Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
itismee schreef:
09-01-2019 07:00
Ik had vroeger een klasgenootje die An.na heette. Op zich niks mis met de naam, maar haar achternaam was N.as........
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Djaysonia, een meisje.

Ik denk dat ze op een jongen hoopten die de creatieve spelling van Jason meegekregen zou hebben maar dat er onverwacht toch een meisje uit kwam.
"Nee" is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst de naam P.ride op een lijstje staan.

Weet niet waarom maar ik verwachtte een donker meisje. Het bleek een blond, blank jochie te zijn. De naam bleek ook lekker Hollands te worden uitgesproken: Prijt. :-| arm kind.
Dollo. I shit you not, het kaartje is onderweg. Het is de bijnaam van paps.
nootboek schreef:
13-01-2019 23:03
Ik had laatst de naam P.ride op een lijstje staan.

Weet niet waarom maar ik verwachtte een donker meisje. Het bleek een blond, blank jochie te zijn. De naam bleek ook lekker Hollands te worden uitgesproken: Prijt. :-| arm kind.


Verschrikkelijk o_o
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
14-01-2019 14:12
Dollo. I shit you not, het kaartje is onderweg. Het is de bijnaam van paps.
Ook leuk als iemand vraagt wat je naam dan betekent
Een organisme kan niet terugkeren, of gedeeltelijk terugkeren, naar een stadium dat door zijn voorouders werd bereikt.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
14-01-2019 14:30
Ook leuk als iemand vraagt wat je naam dan betekent
Een organisme kan niet terugkeren, of gedeeltelijk terugkeren, naar een stadium dat door zijn voorouders werd bereikt.


Dat maakt het er niet beter op. In dit geval staat het voor Dollar..

Het zijn vrienden van vrienden. Ze hebben 800 kaartjes laten drukken.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen die op de namenlijst 2018 van de SVB wachten? Zal niet lang meer duren toch :hyper:
GlitterCupcake schreef:
14-01-2019 14:35
Het zijn vrienden van vrienden. Ze hebben 800 kaartjes laten drukken.
:O
Senna1985 schreef:
14-01-2019 14:56
Nog meer mensen die op de namenlijst 2018 van de SVB wachten? Zal niet lang meer duren toch :hyper:
Nah, het onderste stuk mogen ze niet meer publiceren. Het bovenste stuk met Noah en Emma is niet heel boeiend.
itismee schreef:
09-01-2019 07:00
Ik had vroeger een klasgenootje die An.na heette. Op zich niks mis met de naam, maar haar achternaam was N.as........
Zat jij in Brabant op school?
Die Anna Nas heeft bij veel mensen in de klas gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
07-01-2019 07:25
Let op het woordje VAAK.
Zie het eerste antwoord.
Nitflex& Sally gaan er nog verder op in.
-Darkside- schreef:
14-01-2019 16:45
Die Anna Nas heeft bij veel mensen in de klas gezeten.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Als variant op Anna Nas:

Ik ken een Sam Dalen
Hij zit in de klas met een naamgenoot, dus wordt ook altijd met achternaam erbij aangesproken. Niet helemaal hetzelfde, maar het klinkt echt als 'sandalen'
Mik* schreef:
14-01-2019 16:25
Nah, het onderste stuk mogen ze niet meer publiceren. Het bovenste stuk met Noah en Emma is niet heel boeiend.
En terecht.
Alle reacties Link kopieren
nootboek schreef:
14-01-2019 20:51
Als variant op Anna Nas:

Ik ken een Sam Dalen
Hij zit in de klas met een naamgenoot, dus wordt ook altijd met achternaam erbij aangesproken. Niet helemaal hetzelfde, maar het klinkt echt als 'sandalen'
Zo zat ik bij iemand in de klas die een achternaam had dat een hele gangbare Hollandse voornaam is. Hij werd altijd met voor-en achternaam tegelijk genoemd, alsof het een dubbele voornaam was. Bijvoorbeeld (voornaam) Jan (achternaam) Willem en werd jan-willem genoemd.
Geen afgrijselijke naam of combi verder hoor, maar ik kwam er pas na 2 jaar achter dat het 2e deel zijn achternaam was. Was wel grappig.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Boquiabierto schreef:
09-01-2019 13:42
Thule. Hoewel ik de klank leuk vind, vind ik de associatie wat minder.
Dat is van de Thule-trilogie van Thea Beckman! Mijn lievelingsboeken vroeger.
Ik las in de krant een interview met iemand die twee zoons heeft: Rijk en Rits.
Alle reacties Link kopieren
Maura1984 schreef:
14-01-2019 23:32
Ik las in de krant een interview met iemand die twee zoons heeft: Rijk en Rits.
Ik ‘ken’ meerdere kinderen die Rijk heten. Het zou mijn keuze niet zijn maar Rijk de Gooijer kennen we toch ook allemaal?
Maar Rits......mmmmm, ik vind het een beetje een vulgaire naam :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vandaag op https://www.dvhn.nl/extra/Je-zult-maar- ... 51538.html dit artikel gewezen. Mannen die als voornam Sint hebben :wtf:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik ken een Ridge, en hij is 2 of 3 jaar...
biekoe schreef:
15-01-2019 10:21
Ik ‘ken’ meerdere kinderen die Rijk heten. Het zou mijn keuze niet zijn maar Rijk de Gooijer kennen we toch ook allemaal?
Maar Rits......mmmmm, ik vind het een beetje een vulgaire naam :facepalm:
Rijk is een bestaande voornaam ja. Rits ken ik niet. Wel Ridge.
biekoe schreef:
15-01-2019 10:21
Ik ‘ken’ meerdere kinderen die Rijk heten. Het zou mijn keuze niet zijn maar Rijk de Gooijer kennen we toch ook allemaal?
Maar Rits......mmmmm, ik vind het een beetje een vulgaire naam :facepalm:
Raar, ja. Maar waarom vulgair? Is toch niet heel anders dan andere namen-die-een-woord-zijn zoals Splinter of Zee of Hamer?
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
15-01-2019 12:55
Ik werd vandaag op https://www.dvhn.nl/extra/Je-zult-maar- ... 51538.html dit artikel gewezen. Mannen die als voornam Sint hebben :wtf:
In het artikel staat dat er 50 kinderen per jaar Sint genoemd worden. Dat lijkt me een foutje... 1 is al teveel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven