring met andere accomodaties- luxer gewend.

Heijderbos vond ik van CP de fijnste zwembaden hebben voor mini's. Voordeel van CP vind ik dat de zwembaden echt warm zijn. Bij Landal is dat niet overal zo.
Nadeel van CP vind ik dat ik zelfs de VIP huisjes niet comfortabel vind. Tuinmeubilair als banken in de woonkamer. :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven