Tandjes of ziek??

04-03-2019 19:42 10 berichten
Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed of onze dochter nou kast heeft van buikgriepje of toch tandjes.

Ze is nu 4. 5 maand en heeft sinds gisteren spuitluiers vandaag al 10 🤔!
Ze heeft geen koorts ze is vrolijk en slaapt gewoon prima. Ze drinkt haar melk wel echt slecht laat tussen de 80 en 120 cc staan. Ze doet wel echt heel de dag haar vuistje in haar mand en loopt er dan op te bijten of te zuigen.

Ik weet dus niet zou het tandjes zijn of toch ziek 😬?

Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs Babypop
* last
* mond
Kan beiden.

Maakt verder ook niet uit toch?

In beiden gevallen is het naar en gaat het vanzelf over. Maar voor nu vervelend.
Nee, maakt zeker niet uit voor haar heel vervelend. Maar als het tandjes zijn kan ik evt bijtring geven (kan sowieso wel natuurlijk) of iets op haar tandvlees smeren. En als ik weet waar het aan ligt geeft mij zelf ook een beter gevoel ofzo.
Alle reacties Link kopieren
10 Luiers per dag komt, denk ik, door een virus. Maar eigenlijk maakt het niet uit. Let goed op uitdrogingsverschijnselen, want dat gaat snel bij zo'n kleintje, zeker als ze slecht drinkt. Liever te vaak naar de huisarts, dan te weinig!
Ja ik hou het zeker goed in de gate! Dank je hoor je bericht
Alle reacties Link kopieren
Geef haar een ijskoude bijtring.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja ga ik morgen maar meteen halen voor de zekerheid, thanks voor je bericht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb redelijk veel ervaring met kinderen en van tandjes krijgt een kind geen 10 spuitluiers. (misschien wel een wat zurige luier...) Vaak wordt er door ouders gedacht dat het kind niet lekker is vanwege doorkomende tandjes, maar meestal is het gewoon een buikgriep of ander virus.
Als er tandjes doorkomen is een bijtring wel lekker voor haar. Je kan hem dan even in de koelkast leggen voordat je m geeft. Maar zorg dat ze genoeg vocht binnen krijgt en niet uitdroogt. Je kan dan wat vaker een beetje drinken aanbieden.
Ja ze zijn wel behoorlijk zurige luiers dat wel. Ja ik twijfel gewoon enorm omdat ze verder gewoon niet ziek is, geen koorts ze is vrolijk. Ja zorg zeker wel dat ze genoeg vocht binnen krijgt. Bedankt voor je bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven