Welke maat trampoline?

27-02-2019 18:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand even helpen? We hebben besloten voor een rechthoekige trampoline te gaan in verband met de ruimte.
Ik zag de Salta Combo, die is 244 x 396, mooie maat.
En ik zag de Berg Eazyfit, maar die is 220 x 330. Ik ben bang dat die net te klein is. Qua specs heeft de Berg mijn voorkeur, langere veren etc, maar de oudste kinderen zijn nu 11 en 10 en willen ook goed salto's etc kunnen doen en er samen op. Zou 220 x 330 dan wel groot genoeg zijn?

We hebben nu een ronde van 244 maar dat zijn het net en de rand bijna van vergaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je er de ruimte voor hebt, zou zeker de grootste nemen. Houd die oude als maat aan, iets smaller en 80 cm langer, zou dat lang genoeg zijn? Ik verwacht echt van niet.
Hoe groter hoe beter. Wij hebben een ronde van 3,60m doorsnee en ik heb eigenlijk spijt dat we niet de 4,20 genomen hebben, zeker als er meer kinderen tegelijk op gaan. Had qua ruimte prima gepast.
Zo groot mogelijk. Overigens kun je bij een trampoline gewoon rand en net vervangen en dan is hij weer als nieuw (hier vervangen we de rand elke 2 jaar en het net eens in de 5 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de allergrootste maat gepakt, van het merk exit. 244x427
Alle reacties Link kopieren
teletascha schreef:
27-02-2019 20:06
Hier ook de allergrootste maat gepakt, van het merk exit. 244x427
Springt de Exit wat goed? Ik zag hem ook maar die maat kan op zich wel maar dan heb je ook nog die gebogen palen erbij, dat wordt wel wat lastiger denk ik. Hoeveel centimeter is dart extra? Hij komt bij ons achter op de oprit maar de garagedeur moet nog normaal open kunnen en we moeten er met fiets etc langs kunnen.
Alle reacties Link kopieren
fryskefaam schreef:
27-02-2019 20:41
Springt de Exit wat goed? Ik zag hem ook maar die maat kan op zich wel maar dan heb je ook nog die gebogen palen erbij, dat wordt wel wat lastiger denk ik. Hoeveel centimeter is dart extra? Hij komt bij ons achter op de oprit maar de garagedeur moet nog normaal open kunnen en we moeten er met fiets etc langs kunnen.
Hij springt super. Ik kan er zelf ook makkelijk op springen. Ik heb eigenlijk nooit erop gelet of de palen echt oversteken. Ik kijk morgen even bij daglicht, en laat je wat weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het echt maar 2 cm ofzo is wat uitsteekt, echt minimaal.
De onze is ook een Exit, maar dan een ingegraven versie. Hij springt super hoor! En geen gekraak ofzo van de veren; hoor hier op het forum wel eens dat sommigen geluidsoverlast hebben van buurtramolines (niet de gillende kindren, maar echt de trampoline) . Heeft deze echt geen last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven