Spoorwegmuseum

27-12-2018 19:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze kerstvakantie al bij het spoorwegmuseum geweest? We wilden morgen gaan, had al gezien dat er een tijdelijke schaatsbaan is. Maar nu ik verder kijk heb ik t idee dat er niet veel museum is maar meer schaatsbaan. We hebben de kaartjes gewonnen en tm 31 dec geldig. Het is zeker 1.5u rijden en ook geen zin om alleen voor die schaatsbaan te gaan;-).
Kan morgen wel bellen maar pas 10u open en willen 9u al rijden. Dus iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het als kind altijd hartstikke leuk. Er zijn ook een paar 'atracties' en 'werelden'. Wij waren wel een paar uurtjes zoet.

En als je toch snel klaar bent kan je toch altijd Utrecht in gaan, of naar een ander museum?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Het is super leuk.
Zorg dat je er vroeg bent. Zorg dat je gebruik maakt van park en drive
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het tussen de treinen in de grote hal. Daar is heel veel ruimte. Daar hoeven ze niets voor weg te zetten. Echt de moeite waard hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat we gewoon gaan. We kunnen idd altijd nog het centrum in.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorig jaar het spoorwegmuseum een bezoekje gebracht met twee kinderen van toen 5 en 8 jaar.
Dit was ook toen er gelegenheid om te schaatsen. Buiten het schaatsen om, is het spoorwegmuseum een ontzettend leuk uitje! Ik dacht dat het misschien wat 'stoffig' zou zijn, maar niet is minder waar!!
Inderdaad zoals hierboven al gemeld is, een aantal 'attracties' een theater, heel treinen en gewoon genoeg te zien en te beleven...
Heel veel plezier!
Het is echt de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
1,5 uur rijden, wilde je op zich wel graag naar dit museum? Voor liefhebbers zal het geweldig zijn, ik vond het vooral een enorme tegenvaller
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Gaan hoor! is echt wel leuk.Er zijn wat attracties (o.a. soort 3D-rit en een achtbaantje). De schaatsbaan vond ik zelf wat saai maar de rest van het museum is de moeite waard. Hoe oud zijn je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn twee jaar geleden in de kerstvakantie geweest en dat echt nooit meer! Het was zo ontzettend druk dat we heel weinig konden doen. We hebben geen attractie kunnen doen omdat overal een enorme wachtrij was (uit mijn hoofd zo 1 à 1,5 uur), terwijl we er op tijd waren. De schaatsbaan stelde ook niet zoveel voor. Ook daar was het namelijk superdruk.

Het is wel echt een heel leuk museum! Ik ga er graag nog een keer naartoe, maar dan buiten de vakanties. Mocht je toch gaan, veel plezier en misschien valt het dit jaar mee :)
Dat museum is zoooo saai!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar in de kerstvakantie geweest. Het was echt onmenselijk druk. Buiten de kerstvakantie vindt mijn jongste het leuk, maar zelfs hij vond het toen niks. Het is vooral leuk op een doordeweekse dag voor jongetjes onder de 7 of boven de 70. De volgende keer gaat mijn zoon weer lekker tijdens een studiedag van school met opa. Iedereen blij.
Alle reacties Link kopieren
Ga op tijd...mss zijn handschoenen verplicht bij het schaatsen.
Het is voor jongere kinderen best leuk hoor!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn 7 en 9 (meisjes). Ik hoorde van een vriendin dat het erg leuk was, we konden uit meerdere uitjes kiezen maar dus voor deze gekozen. En natuurlijk eerder geen tijd gehad dus nu last minute. Ga dus niet perse voor de schaatsbaan want dan kan ik net zo goed hier in de buurt schaatsen
Hmmm die drukte is minder....
Alle reacties Link kopieren
Ik was er deze week nog. Schaatsbaan is niet zo groot en gaat niet ten koste van de andere attracties. Personeel bij schaatsbaan vertelde dat het juist de dagen na kerst (28 en 29) het drukste is, omdat veel mensen dan vrij zijn en even geen verplichtingen hebben. Wat dat betreft is het slimmer om de 30e of 31e te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven