Alleen met kind op stap... hoe zelf naar WC?

03-03-2019 12:54 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je nu een uitstapje maakt met een kind en je bent de enige volwassene... wat doe je dan als je zelf naar de WC moet?

Kind "vriendelijk vragen" om voor de deur van de WC te blijven wachten en fingers crossed dat die dat ook echt gaat doen en niet gaat weglopen?

Kan dat als een kind 6 is? Als een kind 3 is? Als een kind 2 is??

Indien niet, hoe doe je dat dan?
Kind mee de wc in als het 2 is, als het 6 is kan het blijven wachten.
Een kind of je kind?
Mee de wc in nemen.
Alle reacties Link kopieren
"Een kind", niet "mijn kind" inderdaad. Met je eigen kind kan je wel beter inschatten of die echt zal blijven staan denk ik.

Mee in de wc nemen lijkt mij erg raar vanaf een bepaalde leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van meenemen? Mijn zoon is 3 en leeft nog, ondanks dat hij met z'n moeder mee de wc in moet. Je gaat niet op het kind zitten, maar op de wc
Alle reacties Link kopieren
Onder de 2 mee in het hokje (lang leven de invaliden wc), boven de 2 even wachten voor het hokje. Beetje afhankelijk van het kind.
De meeste kinderen lopen niet als een kip zonder kop overal heen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Kind mee in de wc en hier vanaf ongeveer 4 jaar voor de deur wachten. Ligt overigens erg aan het kind vanaf welke leeftijd dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad... maar als het niet je eigen kind is ga je dan niet bepaalde grenzen over waar je eigenlijk niet over zou moeten gaan?
Ik ging met twee kinderen altijd het gehandicaptentoilet in, met wandelwagen en al. Vanaf een jaar of 4 kunnen ze ook buiten blijven wachten.
Alle reacties Link kopieren
Samen plassen ;-) Als ze niet moeten als jij moet, moeten ze, in lijn met de wet van Murphy, altijd als er net geen wc meer in de buurt is. Dus altijd samen plassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mee het hokje in niet zo gek hoor. Maar overleg met de ouders als het niet je eigen kind is.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Rosanna1985 schreef:
03-03-2019 12:57
Inderdaad... maar als het niet je eigen kind is ga je dan niet bepaalde grenzen over waar je eigenlijk niet over zou moeten gaan?

Ze verliezen staat slordiger.
Doe m aan de lijn zoals een hond en dan kun je de riem onder de wc-deur vasthouden zodat ie niet weg kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Thank god voor het urinoir. Dit probleem zal ik dus nooit hebben.
Rosanna1985 schreef:
03-03-2019 12:57
Inderdaad... maar als het niet je eigen kind is ga je dan niet bepaalde grenzen over waar je eigenlijk niet over zou moeten gaan?
Volgens mij heb ik dat nooit aan de hand gehad, maar ik denk niet dat een 2-jarige er veel van zal denken. Ik heb trouwens wel eens een zwemhokje gedeeld met mijn kleuter en een vreemde kleuter, niet bij stilgestaan dat dat een probleem had kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosanna1985 schreef:
03-03-2019 12:57
Inderdaad... maar als het niet je eigen kind is ga je dan niet bepaalde grenzen over waar je eigenlijk niet over zou moeten gaan?
Oh schei uit, je gaat de boel niet showen, je gaat gewoon even plassen. De meeste kinderen staan thuis ook tegen hun plassende ouder aan te kletsen als ze klein zijn.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
03-03-2019 12:56
Onder de 2 mee in het hokje (lang leven de invaliden wc), boven de 2 even wachten voor het hokje. Beetje afhankelijk van het kind.
De meeste kinderen lopen niet als een kip zonder kop overal heen.


Die van mij is 2,5 en die is dan weg. Echt weg, weg. Dus niet koddig klooien met wat papieren handdoekjes verderop, nee die zet de benen er onder en daaaaag! :bye:

Ik zou het waarderen als mijn koter tot een jaar of 5/6 mee het hokje in gaat.
Rosanna1985 schreef:
03-03-2019 12:57
Inderdaad... maar als het niet je eigen kind is ga je dan niet bepaalde grenzen over waar je eigenlijk niet over zou moeten gaan?
Nee.

Mijn clubgenoten met kleine kinderen (en ik toen ze klein waren) namen ze ook gewoon mee de kleedkamer in waar iedereen af en toe even bloot is. Geen kind die dat spannend vond hoor.
Afbeelding
Westerpaviljoen schreef:
03-03-2019 12:59
Thank god voor het urinoir. Dit probleem zal ik dus nooit hebben.


Staat je peuter gezellig op snikkelhoogte mee te turen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ja in die grotere zwemhokken kleden meerdere ouders en kinderen zich samen om. Zie je soms zomaar de billen van een vreemde. Nog nooit een kind gehad wat daar iets van vond.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kind mee wc innemen, inderdaad even overleggen met ouders.
Doe wel even een blinddoek voor kinds ogen vante voren, anders weet je nooit of die nog iets ziet waar die later last van krijgt..! :sarcastic:
Oh nee ik ruik de zwembadkleedhokjes-discussie aankomen o_o

Niet weer :'(
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
03-03-2019 13:04
Gewoon kind mee wc innemen, inderdaad even overleggen met ouders.
Doe wel even een blinddoek voor kinds ogen vante voren, anders weet je nooit of die nog iets ziet waar die later last van krijgt..! :sarcastic:
Je plakt gewoon een zonnebril goed af, en dan neem je die mee als 'wc-bril'. WC in, bril op, en gaan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven