Grote poppenwagen voor kleuter

20-01-2019 18:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede grote poppenwagen. Mijn dochter is een grote kleuter en ik wil haar graag een mooie poppenwagen geven. (Die nog een tijdje meekan)
De modellen bij bijvoorbeeld Intertoys zijn allemaal erg klein en lijken niet geschikt voor een groter kindje.
Heb jij een ervaring met een mooie grote kinderwagen dan hoor ik het graag. Budget tot ongeveer 70 euro.
Iemand ervaring met de merken Hauck en Bayer?
Mijn kinderen hadden een gewone buggy als poppenwagen, van de kringloop.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vijfjarige loopt in elk geval prima met de bayer
Alle reacties Link kopieren
@sprietgras: past daar een babypop in? Stuurt ie goed?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2019 18:51
Mijn kinderen hadden een gewone buggy als poppenwagen, van de kringloop.

Die van mij lopen ook al van piep af aan met hun gewone buggy rond te sturen. Knuffelbeesten erin en gaan! :lol:
Ik zou er zeker geen dure, ruimte-innemende speelgoedvariant voor kopen TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kijken of je een retro poppenwagen uit de jaren ‘60 of ‘70 kunt vinden (bijveerbeeld via Marktplaats) omdat in die tijd de modellen voor poppenwagens veel groter waren.
digijuf schreef:
20-01-2019 20:42
Ik zou kijken of je een retro poppenwagen uit de jaren ‘60 of ‘70 kunt vinden (bijveerbeeld via Marktplaats) omdat in die tijd de modellen voor poppenwagens veel groter waren.
Dit ja. Zo'n mooie rieten.
Oh, bij het zoeken naar retro poppenwagens kom ik dit tegen:

https://www.bol.com/nl/p/poppenwagen-re ... ype=browse

Afbeelding

Vanaf 5 jaar, hoogte duwstang is 95 cm. Zeker niet voor peuters dus.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
20-01-2019 20:48
Oh, bij het zoeken naar retro poppenwagens kom ik dit tegen:

https://www.bol.com/nl/p/poppenwagen-re ... ype=browse

Afbeelding

Vanaf 5 jaar, hoogte duwstang is 95 cm. Zeker niet voor peuters dus.
Mooi!
Alle reacties Link kopieren
@Tiana-76 die is leuk. En idd lekker groot!
Iemand ervaring met deze?

Ik krijg binnenkort een kindje en het zou leuk zijn om samen af en toe een stukje te wandelen. Een buggy of goedkoop kinderwagentje hebben we eerder ook gehad maar nu wil ik graag investeren in iets mooiers wat langer meegaat vandaar ook mijn vraag. Mijn dochter is een echte poppenmoeder en ze kan er netjes mee spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo eentje gekocht via marktplaats voor de grote kleuter hier omdat de standaard idd veel te klein zijn. Zelf heb ik de volwassen :P variant en dat vind ze geweldig met wandelen. Allebei dezelfde :heart: .
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@kia*ora: wat een mooie! Weet je toevallig een merk?
Alle reacties Link kopieren
Fleuriefleur schreef:
20-01-2019 23:08
@kia*ora: wat een mooie! Weet je toevallig een merk?
Oef, nu vraag je me wat. Morgen even kijken, hij staat in de schuur en ik zit inmiddels in pyjama. :D

Maar wellicht kun je al wat vinden op marktplaats via "ouderwetse poppenwagen" en dan als je een leuke hebt de verkoper (of gever, soms zijn ze gratis) even mailen voor de hoogtes? (Zou ik vragen om hoogte vanaf de grond tot handvat)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven