Mijn zoon (7) is overleden

22-02-2019 17:18 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Mijn grootste liefde is 2 weken geleden overleden. Hij was ernstig ziek en is maar 7 jaar geworden. De eerste dagen voelden als een opluchting. Hij was eindelijk vrij van lijden. Maar nu zit er een dolk in mijn hart die er niet meer uit gaat. Wat een pijn.

Zijn er hier mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, dus geen ervaring. Maar ik wil je wel een digitale knuffel geven. Wat zal dit ongelooflijk moeilijk zijn. Geen enkele ouder zou dit mogen meemaken. Ik hoop dat je wat hebt aan de ervaringen van anderen

:redrose:
Oh wat erg. Niet meegemaakt gelukkig.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen met dit zware verlies
Oeh, da's heftig. Het meest heftige dat een ouder mee kan maken.

Gecondoleerd.

Ik denk dat de dolk nooit meer echt verdwijnt, maar in de loop der jaren minder scherp wordt.

Ik wens je geen sterkte toe, want dat zorgt ervoor dat je op een gegeven moment op een breekpunt terecht komt, maar wens je wel vrede toe.
Niet zelf meegemaakt, maar wil je heel veel sterkte wensen.
Heel knap van je dat je hier een topic over hebt geopend om ervaringen te delen.
Ik hoop dat je dat iets kan helpen in het grote rouwproces.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.

Ik wil ook helemaal niet dat de dolk verdwijnt. Ik wil de pijn ook voelen... als je begrijpt wat ik bedoel.

Hij was het zó waard om zoveel pijn om te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk. Hele dikke knuffel :hug:
ik geef mn bek ook maar een douw
Heel veel sterkte.
O wat afschuwelijk. Veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit lijkt me het ergste wat een mens kan overkomen. Sterkte. :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk..... :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Heel, heel veel sterkte. Een vriendinnetje van mijn dochter is heel jong overleden en ik heb nooit begrepen hoe haar moeder haar leven weer kon oppakken. Het kan dus wel en waarschijnlijk gaan de scherpe randjes er wel wat af, maar je zal het je leven lang meedragen.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig. Ik heb hier geen ervaring mee maar wens jou ontzettend veel sterkte toe.
djin wijzigde dit bericht op 22-02-2019 17:28
0.99% gewijzigd
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk. Ik heb zelf geen kinderen maar wens je veel kracht en sterkte toe :redrose:
croissantje schreef:
22-02-2019 17:24
Dank jullie wel.

Ik wil ook helemaal niet dat de dolk verdwijnt. Ik wil de pijn ook voelen... als je begrijpt wat ik bedoel.

Hij was het zó waard om zoveel pijn om te hebben.
Dat is voor nu en de komende tijd, maar weet dat er ook een moment komt dat je weer verder wil met je leven, dat kan lang duren, maar dat moment komt. Ik hoop dat het dan niet in je blijft schrijnen en je vrede kunt vinden met je ongelooflijk grote verlies.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, ik kan me er geen voorstelling van maken hoe vreselijk dit voor je is. Ik hoop dat de scherpe randjes van het verdriet er af gaan en je ook weer geluk kunt voelen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Croissantje ik ben ook nog nooit een kind verloren maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen. Hopelijk reageren er mensen die jou kunnen steunen met hun ervaringen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd, lijkt me het ergste wat een ouder kan overkomen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutbericht.....vreselijk. Toen ik zeven was verloor ik mijn vader, omgekeerde variant. Het lijkt me, in jouw situatie verschrikkelijk. Probeer het mooie aan 'm te herinneren....Helaas denk ik dat het gemis nooit minder gaat worden, anders, maar niet minder. Veel sterkte toegewenst....
Alle reacties Link kopieren
croissantje schreef:
22-02-2019 17:24
Dank jullie wel.

Ik wil ook helemaal niet dat de dolk verdwijnt. Ik wil de pijn ook voelen... als je begrijpt wat ik bedoel.

Hij was het zó waard om zoveel pijn om te hebben.
Ik geloof dat ik wel begrijp waarom je die pijn wil voelen.
Vreselijk om je kleine grote liefde te verliezen.
:hug:

Ik sta niet snel met een mond vol tanden, maar weet nu echt niet wat te zeggen. Wat zou het heerlijk zijn als ik nu woorden wist, die je konden troosten, maar alle woorden zijn leeg... Ik durf me niet eens in te beelden hoe groot de pijn moet zijn die je nu voelt. Kan je alleen laten weten dat ik met je meeleef. :hug: :rose:
:hug: Wat een verschrikkelijk groot verlies. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Wat een verdriet!
Ik heb geen ervaring gelukkig met kinderen.
Wel mijn echtgenoot een half jaar geleden.
Die opluchting in het begin had ik ook, en dat verandert in de maanden er na.
Ik zit in een besloten facebookgroep van Sterke weduwen, en misschien bestaat er ook zoiets voor ouders van gestorven kinderen.
In zo’n groep is veel herkenning en troost.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.
Maar een hele dikke knuffel.
En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk, ik wens je veel sterkte :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven