Mijn zoon (7) is overleden

22-02-2019 17:18 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Mijn grootste liefde is 2 weken geleden overleden. Hij was ernstig ziek en is maar 7 jaar geworden. De eerste dagen voelden als een opluchting. Hij was eindelijk vrij van lijden. Maar nu zit er een dolk in mijn hart die er niet meer uit gaat. Wat een pijn.

Zijn er hier mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, dus geen ervaring. Maar ik wil je wel een digitale knuffel geven. Wat zal dit ongelooflijk moeilijk zijn. Geen enkele ouder zou dit mogen meemaken. Ik hoop dat je wat hebt aan de ervaringen van anderen

:redrose:
Oh wat erg. Niet meegemaakt gelukkig.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen met dit zware verlies
Oeh, da's heftig. Het meest heftige dat een ouder mee kan maken.

Gecondoleerd.

Ik denk dat de dolk nooit meer echt verdwijnt, maar in de loop der jaren minder scherp wordt.

Ik wens je geen sterkte toe, want dat zorgt ervoor dat je op een gegeven moment op een breekpunt terecht komt, maar wens je wel vrede toe.
Niet zelf meegemaakt, maar wil je heel veel sterkte wensen.
Heel knap van je dat je hier een topic over hebt geopend om ervaringen te delen.
Ik hoop dat je dat iets kan helpen in het grote rouwproces.

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel.

Ik wil ook helemaal niet dat de dolk verdwijnt. Ik wil de pijn ook voelen... als je begrijpt wat ik bedoel.

Hij was het zó waard om zoveel pijn om te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk. Hele dikke knuffel :hug:
ik geef mn bek ook maar een douw
Heel veel sterkte.
O wat afschuwelijk. Veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit lijkt me het ergste wat een mens kan overkomen. Sterkte. :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk..... :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren