Ervaringen inbakeren?

14-01-2019 12:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik zou graag jullie ervaringen willen weten over inbakeren..
Toen mijn zoontje 2 weken was zijn we begonnen met inbakeren in de swaddle me. Dit ging super!
Tot 2 weken terug (nu 7 weken), overdag word hij onrustig wakker en ik heb het gevoel dat het oplucht als ik de inbakerzak los doe..
Hij slaapt dan zo weer maar na een tijdje wappert hij zichzelf wakker met zijn handen.

Iemand ervaring of een puckababy handig is?
anoniem_380535 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 13:04
1.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is jouw zoontje nu?

Ik had ook een swaddle me maar vond het ding gevaarlijk. Mijn dochter had zich al snel eruit gewurmd.
De puckababy piep vond Mn dochter verschrikkelijk, ik zie nog haar gezicht voor me :-(
Hier werkte de pacco piccolo het beste bij dochter.

Ik heb nu een zoon van bijna 12 weken. Hij ligt heerlijk in een puckababy Teddy newborn. Maar hij is niet gewend om ingebakerd te liggen. De teddy zorgt er wel voor dat hij minder makkelijk zijn armpjes kan bewegen.

Succes!
Mijn zoon hield niet van inbakeren en toen ik er meer over ben gaan lezen heb ik om meerdere redenen ervoor gekozen het ook niet meer te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben bij mij de hele borstvoedingsperiode ingebakerd geslapen. Gewoon, strak ingepakt in doeken, toen mocht dat nog gewoon, de wijkverpleegkundige heeft het me geleerd. Ik deed het bij mijn nichtje en neefje ook, ik heb het doorgegeven zeg maar. Alle kindjes in onze familie sliepen heerlijk en de moeders dus ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Bij ons werkt de puckababy piep geweldig. Zoon sloeg zich steeds wakker, nu kan hij rustig inslapen. Ik vind het ook fijn dat er een opvolger is, waarbij je ze kunt laten wennen aan “los” slapen. Overigens slaapt zoon alleen snachts hierin. Overdag soms, maar in de kinderwagen ed valt hij zo in slaap.
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn topic van afgelopen weekend: ik zou er zo snel mogelijk mee stoppen en nóóit meer aan beginnen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter moet niks van inbakeren hebben, maar wordt wel rustig van haar slaapzak met mouwen. Dat beperkt het wapperen van de handjes ook al een beetje, dus misschien ook een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ouderwets ingebakerd met twee hydrofielluiers en een veiligheidsspeld. Ideaal.

Na vier maanden spuugde meneer zijn speen uit en was hij klaar om zich te ONTwikkelen. Inbakeren hoefde niet meer, maar strak ingestopt worden vindt hij nog steeds fijn.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven